ارسال بار از روسیه به ایران

ارسال بار از روسیه ۲۰۲۳

5/5 - (4 امتیاز)

معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی تجار و یا افرادی که قصد حمل کالا از روسیه را دارند، اطلاع از هزینه ارسال بار از روسیه به ایران است.

این مسئله، هنگام حمل بار در حجم‌های بالا بسیار مهم‌تر از قبل به‌شمار می‌رود. اما نکته این‌جا است که باتوجه به نوسان قیمت ارز و متغیر بودن برخی دیگر از عوامل نمی‌توان قیمت دقیقی از حمل و نقل بار از روسیه اعلام کرد. اما اگر شما با این عوامل آشنا شوید، می‌توانید به‌طور تقریبی از هزینه ارسال بار خود از روسیه به ایران مطلع شوید.

ما از اولین قدم تا زمانی که بار ارسال شما به ایران برسد، در کنار شما خواهیم بود و بار شما را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه به مقصد می‌رسانیم.

  • ارائه بهترین قیمت در سریع‌‎ترین زمان
  • ارسال بار در کوتاه‌ترین زمان
  • ارائه بهترین راهکار برای حمل کالا
  • حمل کالا به روش‌های Ex-work و FOB
  • حمل بارهای تجاری به روش ریلی و فول تراک
  • همراهی در کلیه فرایند ارسال بار در قالب پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • حمل بارهای متفاوت و گسترده از روسیه به ایران

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۰۹۰۳۳۳۵۹۱۳۴

دسترسی سریع

در این مقاله به بررسی مطالب زیر می‌پردازیم. شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از موضوعات زیر، به بخش موردنظر خود بروید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت حمل کالا از روسیه به ایران

با توجه به تغییرات ارزی و مقررات حمل و نقل، هزینه‌‌ها ثابت نیستند. به همین منظور شما می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ یا از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و به‌صورت آنلاین از قیمت حمل بار از روسیه به ایران مطلع شوید.

کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

حمل بار از روسیه

همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، در محاسبه هزینه ارسال بار، چندین عامل تاثیرگذار وجود دارند. از جمله آن‌‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱) ماهیت و نوع بار

یکی از اولین سوالاتی که شرکت‌های حمل و نقل برای ارسال بار از روسیه از شما می‌پرسند، ماهیت بار شما است. پاسخ شما به این سوال مشخص می‌کند آیا کالاهای شما در دسته‌ی مواد شیمیایی خطرناک هستند یا کالا‌‌های عمومی ‌و عادی.

سوال بعدی این است که چه نوع باری دارید؟

بار‌‌ها می‌توانند به دسته‌‌های زیر تقسیم شوند.

  • کارگو
  • خرده بار
  • اضافه بار

تقسیم‌بندی شوند.

هزینه هریک از این دسته‌ها با هم متفاوت است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد هرکدام از آنها می‌پردازیم.

۲) حجم و وزن

وزن واقعی و وزن حجمی‌ دو فاکتور جدایی‌ناپذیر در محاسبه هزینه بار به‌شمار می‌آیند.

وزن واقعی درواقع همان وزنی است که ترازو آن را نشان می‌دهد. اما وزن حجمی ‌از طریق فرمول زیر به دست می‌آید. (از اعداد در مقیاس سانتیمتر استفاده کنید)

۶۰۰۰ / (طول × عرض × ارتفاع)

۳) بسته‌بندی بار

هنگام حمل بار خود از روسیه به ایران، می‌توانید برای بسته‌بندی بار‌‌ها از وسایلی مانند جعبه‌‌های مقوایی، پالت چوبی و پالتهای پلاستیکی استفاده کنید.

نوع بسته بندی تاثیر زیادی در تعیین میزان هزینه دارد.

شرکت ایزی‌فریت، با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل و ارسال کالا در سطح بین‌الملل، می‌تواند بهترین نوع بسته بندی را برای شما در نظر بگیرد؛که علاوه‌بر هزینه پایین، کیفیت استانداردی داشته باشد و از لوازم شما در حین ارسال محافظت کند.

برای اطلاع بیشتر در این باره می‌توانید از طریق راه‌های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۴) اینکوتِرمز کالا

اینکوتِرمز کالا به مقررات بین المللی اطلاق می‌شود که برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اینکوترمز ۲۰۲۰ از آن‌‌ها مطلع گردید.

هزینه پست از روسیه به ایران

۵) نوع مسیر

بعد از بررسی و مشخص کردن موارد فوق، وقت آن است که نوع مسیر خود را انتخاب کنید.

انتخاب مسیر تا حد زیادی تابع اولویت شما در مورد هزینه و زمان است. اینکه هزینه ارسال برایتان اهمیت بیشتری دارد یا زودتر رسیدن آن؟ همچنین با توجه به خدمات و امکاناتی که در طول مسیر به شما ارائه می‌شود، هزینه‌‌ها نیز تغییر می‌کنند.

در ادامه به طور مفصل درباره مسیر‌‌های ارسال بار از روسیه صحبت می‌کنیم.

۶) هزینه‌‌های مجوز

شما برای واردات یا صادرات برخی از کالا‌‌ها، مانند محصولات آرایشی، نیاز به مجوز دارید و در صورت نداشتن مجوز برای کالاهای خاص، هیچ شرکت حمل و نقلی با شما همکاری نخواهد کرد.

۷) نرخ ارز

همانطور که می‌دانید نرخ ارز این روز‌‌ها نوسان زیادی دارد و مدام دچار تغییر می‌شود. هزینه کالا‌‌ها و برخی از هزینه‌‌های دیگر باربری، به نرخ ارز وابسته است. بنابراین هنگام ارسال بار از روسیه به ایران، باید از قیمت به روز ارز مطلع باشید.

برای این منطور، می‌توانید با کارشناسان ما در ایزی فریت در ارتباط باشید تا هزینه باربری روسیه به ایران را به‌صورت دقیق و به‌روز به شما اعلام کنند.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۸) مقررات دولتی

ایران و روسیه مانند هر کشور دیگری، قوانینی را برای ورود و خروج کالا تنظیم کرد‌‌ه‌اند. به همین دلیل نیز هنگام محاسبه هزینه ارسال بار از روسیه به ایران؛ هزینه مقررات دولتی مانند هزینه مالیات و گمرک نیز در نظر گرفته می‌شود.

حمل کالا از روسیه

مسیر‌‌های ارسال بار از روسیه به ایران

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، شرکت ایزی‌فریت از دو مسیر ارسال بار از روسیه به ایران را انجام می‌دهد:

  • زمینی
  • هوایی

هریک از این مسیر‌‌ها، با توجه به نوع خدمات و امکاناتی که در آن‌‌ها ارائه می‌شود، هزینه متفاوتی خواهند داشت.

در ادامه به بررسی این مسیرها می‌پردازیم:

ارسال بار زمینی از روسیه به ایران

ارسال بار زمینی از روسیه به ایران، در مقایسه با هزینه حمل هوایی هزینه پایین‌ترین دارد و همین امر نیز باعث شده بسیاری از افراد این مسیر را برای ارسال بارهای خود از روسیه انتخاب کنند.

اما باید این نکته نیز توجه داشته باشید که مدت زمان این روش حمل نسبت به روش‌های دیگر طولانی بوده و برای برخی از کالاها ممنوع خواهد بود.

ارسال بار زمینی تنها به یک صورت انجام میپذیرد:

  1. فول تراک: در روش فول تراک مدت زمان رسیدن بار به مقصد بین ۱۰ الی ۱۲ روز متغیر خواهد بود.

ارسال بار هوایی از روسیه به ایران

اگر می‌خواهید بار شما در کمترین زمان ممکن به مقصد برسد، پیشنهاد می‌کنیم که از ارسال هوایی استفاده کنید.

نکته قابل ذکر این است که در روش ارسال بار از طریق هواپیما، اگرچه بار شما زودتر از دیگر روش‌ها به مقصد می‌رسد، اما هزینه بیشتری نیز دارد.

هزینه حمل هوایی کالا از روسیه به ایران

در حمل بار هوایی از روسیه، ۲ عامل تاثیرگذار برای بارهای ارسالی وجود دارد:

  • وزن واقعی
  • وزن حجمی

کمی جلوتر به بررسی موردی عوامل موثر در هزینه حمل بار از روسیه خواهیم پرداخت و درخصوص وزن واقعی و حجمی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

هزینه ارسال کارگو روسیه

ارسال بار به چند نوع تقسیم می‌شود و هزینه هریک از آن‌‌ها، با توجه به میزان خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر و جزئی‌تر هریک از راه‌های حمل بار خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: ارسال بار به روسیه

هزینه کارگو روسیه

کارگو به بار‌‌هایی گفته می‌شود که ماهیت تجاری دارند. خدمات زیادی در زمینه کارگو به شما ارائه می‌شوند.

خدمات بسته‌بندی و انبارداری که از فاکتور‌‌های مهم در هزینه ارسال بار از روسیه به ایران به‌شمار می‌رود از جمله این خدمات هستند.

شما می‌توانید با مطالعه نوشته در مورد هزینه کارگو چه می‌دانید از هزینه کارگو و عوامل تاثیر گذار بر آن مطلع شوید.

فریت بار روسیه

معمولا با توجه به حساسیت کالا‌‌ها پیشنهاد می‌شود بسته بندی توسط خودتان انجام شود. به این طریق هزینه شما نیز کمتر خواهد شد.

همچنین هزینه انتقال بار‌‌ها به گمرک و هزینه‌‌های جانبی دیگری نیز هستند که بر هزینه ارسال بار از روسیه به ایران اضافه می‌گردند.

تاثیر مبدا و مقصد در محاسبه هزینه ارسال بار از روسیه به ایران

همان‌طور که اشاره کردیم، مبدا و مقصد می‌توانند در هزینه ارسال بار بسیار تاثیر گذار باشند. برخی از شهر‌‌های روسیه دارای فرودگاه یا خط راه آهن هستند. اگر بار شما در همان شهر‌‌ها باشد، به احتمال زیاد هزینه انبار برای آن در نظر گرفته نمی‌شود.

اما اگر شما در چند شهر مختلف بار و محموله داشته باشید، در ابتدا بار‌‌ها به انبار شرکت ایزی‌فریت منتقل شده و سپس بسته‌بندی می‌گردند.

حمل بار از روسیه به ایران

ارسال اضافه بار از روسیه به ایران توسط شرکت ایزی‌فریت با نصف قیمت

احتمالا همه شما با واژه اضافه بار آشنا هستید. اضافه بار به بار‌‌هایی گفته می‌شود که وزن آن‌‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ کیلوگرم است و نمی‌توانید همراه خود داخل هواپیما حمل کنید. اگر هم بخواهید به عنوان اضافه بارآن‌ها را ارسال کنید، هزینه آن زیاد خواهد شد.

شرکت ایزی‌فریت می‌تواند گزینه مناسبی برای ارسال اضافه بار به روسیه باشد. زیرا در این شرکت هزینه اضافه بار از روسیه به ایران تا ۵۰% کاهش می‌یابد.

هزینه ارسال بار از روسیه به ایران

مهم ترین نکاتی که در ارسال بار از روسیه به ایران باید بدانید

احتمالا تا اینجا مطلب نوع مسیر را متناسب با بار و محموله خود انتخاب کرده‌اید. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که بهتر است به آن‌ها توجه کنید و مدنظر داشته باشید.

  • اگر می‌خواهید از امکانات باربری روسیه به تهران استفاده کنید، بهتر است در هنگام مراجعه به شرکت حمل و نقلی موردنظر خود، از مزایا و امکانات مطمئن گردید. زیرا برخی از شرکت‌ها، خدمات ارسال بار به تهران را ندارند و شما را دچار مشکل می‌کنند. ایزی‌فریت می‌تواند به عنوان یک شرکت حمل و نقل از روسیه به ایران، گزینه مناسبی باشد.
  • اگر قصد ارسال فریت بار از روسیه را دارید، دو هفته قبل از پرواز خود باید به شرکت مراجعه کنید تا فرآیند آن به طور دقیق انجام شود. معمولا فریت بارها ۲ یا ۳ روز قبل از پرواز شما انجام می‌شود. برای فریت بار، شما باید مدارک لازم اعم از پاسپورت و کارت ملی را همراه خود داشته باشید.
  • در ارسال اضافه بار این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر حجم و وزن اضافه بار زیاد باشد مجبور به پرداخت جریمه می‌شوید. اما همانطور که در مطالب فوق نیز گفتیم، ایزی‌فریت این مشکل را حل کرده است.
  • در ارسال بار از روسیه به ایران، دریافت مجوزهای لازم را فراموش نکنید. برخی از مجوزها مخصوص همان کشور هستند. بنابراین قبل از آن بررسی‌های لازم را انجام دهید.
  • در قانون گمرک ایران، اگر ارزش کالای شما کمتر از ۸۰ دلار باشد نیازی به پرداخت هزینه گمرک نیست. همچنین اگر اولین بار است که از روسیه کالایی را وارد می‌کنید، می‌توانید برای برخی از کالاها بیشتر از این مقدار، عوارض گمرکی پرداخت نکنید.
  • در هنگام بسته بندی حتما با کارشناسان شرکت مشورت کنید. برای ارسال کالاهای تجاری، بسته بندی توسط شرکت انجام می‌شود. اما اگر مجبور شدید که خودتان این کار را انجام دهید حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.

شرایط و نحوه ارسال کالا از روسیه به ایران چگونه است؟

بعد از تماس شما با شرکت ایزی‌فریت و تصمیم به همکاری، قرارداد بین شما و شرکت انجام می‌شود. سپس با توجه به بندهای قرارداد، شرکت به تعهدات خود عمل می‌کند. نحوه حمل بار از روسیه به ایران در شرکت ایزی‌فریت طبق مراحل زیر است:

۱) بسته بندی کالا

بعد از انجام قرارداد، بسته بندی کالاها شروع می‌شود. اگر بارهای شما تجاری باشند، بسته بندی توسط شرکت در انبار ایزی‌فریت انجام می‌گردد.

برای بسته بندی کالاها از کارتن‌ها، پالت‌های چوبی یا پلاستیکی استفاده می‌شود.

انجام امور گمرکی و مجوزها

هر کشوری با توجه به قوانینی که در مجلس آن تصویب می‌شود، مقرراتی مبنی بر خروج کالا در نظر می‌گیرند. شرکت ایزی‌فریت با توجه به تجربه ای که در حمل بار از روسیه به دست آورده است، بر همه امور و مجوزها تسلط داشته و می‌تواند شما را راهنمایی کند.

صدور بارنامه و ارسال بار

بعد از انجام امور اداری و گمرکی، اکنون دیگر موقع ارسال بار است. بارنامه صادر گشته و بار به سمت مقصد ارسال می‌گردد.

ترخیص و تحویل بار در گمرک ایران

با توجه به تعهدات ارزی، شرکت ایزی‌فریت امور گمرک در ایران را انجام نمی‌دهد. اما مشاوره‌های لازم را جهت ترخیص بار خدمت شما ارائه می‌کند. تا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی، بار شما از گمرک ترخیص می‌شود.

چگونه از روسیه بار بیاوریم؟

اگر اولین بار است که می‌خواهید از روسیه بار بیاورید، احتمالا این سوال برای شما بوجود آمده است که چگونه از روسیه کالا وارد کنیم یا بار بیاوریم؟

نگران پاسخ این سوال‌ها نباشید. برای شروع شما می‌توانید طبق مراحل زیر عمل کنید:

جستجو درباره شرکت‌ها و کارخانه‌ها

قبل از اینکه تصمیم به واردات کالا داشته باشید، باید درباره آن‌ها تحقیق کرده و شرکت‌ها، کارخانه‌ها یا حتی فروشگاه‌های معتبر را پیدا کنید.همچنین از صحت و اعتبار آن‌ها نیز مطمئن گردید.

مذاکره با فروشندگان

ما بنا را بر این می‌گذاریم که به طور شخصی تصمیم به خرید و انجام مذاکرات دارید. شما به محل مورد نظر مراجعه کرده یا از راه‌های دیگر با آن‌ها تماس گرفته و درخواست خود را ارائه می‌کنید. سپس بعد از بررسی‌های لازم تصمیم به خرید می‌گیرید.

ارسال کالا از روسیه به ایران

ثبت قرارداد

ثبت قرارداد یکی از مهم ترین بخش‌های خرید کالا به شمار می‌آید. شما در این بخش باید همه نکات را ذکر کنید. مثلا:

  • مبلغ
  • زمان تحویل
  • شرایط پرداخت
  • اقدامات لازم در صورت درست نبودن کیفیت کالا و ضرر زیان

تماس با شرکت ایزی‌فریت

برای انتقال بار، با شرکت ایزی‌فریت تماس بگیرید، تا فرآیندهای لازم انجام شود. فرآیند انتقال بار طبق مطالبی که در نحوه ارسال بار ذکر کردیم انجام خواهد شد.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

ایزی‌فریت چه خدماتی را در زمینه ارسال بار از روسیه به ایران ارائه می‌کند؟

ما در مطالب فوق به امکانات و خدمات شرکت ایزی‌فریت اشاره کردیم. همان طور که گفتیم این شرکت، باربری از روسیه ایران را از سه مسیر انجام می‌دهد.

از جمله خدمات شرکت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مشاوره و پشتیبانی تمام وقت
  • بسته بندی دقیق
  • بهترین خدمات با کمترین هزینه
  • ردیابی آنلاین محموله در پنل کاربری شما
  • باربری روسیه به تهران
  • ارائه خدمات انبارداری
  • ارائه سه مسیر با هزینه‌های متفاوت

موارد فوق تنها نمونه ای از امکانات شرکت ایزی‌فریت در حمل بار از کشورهای مختلف به شمار می‌رود.

در باربري روسیه به ايران، شرکت ایزی‌فریت حامی ‌شما در تمام مراحل حمل بار خواهد بود. شما می‌توانید سوالات خود را با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما دلسوزانه به سوالات شما پاسخ خواهند گفت.

سوالات متداول

عوامل موثر در تعیین هزینه باربری روسیه به ایران ۲۰۲۳ چه عواملی است؟

عواملی مانند مبدا و مقصد بار، نوع و ماهیت بار، نرخ ارز، مسیر و ….. از مهمترین عواملی هستند که هزینه ارسال بار از روسیه به ایران وابسته به آنها است.

از چه راه‌هایی میتوان حمل بار از روسیه به ایران را انجام داد؟

به دو روش زمینی، و هوایی میتوان اقدام به ارسال بار از روسیه به ایران نمود.

سخن آخر

هزینه ارسال بار از روسیه به ایران یک مسئله کلی است. برای اطلاع از آن، اول از همه باید عوامل تاثیرگذار بر آن مانند قیمت هر کیلو بار از روسیه به ایران، مبدا و مقصد، نوع مسیر ارسال و …. را بشناسید.

اگر هنوز پاسخ سوالات خود را پیدا نکرده‌اید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه حمل بار از روسیه به ایران دارید، با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button