کارگو از ترکیه در فرودگاه

در مورد هزینه کارگو ترکیه چه می‌دانید؟

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به اطراف خود نگاه کنید کالاهای زیادی را می‌بینید که ساخت کشور ترکیه هستند. تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که این کالاها چگونه وارد کشور می‌شوند؟

اغلب این کالاها به‌صورت عمده و به کمک خدمات حمل کارگو از ترکیه به ایران وارد شده‌اند.با توجه به اینکه ایران و ترکیه راه دریایی مرتبطی باهم ندارند، کارگو هوایی از ترکیه به ایران سریع‌ترین روش انتقال بار در این مسیر است.

ما در شرکت ایزی فریت به واسطه تجاربی که در زمینهٔ حمل و نقل بین‌المللی و همچنین ارتباط با صدها شرکت حمل و نقلی داخلی و خارجی داریم، می‌توانیم با بررسی بار شما و شرکت‌هایی که امکان حمل بار شما را دارند، بهترین شرکت حمل‌و‌نقلی را برای کارگو از ترکیه به ایران به شما پیشنهاد دهیم تا با صرف کمترین هزینه و همچنین با بالاترین کیفیت بار خود را ارسال کنید.

در این مطلب به صورت کامل تمام جزئیات هزینه کارگو از ترکیه را بررسی خواهیم کرد و به تمام سوالاتتان پاسخ خواهیم داد.

با ما همراه باشید.

هزینه کارگو ترکیه

در این مطلب به توضیح موارد زیر خواهیم پرداخت:

 تفاوت کارگو با فریت بار

به علت برخی محدودیت‌ها و قوانین کشور ترکیه، هر مسافر تنها می‌تواند مقدار مشخصی بار را از مرز این کشور به همراه خود خارج کند. در صورتی که شما این قوانین را نقض کنید ملزم به پرداخت جریمه‌‌ای سنگین خواهید شد. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است از خدمات فریت بار و کارگو استفاده کنید.

فریت در واقع به معنی باری است که شخصی بوده و ماهیت تجاری ندارد.

در کنار فریت بار، مفهوم کارگو قرار دارد. کارگو در واقع نوعی حمل‌ونقل تجاری است.

بیشتر بخوانید: هزینه حمل فریت بار به ترکیه

 در این روش یک یا چند کالای دارای مجوز از شرکت حمل به کمک هواپیماهای غیرمسافربری و تجاری به کشورهای دیگر فرستاده می‌شوند.

فرض کنید شما صاحب یک شرکت هستید و می‌خواهید از کشور ترکیه کالا و اجناسی را وارد کنید. شما نمی‌توانید این کالاها را با هواپیمای مسافربری به ایران بیاو

کارگو ترکیه چیست

اگر قصد ارسال بار تجاری خود را دارید کارگو ترکیه بهترین گزینه برای ارسال بار شماست. در این روش کالا و بار شما به صورت عمده و از طریق مسیر هوایی از ترکیه به ایران وارد می‌شود.

ما در ایزی فریت، برای ارسال کالا به صورت کارگو از ترکیه، از هواپیماهای مخصوص حمل بار کمک می‌گیریم.

عوامل موثر بر هزینه کارگو ترکیه به ایران

هزینه کارگو از ترکیه به ۵ عامل اصلی و عمده بستگی دارد:

۱) نوع بار و کالای شما

هزینه‌ی کارگو با توجه به ماهیت کالای شما متفاوت است. برای مثال برخی از کالاها در برابر ضربه بسیار حساس هستند و هزینهٔ ارسال آن‌ها نسبت به سایر کالاها بیشتر است.

۲) وزن و ابعاد کالا

دومین عامل موثر بر هزینه‌ی کارگو، وزن و ابعاد کالای شماست. هر چقدر ابعاد کالای شما بزرگتر و وزن آن بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای کارگو باید بپردازید نیز بیشتر است.

۳) قوانین کشور ترکیه و ایران

قوانین کشور مبدا و مقصد نیز بر هزینه‌ی کارگو از ترکیه به ایران تاثیر دارد. برای ارسال کالاهای مختلف تعرفه‌های متفاوتی وجود دارد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما به‌صورت رایگان در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۴) فاصله‌ی هوایی ترکیه از ایران

یکی دیگر از نکات مهمی که باید برای کارگو از ترکیه در نظر بگیرید، فاصله‌ی هوایی ایران و ترکیه است. مسلما هرچه فاصله‌ی دو کشور از یکدیگر بیشتر باشد، هزینه‌ای که باید برای کارگو بپردازید نیز بیشتر است.

۵) نوع شرکت هواپیمایی ارائه‌دهنده‌ی خدمات کارگو ترکیه

شرکت‌ها و ایرلاین‌هایی که خدمات کارگو ترکیه به ایران را انجام می‌دهند، نرخ‌های مخصوص خود را دارند. هزینه‌ی خدمات کارگو این شرکت‌ها بستگی به میزان سابقه، اعتبار و کیفیت خدماتشان دارد.

کارگو ترکیه چیست

با توجه به این ۵ عامل به چند نتیجه‌ی مهم دست پیدا می‌کنیم:

نتیجه‌ٔ اول: هرقدر که ارسال بار شما از حساسیت بیشتری برخوردار باشد، هزینه‌ٔ ارسال آن نیز بیشتر است.

نتیجه‌ٔ دوم: هرچقدر کالای شما وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری داشته باشد، هزینه‌ٔ کارگو آن نیز بیشتر است.

نتیجه‌ٔ سوم: شما باید به خوبی از قوانین حمل بار از طریق خدمات کارگو ترکیه به تهران اطلاع داشته باشید. در این صورت می‌توانید هزینه‌ها را به خوبی محاسبه کنید.

برای اطلاع از شرایط و هزینه کارگو کافی است با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید:

قیمت کارگو ترکیه

چگونه هزینه کارگو از ترکیه را کاهش دهیم؟

برای کاهش هزینه‌ کارگو از ترکیه باید ۲ نکته‌ بسیار مهم را در نظر بگیرید:

نکته‌ی اول:

برای برخی از افراد هزینه‌ٔ کارگو و برای برخی دیگر سرعت ارسال بار اهمیت دارد. هرچقدر که سرعت ارسال بار شما بیشتر باشد به مراتب هزینه‎‌ٔ خدمات کارگو نیز افزایش می‌یابد.

بنابراین شما باید شرایط کالا و بار خود را در نظر بگیرید و با توجه به ویژگی‌های محموله‌ٔ‌ خود بهترین خدمات را انتخاب کنید.

نکته‌ی دوم:

قوانین کشورها برای ارسال و یا دریافت کالاهای مختلف ممکن است تغییر کند. همچنین ترخیص بار در مقصد شما نیز قوانین و مقررات ویژه‌ای دارد.

در نتیجه شما برای جلوگیری از پیش آمدن مشکل ترخیص بار، پرداخت جریمه و هزینه‌ٔ اضافی باید از قوانین کاملا آگاه باشید و از کارشناسان مشاوره بگیرید.

کارگو ترکیه به ایران

شرکت ایزی فریت چگونه برای کاهش هزینه کارگو از ترکیه به شما کمک می‌کند؟

در بحث کارگو از ترکیه قطعا هزینه، سلامت بار و سرعت ارسال کالا برایتان بسیار مهم است.

جای هیچ نگرانی‌ای نیست. ما در ایزی فریت با داشتن تمامی مجوزات لازم و پرسنلی متخصص به شما کمک می‌کنیم تا بارهای خود را با آسودگی خاطر، با کمترین هزینه و توسط بهترین شرکت‌های حمل‌ونقلی ارسال کنید.

کارگو از ترکیه

به کمک ایزی فریت این امکان برای شما وجود دارد تا در هرلحظه که بخواهید موقعیت بار خود را به صورت آنلاین رصد کنید.

همچنین ما تمامی اسناد مربوط به بار شما را در سایت و در پنل شخصی خودتان ذخیره می‌کنیم. شما می‌توانید به تمامی مجوزات، اسناد و مدارک ارسال بار خود، در هر زمان که نیاز باشد دسترسی داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا درخواست خود را با کلیک بر روی لینک زیر ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به سوالات و درخواست شما پاسخ خواهند داد.

مراحل انجام خدمات کارگو ترکیه با ایزی فریت

  1. به شرکت‌ خدمات حمل‌ونقل ما مراجعه کنید و مشخصات دقیق کالا را بگویید. ما با در نظر گرفتن عوامل ۵ گانه‌ای که نام بردیم، هزینه‌ی کارگو ترکیه به ایران را محاسبه کرده و به شما اعلام می‌کنیم.
  2. در مرحله‌ی دوم کالای شما را بسته‌بندی و آماده‌ی ارسال می‌کنیم. در ایزی فریت این امکان برای شما فراهم است که حین بسته‌بندی کالایتان حضور داشته‌باشید و از سلامت کالای خود حین سفر اطمینان حاصل کنید.
  3. اکنون وقت آن رسیده که کالای شما یک سفر بی‌نظیر را تجربه کند. بار شما با هواپیمای تجاری به ایران می‌رسد و پس از آن تحت نظارت اداره‌ی گمرک خواهد بود. برای تحویل کالاها باید مجوزات لازم مانند بارنامه را به گمرک ارائه دهید.

سوالات متداول

کارگو چیست؟

کارگو نوع خاصی از حمل و نقل هوایی برای ارسال سریع بار است. استفاده از کارگو برای تجارت یا ارسال بارهای عمده امری رایج است.

عوامل موثر بر هزینه کارگو از ترکیه شامل چه مواردی است؟

نوع کالا، وزن و ابعاد کالا، قوانین و فاصله کشور مبدا و مقصد و نوع شرکت هواپیمایی

چگونه از خدمات کارگو ترکیه استفاده کنیم؟

برای ارسال بار از ترکیه و استفاده از کارگو لازم است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ با کارشناسان ما در ارتباط بوده و یا در قسمت ثبت درخواست، درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button