حمل بار از امارات به ایران

صفر تا صد حمل بار از امارات به ایران

4.9/5 - (37 امتیاز)

حمل بار از امارات به ایران برای تجارت و یا ارسال بار شخصی، امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده است.
ارسال بار از امارات به ایران ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود. برخی از افراد مقیم این کشور ممکن است بخواهند برای اقوام خود کالاهایی را بفرستند و یا این که تجار بخواهند واردات انجام دهند.
واردات کالا از امارات برای تاجران و بازرگان مزایای بسیار زیادی دارد. زیرا دبی در همسایگی ایران قرار دارد و موجب کاهش هزینه های حمل‌و‌نقل می شود. همچنین گمرکات کشور امارات برای ترخیص محموله وارداتی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند به همین علت کالاهای موجود در این کشور قیمت اصلی هستند.

ارسال کالا‌های مختلف از امارات به ایران به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. همچنین ضوابط و قوانین زیادی را به همراه دارد که ممکن است به نوع کالا و بار مورد نظر مربوط باشد. به همین علت است که ارسال کالا از امارات به نسبت پیچیده است و نیازمند به داشتن آگاهی و تخصص در این زمینه است.

شرکت ایزی فریت می تواند با داشتن تجارب چندین ساله همراه شما در این مسیر باشد و با استفاده از ترفندهای ایزی فریتی به داشتن تجارتی پر سود به شما کمک کند. شما می توانید جهت ثبت درخواست با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دسترسی به مطالب

در این مطلب در مورد موضوعات زیر صحبت شده است:

  1. امارات، قطب تجاری منطقه
  2. نحوه ارسال بار از امارات به ایران
    ۱٫ حمل و نقل هوایی
    ۲٫ حمل و نقل دریایی
  3. واردات کالا از امارات به ایران
  4. نکات مهم واردات از دبی
    ۱٫ بررسی بازار ایران برای ورود کالا
    ۲٫ بررسی قیمت‌ها قبل از واردات
  5. اقدامات لازم جهت ترخیص کالا از دبی
  6. کالاهای وارداتی از امارات به ایران
  7. هزینه حمل بار از امارات به ایران

امارات، قطب تجاری منطقه

حمل بار از امارات به ایران

کشور امارات یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های تجاری منطقه خلیج‌فارس به حساب می‌آید. این کشور هیچ گونه هزینه‌های گمرکی را از تاجران و شرکت‌های وارد کننده دریافت نمی‌کند، تمامی کالاهایی که در این کشور وارد می‌شوند، با همان قیمت اصلی بوده که همین امر موجب می شود تا تاجران ایرانی برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، برای تجارت و خرید کالا از کشور امارات مبادرت ورزند. 
کشور امارات ازهمبستگی هفت شیخ نشین ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام‌القوین، فجیره و رأس‌الخیمه تشکیل شده است. پایتخت آن ابوظبی و دبی بزرگترین شهر و از جنوب در همسایگی ایران قرار دارد. به همین علت حمل بار از امارات به ایران اکثرا از شهر دبی انجام می شود.

نحوه ارسال بار از امارات به ایران

روش های حمل بار از امارات به ایران

حمل بار از امارات به ایران با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. که این روش ها عبارتند از:

  • حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل دریایی

حمل و نقل هوایی

ارسال بار از امارات به ایران به صورت هوایی

در حمل بار از امارات به ایران به صورت هوایی کالاها از طریق هواپیماهای مخصوص باربری به ایران ارسال می‌شود. ارسال کالا از امارات به ایران با روش هوایی، در سریع‌ترین حالت و کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و همچنین مرسوله‌های انتقال یافته با این روش، با کم‌ترین آسیب ممکن به مقصد می‌رسند.

فرودگاه بین‌المللی دبی

حمل بار از امارات به ایران از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی انجام می‌شود. این فرودگاه با کد یاتا DXB و کد ایکائو OMDB ششمین فرودگاه پر رفت‌وآمد بر پایهٔ جابه‌جایی بار است.

حمل و نقل دریایی

حمل دریایی در ارسال بار از امارات به ایران

در حمل بار از امارات به ایران به صورت دریایی کالاها و مرسوله‌ها از طریق کشتی‌های باربری به ایران منتقل می‌شوند‌. با وجود به صرفه بودن هزینه‌های حمل و نقل و ارسال کالاها با استفاده از این روش، باید گفت که زمان انجام انتقالات از طریق این روش طولانی‌تر از سایر روش‌های کاربردی برای انتقال می‌باشد و این روش به افرادی که در ارسال کالاها عجله دارند، توصیه نمی‌شود.
توصیه می‌شود اگر کالای شما بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد، از حمل بار با کشتی استفاده کنید.

بنادر حمل بار از دبی

بندر جبل‌علی در دبی، مبداء حمل بار دریایی از دبی به ایران و یا سایر کشورهای دنیا می‌باشد . ارسال بار از امارات به ایران از بندر جبل‌علی دبی به سمت بندر شهید رجایی در بندر عباس، بنادر بوشهر و عسلویه ایران انجام می‌گردد.

سایت فرودگاه دبی

انتخاب روش حمل مناسب، تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های حمل بار از امارات به ایران دارد. همچنین انتخاب مناسب روش حمل کالا بر اساس ماهیت و نوع بار شما، از آسیب دیدن بار شما جلوگیری می کند. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ و یا از طریق لینک زیر، درخواست خود را ثبت نموده و از مشاوره رایگان ایزی‌فریتی استفاده نمایید.

واردات کالا از امارات به ایران

اهمیت دبی در ارسال بار از امارات به ایران

شهر دبی اهمیت زیادی در حمل بار از امارات به ایران دارد. دبی از سال های گذشته دروازه‌ی ورود به بازارهای جهانی شناخته شده است. زیرا این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز تجارت در منطقه خاورمیانه است.
بسیاری از شرکت‌ها و برندهای معتبر جهانی در این شهر دارای نمایندگی هستند. ورود انواع کالاها از اقصی نقاط جهان به این منطقه باعث شده دبی برای تجارت انواع محصولات پتانسیل زیادی داشته‌باشد. از همین رو بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی نیز برای تامین و تهیه اجناس مورد نیاز خود اقدام به واردات از دبی می کنند.

نکات مهم واردات از دبی

نکات مهم حمل بار از امارات به ایران

اگر قصد تجارت و ارسال بار از امارات به ایران را دارید، با توجه به تنوع محصولات و همچنین وجود انواع شرکت‌ها و نمایندگی‌ها، در هنگام انتخاب نوع محصول و انجام معاملات، باید به نکات بسیار مهمی توجه نمود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

نکات حایز اهمیت:

بررسی بازار ایران برای فروش کالا

بررسی بازار ایران برای حمل بار از امارات به ایران

قبل از این که هر نوع کالایی را برای واردات از دبی انتخاب کنیم، باید ببینیم که این کالا در داخل از چه بازاری برخوردار است؟ آیا مشابه داخلی دارد؟ چه کالاهایی در داخل کشور دچار کمبودند؟ کیفیت این اجناس چگونه است؟ هزینه تمام شده آن چقدر است؟
شما برای به دست آوردن اطلاعات می‌توانید از سازمان‌ها و مراکز مربوط به واردات و صادارت کمک بگیرید. در این سازمان‌ها آمار مشخصی از کالاهای وارداتی و صادراتی موجود است، که می توان از این آمار استفاده نمود تا در این راه ضرری متوجه شما نشود.

بررسی قیمت‌ها قبل از واردات

price

یکی از مهمترین مراحل واردات از امارات به ایران،  مشخص نمودن قیمت های محصولاتی است که قصد وارد کردن آن را دارید. در واقع از اساسی ترین مراحل کار واردات، درخواست پیش فاکتور می باشد. قیمتی که توسط صادر کننده اعلام می گردد، در کمیسیون نرخ گذاری تعیین شده است و این قیمت با بازار ایران و فروش کالا در ایران کاملا متفاوت می باشد. به همین دلیل است که دریافت قیمت های اولیه و مشخصات دقیق کالا از اولین فرایند های واردات است.

اقدامات لازم جهت ترخیص کالا

ترخیص کالا در ارسال بار از امارات به ایران

به طور کلی برای ارسال بار از امارات به ایران مراحل زیر باید انجام شود:

  • استعلام و مشخصات کالاها
  • تصمیم‌گیری به منظور محاسبه هزینه‌ها
  • تعیین قیمت نهایی کالا
  • دریافت مجوزهای لازم برای کالاها

کالاهای وارداتی از امارات به ایران

کالاهای وارداتی از دبی به ایران

بیش‌ترین کالاهای وارداتی از دبی به ایران شامل موارد زیر است:

  • لوازم خانگی
  • پوشاک
  • ماشین آلات
  • خودرو سواری
  • قطعات یدکی خودرو
  • گوشی تلفن همراه
  • لپ تاپ
  • نمایشگر
  • ماشین آلات
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • سنگ های گران قیمت
  • و….

هزینه حمل بار از امارات به ایران

هزینه حمل بار از امارات به ایران

هزینه حمل بار از امارات به ایران به عوامل متعددی بستگی دارد و بسته به این نوع عوامل ممکن زیاد یا کم باشد.این عوامل عبارتند از:

  • نوع کالا
  • حجم و اندازه
  • روش انتخابی برای حمل

به عنوان مثال حمل کالا از امارات به ایران از طریق روش‌های هوایی، نسبت به سایر روش‌های انتقال، هزینه‌ی بیشتری را به همراه دارد. همچنین برای ارسال بار از امارات به ایران، در صورت آسیب پذیر بودن بار، هزینه‌هایی صرف بسته‌بندی درست و ایمن این محموله‌ها می‌شود. همچنین انتقال آن‌ها با سرعت بیشتری نسبت به سایر محموله‌ها انجام می‌شود. در نتیجه جنس بار مورد نظر نیز در هزینه‌های انتقال آن تاثیر می‌گذارد.

به همین علت هزینه ارسال بار در هر محموله متفاوت خواهد بود. برای اطلاع دقیق از هزینه ارسال بار از امارات به ایران با کارشناسان ما در تماس باشید. به طور کلی شما با انتخاب روشی مناسب برای انتقال کالاها و پرس‌وجو از کارشناسان در این زمینه، می‌توان هزینه‌های حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button