حمل بار به آنتالیا

بررسی تمام روش‌های حمل بار به آنتالیا

Rate this post

قصد مهاجرت یا اقامت موقت در ترکیه را دارید؟ شاید هم تاجر هستید و می‌خواهید بار خود را به آنتالیا بفرستید. در هر صورت نیاز دارید تا به طور کامل روش‌های ارسال بار به آنتالیا را بررسی کنید و بهترین و مناسب‌ترین روش حمل بار به آنتالیا را انتخاب کنید.

یکی از خدمات برتر شرکت ما، ارسال بار به آنتالیاست. ما با استفاده از تجربه و دانشی که در زمینهٔ حمل و نقل بین المللی داریم و همچنین ارتباط با صدها شرکت حمل و نقل داخلی و خارجی، به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین و ارزانترین حالت، بار خود را با آسودگی خاطر به آنتالیا بفرستید.

از آنجایی که کشور ما و ترکیه از طریق مسیر دریایی با هم مرتبط نیستند، پس باید از روش‌های حمل بار هوایی، ریلی یا جاده‌ای استفاده کنید. ما در این مطلب ویژگی‌ها و مزیت‌های انواع روش‌های حمل بار به آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

درنهایت می‌توانید با تکمیل فرم و یا با تماس تلفنی مشاورهٔ رایگان، دریافت کنید و بهترین حالت برای ارسال بار خود را از ما دریافت کنید.

تریلی در حال حمل بار به آنتالیا در جاده

در ادامه‌ی مطلب موضوعات زیر را با هم بررسی می‌کنیم:

مزیت‌های حمل جاده‌ای بار به آنتالیا

اولین روش ارسال بار به آنتالیا، روش جاده‌ای است. در این روش بارهای شما از طریق تریلی یا کامیون‌های مخصوص و ایمن به آنتالیا ارسال می‌شود. به دلیل نزدیکی جغرافیایی کشور ما به ترکیه، استفاده از مسیر جاده‌ای برای ارسال بار بسیار مناسب و کم هزینه است.

(بیشتر بخوانید: نکاتی که درمورد ارسال بار زمینی به ترکیه که باید بدانید)

به طور معمول بین ۷ تا ۱۰ روز زمان لازم است تا بار شما از طریق مسیر جاده‌ای به آنتالیا برسد. آنتالیا یکی از شهرهای بسیار مهم ترکیه است که ما در زمینه‌ی حمل بار به این شهر دارای سال‌ها تجربه و تخصص هستیم.

کامیونی در حال حمل بار به آنتالیا در جاده

مزیت‌های حمل جاده‌ای:

  • ایمنی و امنیت بالا
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • آسیب‌پذیری کمتر کالاها
  • مناسب برای مسیرها و فواصل کوتاه
  • سرعت بالا نسبت به روش حمل دریایی

ما در ایزی فریت بهترین خدمات را همراه با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید برای بسته‌بندی، بیمهٔ کالا، دریافت بارنامه، و انتخاب شیوهٔ مناسب حمل از راهنمایی‌های متخصصین ما استفاده کنید. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

راهنمای کامل حمل بار به آنتالیا با قطار

در صورتی که می‌خواهید از روشی به غیر از حمل جاده‌ای و هوایی استفاده کنید، باید به سراغ حمل ریلی بروید. حمل بار به آنتالیا با قطار مزیت‌های بسیار زیادی دارد. در این روش امنیت حمل بار شما بسیار بالاست. همچنین هزینه‌ی ارسال بار با قطار بسیار کمتر از حمل‌ونقل هوایی است.

واگن‌های قطار باری ایران- آنتالیا ظرفیت بسیار زیادی دارند و کاملا آماده هستند تا بار شما را بسیار سریع و با امینت کامل به آنتالیا برسانند.

(همچنین بخوانید: ترفندهای کاهش هزینه‌ی حمل ریلی به ترکیه)

قطار باری ایران روی ریل در حال رفتن به آنتالیا

در این روش به طور میانگین بین ۱۲ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا بار شما از ایران به آنتالیا برسد. یکی از نکات مهمی که باید در حمل‌ونقل ریلی به آن توجه کنید، ماهیت بار شماست. برای مثال کالاهای فاسدشدنی برای حمل با قطار مناسب نیستند.

همچنین ارسال خرده‌بار با قطار چندان رایج و مقرون‌ به‌صرفه نیست. پیشنهاد ما این است که از هواپیما برای ارسال خرده‌بارهایتان استفاده کنید. در ادامه به بررسی روش هوایی حمل بار به آنتالیا می‌پردازیم.

ویژگی‌های حمل بار به آنتالیا با هواپیما

حمل بار به آنتالیا با هواپیما به طور عمده به دو دسته‌ی فریت بار و کارگو تقسیم می‌شود. اکنون شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که تفاوت فریت بار و کارگو چیست؟ مگر این دو روش برای ارسال بار با هواپیما نیستند؟

اگر شما قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی‌مدت به آنتالیا داشته باشید، قطعا نیاز دارید که برخی از لوازم مورد نیاز خود را به آنجا ببرید. به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارند و در اصل نوعی بار خصوصی هستند، فریت بار گفته می‌شود. معمولا فریت بار بین ۲ تا ۳ روز قبل از پرواز شما انجام می‌شود. درنتیجه لازم است هنگام سفر برنامه‌ریزی مناسبی برای ارسال کالاهای خود در نظر بگیرید.

در مقابل اگر شما قصد تجارت با ترکیه و ارسال بار تجاری به آنتالیا را داشته باشید باید از روش کارگو برای ارسال بارتان استفاده کنید. در واقع حمل کارگو مخصوص محموله‌هایی است که ماهیت تجاری دارند. در این روش حمل از هواپیماهای مخصوص استفاده می‌شود.

علاوه بر این شما می‌توانید خرده‌بار خود را نیز از طریق مسیر هوایی به آنتالیا بفرستید. خرده بار در واقع به میزان باری گفته می‌شود که حجم آن از ظرفیت یک ماشین یا کانتینر کمتر است.

هواپیمای فریت بار به آنتالیا در آسمان

به طور میانگین بین ۱ تا ۲ روز زمان لازم است تا بار شما با هواپیما به آنتالیا برسد. برای حمل بار به آنتالیا با استفاده از هواپیما لازم است از خدماتی مطمئن و ایمن استفاده کنید. ما در ایزی فریت به شما کمک می‌کنیم تا بهترین روش حمل بار را با توجه به نوع بار خودانتخاب کنید و در کنارتان هستیم تا بار خود را سالم به مقصد برسانید.

برای حمل هوایی بار خود به آنتالیا سوالی دارید؟ کارشناسان ما به صورت مستمر پاسخگوی سوالاتتان هستند. کافیست با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

محاسبه‌‌ی میزان هزینه‌ی حمل بار به آنتالیا

  • هزینه‌ی حمل بار به آنتالیا با توجه به پارامترهای زیر تعیین می‌شود:
  • نرخ و تعرفه‌ی روش حمل (هوایی، جاده‌ای یا ریلی)
  • ابعاد و وزن کالا (در روش حمل هوایی وزن حجمی نیز اهمیت زیادی دارد و اگر حجم کالای شما نسبت به وزن آن بیشتر باشد باید محاسبهٔ آن انجام شود)
  • میزان توقف در مسیر (در روش ارسال هوایی بار به آنتالیا از پروازهای قطر و امارات استفاده می‌شود و چون این پرواز‌ها توسط شرکت‌های ایرانی انجام نمی‌شوند مسیر‌های متفاوتی را دارند)
  • ماهیت محموله (مواد شیمیایی خطرناک نیاز به مراقبت بیشتری دارند و باید از خدمات متفاوتی بهره‌مند شوند.)

با توجه به این عوامل ما نمی‌توانیم هزینه‌ی ثابت و دقیقی را معین کنیم، بلکه هزینه‌ی حمل بار به آنتالیا تا حد بسیار زیادی به ویژگی‌های بار شما بستگی دارد.

برای استعلام سریع قیمت‌ها با توجه به نوع کالا و بار خود با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

باکیفیت‌ترین و معتبرترین خدمات حمل بار به آنتالیا

به نظر شما یک شرکت حمل‌ونقل خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ امینت حمل کالا را تامین کند، سرعت ارسال آن بالا باشد، خدمات بسته‌بندی و انبارداری کالاها را ارائه دهد یا سابقه و تجربه‌ی زیادی داشته باشد؟

خیالتان از هر جهت آسوده باشد چرا که ما در ایزی فریت تمام این خدمات و امکانات را عرضه می‌کنیم. علاوه بر موارد گفته شده، ایزی فریت دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد دیگری نیز هست. این امکانات به طور خلاصه عبارتند از:

امکان ردیابی آنلاین

یکی از خدمات منحصربه‌فرد مشرکت ما قابلیت ردیابی آنلاین است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید و تنها با چند کلیک، مسیر و موقعیت بار خود را در لحظه بررسی کنید.

بسته‌بندی استاندارد

کارشناسان متخصص و مجرب ما بسته‌بندی بار شما را با دقت و حساسیت زیادی انجام می‌دهند. این بسته‌بندی‌ها طبق اصول استاندارد و در حضور شما انجام می‌شود.

بایگانی مدارک بار

تا به حال پیش آمده که مدارک حمل بار خود را گم کنید یا آن را در محلی دیگر جا بگذارید؟ ما در ایزی فریت یک نسخه از تمامی مدارک ارسال بارتان را بایگانی و نگهداری می‌کنیم. در این صورت در هر زمان که بخواهید می‌توانید به صورت آنلاین به اسناد خود دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی مستمر

همکاران ما در مجموعه‌ی ایزی فریت به طور دائم و مستمر وضعیت بار شما را پیگیری و بررسی می‌کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button