حمل خرده‌بار از ترکیه

حمل خرده بار از ترکیه به ایران

4.7/5 - (3 امتیاز)

ترکیه یکی از مهم‌ترین کشورهای قاره‌های اروپا و آسیا محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های اقتصادی زیادی داشته است و توانسته سهم خود در بسیاری از بازارها نظیر پوشاک، خودروسازی، کشتی‌سازی و … افزایش دهد.
شرایط خاصی نظیر نزدیکی به ایران و کیفیت بالای برخی از اجناس یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای واردات محصولات مختلف نزد تجار و مسافران ایرانی است. به گفته گمرک ایران، ترکیه چهارمین کشوری است که بیشترین محصولات را به ایران وارد می‌کند.
ایرانیان بسیاری نیز هستند که محصولات موردنیاز کسب‌وکار خود را از ترکیه وارد می‌کنند.

حمل خرده بار از ترکیه نیز چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. زیرا این کشور هم از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران نزدیک است و هم دارای خطوط و شبکه حمل و نقل بین المللی مناسبی است. 
در این مطلب قصد داریم، شما را با نحوه ارسال خرده‌بار از ترکیه به ایران آشنا کنیم و به شما کمک کنیم در صورتی که قصد ارسال خرده‌بار را از ترکیه به ایران دارید، مناسب‌ترین روش حمل را انتخاب کنید.

شرکت ایزی فریت، حمل خرده‌بار از ترکیه به ایران را مانند حمل هوایی بار از چین و حمل‌ بار ازهند به طور حرفه‌ای و با کادری مجرب انجام می‌دهد.

در این مطلب در مورد موارد زیر صحبت خواهیم کرد:

دسترسی سریع به مطالب

حمل خرده بار از ترکیه به ایران چگونه است؟

با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه گردشگری ترکیه وجود دارد، شما می‌توانید تنها حد معینی بار، در هنگام خروج از ترکیه به همراه خود داشته باشید و درصورتی‌که از این قانون سرپیچی کنید، ملزم به پرداخت جریمه‌ای نسبتاً سنگین خواهید بود. بنابراین نحوه ارسال بار از ترکیه به ایران یکی از سوالاتی است که شاید شما به دنبال پاسخ آن باشید.
 می‌توان گفت که بهترین راه حمل خرده‌بار از ترکیه به ایران برای مسافران، فریت است. به وسیلهٔ فریت می‌توانید اضافه‌بار خود را به صورت تجاری انتقال دهید.

بیشتر بخوانید: هزینه فریت بار به استانبول

روش‌های مختلف ارسال خرده‌بار از ترکیه به ایران

شرکت ایزی‌فریت، واردات اضافه‌بار شما و همچنین حمل خرده بار از ترکیه به ایران را با پشتیبانی مستمر و با نازل‌ترین قیمت به سه روش زیرانجام می‌دهد:

  • حمل هوایی از ترکیه
  • حمل ریلی از ترکیه
  • حمل جاده‌ای از ترکیه

حمل هوایی از ترکیه

یکی از روش‌های حمل خرده بار از ترکیه ، حمل هوایی است. حمل هوایی سریع‌ترین روش ارسال بار از ترکیه می‌باشد. در این روش بسته به نوع ایرلاین، زمان ارسال بار متغیر بوده، اما این زمان غالبا ۲ روز است.

حمل خرده‌بار از ترکیه به ایران

از فرودگاه های مهمی که اغلب حمل خرده بار از ترکیه از آن‌ها انجام می‌شود، می‌توان به: فرودگاه بین ‌المللی اَسَن ‌بوغا در آنکارا، فرودگاه استانبول، فرودگاه آنتالیا، فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر، فرودگاه شاکیر پاشا آدانا در شهر آدانا، فرودگاه دالامان در شهری به همین نام و فرودگاه اوگوزلی در شهر غازی عینتاب، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ارسال بار به ترکیه با هواپیما

حمل ریلی از ترکیه

حمل خرده بار از ترکیه به صورت ریلی

در ایران ۲۲ پایانه ریلی داریم که مجوز حمل بار بین‌المللی را دارند. مثل تهران، بندرعباس،مرز رازی، اصفهان و…

در ترکیه نیز پایانه‌هایی وجود دارد، که برای حمل خرده بار از ترکیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. مدت زمان ارسال بار در این روش ۱۵-۱۲ روز است.
محاسبه قیمت حمل و نقل ریلی براساس عرضه و تقاضا است.


برای کسب اطلاع بیشتر از تعرفه قیمت‌ها و جزئیات ارسال خرده‌بار از ترکیه به ایران به صورت ریلی می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید و یا با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

حمل با قطار از ترکیه به ایران
حمل بار به قطار به ترکیه

حمل جاده‌ای از ترکیه

با توجه به این‌که کشور ما در غرب هم مرز با کشور ترکیه است، حمل خرده بار از ترکیه به صورت زمینی به دلیل این همسایگی در زمانی کوتاه قابل انجام است.
حمل زمینی از ترکیه توسط کریرهای ترکیش از سراسر ترکیه انجام می‌گیرد. زمان حمل بار زمینی از ترکیه به ایران بسته به نوع بار بین ۱۰-۷ روز است.
ارسال بار از طریق زمینی دارای مزایای خاص خود است: به‌طور مثال، برای ارسال بار از مناطقی که به راه‌آهن و فرودگاه دسترسی ندارند، مناسب است.

حمل خرده بار از ترکیه به صورت جاده‌ای

مزیت دیگر این روش، انعطاف‌پذیری آن است؛ چراکه در این روش می‌توان مسیر و زمان‌های مختلف را بسته به نیاز شما تغییر داد. حمل‌ونقل زمینی در بعضی مواقع نیاز به بسته‌بندی پیچیده‌ای ندارند، حتی گاهی می‌توان کالاها را بدون بسته‌بندی ارسال کرد ولی در هر صورت برای اطمینان از سلامت بار بهتر است که بسته‌بندی انجام شود.

بیشتر بخوانید: ارسال بار زمینی به ترکیه

هزینه حمل‌ خرده‌بار از ترکیه چقدر است؟

هزینه حمل خرده بار از ترکیه سوال مهم و جامعی است که برای پاسخ به آن باید اطلاعاتی از قبیل وزن، حجم، مقصد محموله مورد نظر، شرایط حمل بار و خصوصیات آن و گاهی اوقات شرایط سیاسی مورد توجه قرار گیرند.

علاوه بر شرایط بالا، یکی از عوامل بسیار مهم برهزینه حمل خرده‌بار از ترکیه به ایران میزان عرضه و تقاضا است،
مثلا در بعضی از فصل‌ها این هزینه شامل تخفیف شده و در بعضی فصل‌ها گران‌تر است.
در حمل و نقل هوایی، ارسال بار از فرودگاه امام صورت گرفته و در ترکیه از فرودگاه‌های استانبول، آنکارا و آنتالیا انجام میشود و ارسال بار از استانبول ارزان تر است.

در حالت کلی ملاک هزینه‌ٔ ارسال بار هوایی به صورت خرده بار به صورت زیر است:

بعضی از بارها مانند پنبه، وزن پایین ولی حجم بالایی دارند و فضای زیادی را در حین حمل بار، اشغال می‌کنند. حمل این بارها براساس وزن، برای شرکت‌های حمل و نقل مقرون‌به‌صرفه نیست.

به این دلیل در حمل و نقل هوایی علاوه بر وزن بار، حجم آن نیز، در محاسبه هزینه در نظر گرفته می‌شود.

حمل خرده بار از ترکیه به ایران

برای محاسبه هزینه حمل هوایی، وزن واقعی و وزن حجمی بار محاسبه شده و بیشترین مقدار، به عنوان معیار محاسبه هزینه در نظر گرفته می‌شود.

وزن واقعی بار، همان وزن بار براساس کیلوگرم است. برای اندازه گیری وزن حجمی، ابعاد بسته بندی یعنی طول، عرض و ارتفاع در هم ضرب شده و عدد حاصل به ۶۰۰۰ تقسیم می‌شود. بیشترین عدد بدست آمده، در محاسبه هزینه در نظر گرفته می‌شود.

شرکت ایزی‌فریت چه خدماتی برای حمل خرده بار از ترکیه ارائه می‌دهد؟

برخی از خدماتی که شرکت ایزی فریت در زمینه حمل خرده بار از ترکیه انجام می‌دهد عبارت است از:

  • انجام تمام فرآیند ارسال خرده بار از ترکیه شامل: جمع آوری بار در ترکیه، حمل بار به فرودگاه، انجام امور گمرکی در ترکیه، حمل بار به ایران
  • نگه‌داری تمام اسناد و مدارک: تمامی اسناد و مدارک مربوط به حمل بار، در دیتابیس شرکت، جهت نیاز احتمالی در آینده نگه‌داری می‌شود.
  • بسته بندی مناسب بار: در صورت درخواست شما، ما بار را جهت تحویل سالم در مقصد، بسته بندی می‌کنیم. بسته‌بندی بخش مهمی از فرآیند ارسال بار است؛ و اگر درست انجام نشود، ممکن است کل هزینه ارسال بار به هدر رود.

ما در ایزی فریت، از اولین قدم تا هنگام رسیدن بار به مقصد در کنار شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار از ترکیه به ایران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر و به‌صورت رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

نکات مهم در حمل خرده بار از ترکیه به ایران

در صورتی‌که قصد حمل خرده بار از ترکیه به ایران را به‌صورت فریت دارید، باید هماهنگی‌های لازم را از حدود دو هفته قبل انجام دهید تا در ارسال به‌موقع بارهای خود به مشکل برنخورید.
در زیر چند نکته حائز اهمیت در ارسال بار ذکر شده است:

کالاهای مجاز

 طبق قوانین حاکم بر کشور ایران و شرع مقدس اسلام، واردات برخی از کالاها مانند: تجهیزات پزشکی مستعمل و یا مشروبات الکلی و همچنین مواد مخدر از ترکیه به ایران ممنوع است و تنها کالاهایی را میتوانید به ایران وارد کنید که مجاز یا مشروط باشند.
کالاهای مجاز عبارتند از:

  • مواد اولیه پلاستیکی که برای استفاده در تولید داخلی مصرف گردد.
  • مواد اولیه نساجی که برای استفاده در تولید داخلی مجاز باشد
  • تجهیزات ساختمانی
  • لوازم و وسایل خانگی، وسایل چدنی و بلورین
  • وسایل الکترونیکی مانند سوئیچ کنترل موتور، وسایل الکتریکی و یا لوازم یدکی، همچنین ژنراتور برق فشار قوی و … مانعی ندارد.

بسته بندی

بسته‌بندی صحیح، یکی از مهم‌ترین نکات در ارسال باربه ویژه، بارهای بین دو کشور مختلف است. اگر کالای شما به‌درستی بسته‌بندی نشود، درصورتی‌که توسط بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل نیز ارسال شود، ممکن است طی مسیر آسیب‌های جدی ببینند.

بسته‌بندی محصولات چه در روش ارسال زمینی و چه در روش ارسال هوایی، باید به‌گونه‌ای باشد که در مسیر، کمترین تکان را داشته باشد.

بسته‌بندی و ارسال خرده‌بار از ترکیه به ایران

ابزارها و محصولات زیادی نظیر کارتن، قفسه‌های چوبی، سلفون، نایلون و … وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم از باکیفیت‌ترین این نوع محصولات برای بسته‌بندی کالاهای خود استفاده نمایید.

بسته‌بندی مواد غذایی با سایر کالاها متفاوت است و باید با دقت بیشتری انجام شود.
علاوه بر مواد غذایی، وسایل شکستنی نیز از اهمیت زیادی برای بسته‌بندی برخوردار هستند. برای بسته‌بندی مواد شکستنی می‌توانید از جعبه‌های پلاستیکی و یونولیتی، جعبه‌های چوبی و فلزی، نایلون‌های حباب‌دار و موادی ازاین‌دست استفاده کنید.

شرکت ایزی فریت با اتکا به تجارب بسیار و کادری متخصص می‌تواند در بسته بندی کالا در حضور شما کار بسته بندی بار را به بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

انبارداری

وجود انبارهای اختصاصی و ارائه خدمات انبارداری به مسافرین و تاجران، از این جهت که در دسترسی بهینه به کالا و کاهش هزینه‌های حمل و نقل تاثیرگذار است، دارای اهمیت فراوانی است.

انبارداری یکی از مهمترین نیازهای شما پیش از خروج کالای وارداتی از کشور مبدا و همچنین پس از ورود کالا به ایران است.

شرکت ایزی‌فریت با داشتن انبار در شهرهای آنکارا، استانبول و … بخش مهمی از فرایند حمل خرده بار از ترکیه را برای بازرگانان و واردکنندگان کالا آسان نموده است.
محاسبه هزینه انبارداری، بر اساس نوع و حجم کالا و پر یا خالی بودن انبار متغیر است.

سخن پایانی

خرید کالا و حمل خرده بار از ترکیه به ایران، نیازمند اطلاعات و تجارب کافی است.
شرکت ایزی‌فریت این اطمینان را به شما می‌دهد که در طول این فرآیند در کنار شما بوده و ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین روش را، جهت باربری از ترکیه به ایران، به شما معرفی خواهد کرد.

شما می‌توانید برای استعلام تعرفه و قیمت حمل خرده‌بار و خدمات انبارداری آنکارا، و… درخواست خود را ثبت کنید و یا با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید، تا از هزینه‌های حمل بار خود آگاه شوید.

سوالات متداول در خصوص حمل خرده بار از ترکیه

حمل خرده بار از ترکیه به ایران به چند روش انجام میشود؟

ارسال خرده بار از ترکیه به ایران به سه روش زمینی، جاده‌ای و ریلی انجام میشود.

حمل خرده بار از ترکیه به ایران چند روز طول میکشد؟

این زمان برای هرکدام از روشهای حمل بار متفاوت است.
در حما هوایی حدود ۲ روز، در حمل ریلی بین ۱۲ تا ۱۵ روز و در حمل جاده‌ای بین ۷ تا ۱۰ روز طول میکشد.

هزینه حمل خرده بار از ترکیه به ایران چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید عوامل مختلفی را بررسی کرد. برای این منظور شما میتوانید با کارشناسان ما، از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ در ارتباط باشید و از هزینه به روز حمل خرده بار از ترکیه به ایران مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button