بارگیری-به-مقصد-دبی

حمل بار دریایی به دبی ۲۰۲۳

4.5/5 - (2 امتیاز)

«حمل بار دریایی به دبی را چگونه بی دغدغه و با خیال آسوده انجام دهیم؟» اگر به دنبال ارسال بار بi امارات هستید، این مطلب مخصوص شماست. در این مطلب به بررسی کامل حمل بار دریایی به دبی می‌پردازیم و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

ایزی فریت با داشتن تجربه بالا در زمینه حمل و نقل بار بین‌المللی، می‌تواند با توجه به مقدار باری که قصد جابه‌جایی آن را دارید، بهترین و امن‌ترین شرکت ارائه خدمات در زمینهٔ حمل و نقل را به شما معرفی کند تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

در این مطلب ابتدا به حمل دریایی بار به دبی می‌پردازیم. سپس خدمات مورد نیاز برای ارسال بار به دبی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پس اگر به هر دلیلی قصد سفر به دبی را دارید و حمل بار به دبی نیز برای شما یک دغدغه است، در ادامه همراه ما باشید.

سرفصل هایی که در این مقاله خواهید خواند

چرا حمل بار را به روش دریایی انجام دهم؟

احتمالاً یکی از سوالات اولیه که برای مسافران و تجار پیش می‌آید این است که چرا جابه‌جایی یک مرسوله را باید از طریق دریا انجام دهد؟ در پاسخ باید گفت حمل بار دریایی نسبت به جابه جایی آن به روش هوایی از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است.

به علاوه محدودیت حمل بار دریایی به دبی نیز کمتر از محدودیت حمل هوایی آن است. به عنوان مثال اگر باری که قصد جا‌به‌‌جایی آن را دارید دارای وزن و حجم بالایی باشد، در صورت ارسال هوایی، محدودیت فضای هواپیما برای شما مشکل ساز خواهد شد. بنابراین مواردی که به آن اشاره شد از مزیت‌های حمل بار دریایی به دبی است.

کشتی به دبی

بیشتر بخوانید: هزینه ارسال بار به دبی

مراحل حمل بار دریایی به دبی

اکنون که به مزایای حمل بار دریایی به دبی پرداختیم، خوب است بدانیم برای ارسال بار با کشتی به دبی چه مراحلی را نیاز است طی کنیم.

  • انتخاب بهترین شرکت برای حمل بار شما
  • ثبت سفارش
  • انتخاب بسته‌بندی مناسب بار
  • طی کردن مراحل اداری و گمرکی
  • بارگیری مرسوله
  • انبارداری

بدین ترتیب می‌توانید با خیال راحت،حمل بار خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط: حمل دریایی از دبی به ایران

هزینه حمل بار دریایی به دبی

برای رسیدن به یک نتیجهٔ دقیق و یا تقریبی برای هزینه تمام شده نهایی، لازم است هزینه هریک از مراحلی که در بالا نام برده شد را بدانید. به همین خاطر در ادامه به بررسی این مراحل و جزئیات آن می پردازیم. اما قبل از آن باید بدانیم که علاوه بر سرتیترهای بالا عوامل تاثیرگذار دیگری هم بر هزینه تمام شده وجود دارد.

یکی از این موارد هزینه خرده بار یا گروباژ است. خرده بار یا گروباژ با معیاری به نام CBM سنجیده می‌شود. در هر جابه جایی دریایی، یک فضای یک مترمربعی که تنها ۱۰۰۰ کیلوگرم بار در آن جای می‌گیرد را یک CBM درنظر می گیرند. بنابراین اگر باری مثلاً ۲۰۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد حتی اگر یک متر مربع فضا اشغال کند، می گوییم این جنس ۲CBM فضا گرفته و هزینه آن دو برابر می‌شود.

بیشتر بخوانید: ارسال خرده بار به دبی

مورد دیگر هزینه‌های پنهان است که باید مورد توجه قرار بگیرد. هزینه‌هایی که شاید در ابتدا توسط برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اعلام نشود ولی نمی‌توان وجود آنها را نادیده گرفت.

فرض کنید باری که قصد حمل دریایی آن را دارید در تهران است، در این‌صورت باید هزینه ارسال بار از تهران به بندرعباس را نیز برهزینه‌های خوداضافه کنید که نمونه‌ای از هزینه‌های پنهان است.

اگر در مورد هزینه ارسال بار به دبی سوالی دارید، می‌توانید از طریق راه‌های تماس زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

بسته بندی مناسب بار ارسالی

مورد بعدی که باید در هنگام حمل دریایی بار به دبی بدانید، قوانین مربوط به بسته‌بندی بار است.

در انتقال دریایی، بار به صورت کانتینری ارسال می‌شود. ابعاد مرسوله مورد نظر به همراه جنس و نوع باری که قصد ارسال آن را دارید، در کنار نوع کانتینر، عواملی هستند که بسته بندی استاندارد را تعیین می‌کنند.

پس در هنگام ثبت درخواست خود، باید جنس بار و مقدار دقیق(یا حدودی) آن را بدانید. بدین ترتیب می توانید بسته بندی استاندارد و متناسب را برای خود انتخاب کنید.

حمل بار به دبی

گذراندن امور گمرکی و اداری

یکی دیگر از اقداماتی که برای ارسال بار با کشتی لازم است که به درستی و با حوصله انجام دهید، طی کردن امور گمرکی و مراحل اداری است. مشتری به عنوان مالک قانونی بار، باید برای انجام امور اداری و اخذ مجوزهای حمل بار اقدام کند. در اینجا بارنامه دریایی صادر می‌شود. (پس از به اتمام رسیدن امور اداری و گمرکی)

بارگیری مرسوله در انتقال دریایی بار

مرحله بعدی را می‌توان مرحله بارگیری دانست. پس اینکه مراحل قبلی را گذراندید، بار شما برای ارسال نیاز به بارگیری دارد.

باید توجه کنید که به طور مثال اگر بار شما در تهران باشد، نیاز است ابتدا بار به آب‌های مرزی ایران منتقل شود. پس از آن آماده انتقال با کشتی به دبی شود.

بنابراین اگر به دنبال تخمین هزینه‌ها هستید، لازم است موارد این چنینی را نیز در نظر بگیرید. این نوع هزینه‌ها را اصطلاحاً هزینه‌های پنهان می‌گویند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ ارسال بار خود می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

حمل کشتی به دبی

خدمات شرکت «ایزی فریت» در زمینه حمل بار به دبی

در قسمت مراحل حمل بار دریایی به دبی گفتیم که انتخاب شرکت مناسب و ثبت سفارش برای جابه جایی بار به ما کمک می کند تا این انتقال را به شکل اصولی و به بهترین شکل انجام دهیم.

ما در ایزی فریت با داشتن سابقه طولانی در زمینه جابه جایی بار، می‌توانیم امن ترین . معتبرترین شرکت ارائه خدمات را به شما معرفی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات ایزی‌فریت ویدئوی زیر را تماشا کنید:

از دیگر خدمات ایزی فریت می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

دستیابی به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای ارسال بار

از آنجا که با مشاورهٔ رایگان ما می‌توانید به بهترین شرکت حمل نقلی از نظر قیمت و امنیت مراجعه کنید قطعا سود خواهید کرد چراکه با صرف وقت کمتر بهترین خدمات را بدست آورده‌اید و ما تمام مسیر حمل بار همراه شما خواهیم بود.

رهگیری روزانه بار شما

بار شما را به صورت روزانه رهگیری خواهیم کرد و شما می‌توانید روزانه موقعیت و وضعیت بار خود را بررسی کنید

حساب کاربری شخصی برای نگهداری اسناد

تمام اسناد مربوط به حمل بار شما در حساب کاربری مخصوص به خودتان در سامانه ذخیره خواهد شد تا اگر روزی دوباره به این اسناد نیاز پیدا کردید بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

به علاوه آن که شما در ایزی فریت می‌توانید با ثبت درخواست خود در سایت یا تماس با شرکت از شرایط حمل بار مطلع شوند.

بدین منظور می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید:

ضوابط یک جابه جایی دریایی مطمئن

در هر جابه جایی دریایی تعرفه ها و قوانینی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. به عنوان مثال در بحث هزینه‌ها، تعرفه اعلامی ازسوی سازمان بنادر و دریانوردی و تعرفه سالیانه اعلامی از سوی هیئت وزیران، به عنوان معیار در شرکت ایزی فریت در نظرگرفته می‌شود.

مورد بعدی توجه به قوانین بین‌المللی در پروسه حمل دریایی بار است. به علت وجود چنین قوانینی نباید در فرآیند جابه جایی بار به دبی عجله به خرج دهید.

جمع بندی کلی مطلب

برای حمل بار دریایی به دبی نیاز به داشتن اطلاعات مورد نیاز در مورد مراحل این جابه جایی را دارید. همچنین دانستیم که استفاده از حمل‌ونقل دریایی در مواردی نسبت به حمل هوایی برتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید:

چرا حمل بار دریایی به دبی را انتخاب کنم؟

حمل بار دریایی روش کم هزینه‌تری نسبت به حمل هوایی است و برخی ازمحدودیت‌های حمل هوایی را ندارد.

درحمل بار به دبی ۲۰۲۳ بسته بندی کالا باید به چه صورتی باشد؟

در انتقال دریایی، بار به صورت کانتینری ارسال میشود. ابعاد مرسوله مورد نظر به همراه جنس و نوع باری که قصد ارسال آن را دارید، در کنار نوع کانتینر، عواملی هستند که بسته بندی استاندارد را تعیین می‌کنند.

2 دیدگاه برای “حمل بار دریایی به دبی ۲۰۲۳

  1. سید حمزه رضایی گفته:

    سلام…سلام حدود هفده هیحده تن بار مواد ساختمانی از ایران به دبی دارم…اگر امکان داره شماره واتس اب تان بفرستید
    گفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button