حمل ریلی به ترکیه

حمل ریلی به ترکیه با کمترین هزینه ۲۰۲۳

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از راه‌های ارسال بار به ترکیه، استفاده از حمل‌ونقل ریلی است. این روزها حمل‌ونقل ریلی به عنوان یکی از کم‌هزینه‌ترین و امن‌ترین روش‌های ارسال بار شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر این روش توانسته نقش موثری در صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی و ارسال کالا ایفا کند. در زمینه حمل ریلی، کشور ما از موقعیت ترانزیتی بسیار خوبی برخوردار است؛ چرا که بهترین مسیرها را برای اتصال اروپا به خاورمیانه دارد.

در این مطلب قصد داریم در مورد هزینه حمل بار با قطار به ترکیه و روش‌های کاهش آن با شما صحبت کنیم.اگر قصد حمل بار به ترکیه با قطار را دارید یا نمی‌دانید کدام روش حمل‌ونقل را برای ارسال بارتان انتخاب کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب صفر تا صد روش حمل ریلی به ترکیه را با هم بررسی می‌کنیم.

یکی از خدماتی که ما در ایزی فریت به مشتریان ارائه می‌هیم، حمل بار با قطار به ترکیه است. ما تمام دانش و تجاربی که در این حوزه داریم در اختیار شما می‌گذاریم تا بهترین روش ارسال بار را، باتوجه به نوع کالایتان، انتخاب کنید.

چه قصد مهاجرت به ترکیه را داشته باشید و چه بخواهید بار تجاری خود را با قطار به ترکیه بفرستید ما از مبدا تا مقصد در کنارتان خواهیم بود.

با ما همراه باشید.

حمل خودرو با قطار

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم:

 مزایای حمل بار با قطار چیست؟

اولین و مهمترین مزیت حمل بار با قطار، کم هزینه بودن آن است. هزینۀ ارسال کالا با قطار بسیار کمتر از هزینۀ ارسال آن با هواپیما یا کشتی است.

استفاده از حمل‌ونقل ریلی برای حمل بار در مسافت‌های طولانی بسیار مناسب است. همچنین واگن‌های باری ظرفیت‌های متنوعی دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای ارسال انواع بار عمده‌ و فله‌ای خود از قطار استفاده می‌کنند.

مزیت بعدی حمل بار به ترکیه با قطار، امنیت بالای آن است. شرایط ایمنی مناسب در این روش موجب شده افراد زیادی برای ارسال کالای خود به ترکیه از قطار استفاده کنند.

همچنین شرایط آب‌وهوایی بر حمل بار با قطار تاثیر چندانی ندارد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی، بار خود را با قطار به ترکیه بفرستید.

هزینه حمل خودرو با قطار

حمل بار با قطار به ترکیه چقدر طول می‌کشد؟

اگر قصد دارید برای ارسال بار خود از حمل ریلی به ترکیه استفاده کنید قطعا دوست دارید بدانید بار شما ظرف چه مدتی به ترکیه می‌رسد؟

مدت زمان حمل بار ریلی به ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور میانگین بین ۱۰ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا بار شما به کشور ترکیه برسد.

 در ایران ۲۲ پایانۀ ریلی برای حمل بار با قطار وجود دارد. این پایانه‌ها دارای مجوز برای ارسال بارهای بین‌المللی هستند. همچنین پایانه‌هایی نیز در کشور ترکیه وجود دارد که بار شما را دریافت می‌کنند.

مسیر ارسال بار ریلی می‌تواند متنوع باشد. برای مثال ممکن است محمولۀ شما با قطار باری به ترکیه ارسال ‌شود. سپس این محموله در شهر وان دریافت شده  و در آنجا با استفاده از کشتی به مقصد نهایی فرستاده شود.

بیشتر بخوانید: ارسال بار به ترکیه با هواپیما

قطار به ترکیه از ایران

مقررات حمل‌ونقل ریلی شامل چه مواردی است؟

برای حمل ریلی قوانین مختلفی وضع شده‌است. برخی از این قوانین به صورت کنوانسیون‌های بین‌المللی هستند. برخی از این پروتکل‌ها عبارتند از: کنوانسیون حمل‌ونقل بین‌المللی، کنوانسیون جامع حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن و… .

(بیشتر بدانید: قواعد و قوانین اینکوترمز چه کمکی به ما می‌کنند؟)

در کنار این قوانین بین‌المللی، کشورهای مختلف نیز برای حمل ریلی خود قوانین خاصی تعیین می‌کنند. بنابراین هنگام حمل‌ونقل ریلی باید به قوانین کشور مبدا و مقصد دقت کافی داشته باشید.

کارشناسان ما در ایزی فریت در مورد قوانین حمل ریلی به ترکیه شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنند.

در این زمینه به مشاورۀ بیشتری نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

و یا از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

هزینه حمل ماشین با قطار

برای حمل خودرو با قطار باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

از رایج‌ترین روش‌های صادرات و ارسال خودرو، حمل ریلی است. حمل خودرو با قطار قوانین و مقررات ویژه‌ای دارد.

برخی از قطارها دارای واگن‌های دو طبقه خودروبر هستند و این امکان را فراهم می‌کنند تا بیشترین تعداد خودرو بتواند به‌وسیلۀ قطار جابه‌جا شود.

هزینه حمل بار با قطار به ترکیه

به طور میانگین ظرفیت واگن‌های خودروبر معمولی حدود ۱۰ تا ۱۲ اتومبیل است اما با توجه به نوع قطار می‌تواند بسیار بیشتر از این مقدار هم باشد.

مهمترین ویژگی ارسال ماشین با قطار به ترکیه امنیت بالا و مقرون‌به‌صرفه بودن آن است.

ما در ایزی فریت با استفاده از تجربه و دانشی که داریم، حمل ریلی به ترکیه را برایتان تبدیل به تجربه‌ای ایمن و پرسود می‌کنیم.

هزینۀ حمل ریلی به ترکیه چگونه محاسبه می‌شود؟

به علت نبود ارتباط دریایی با کشور ترکیه، استفاده از حمل‌ونقل ریلی بسیار مناسب است. واگن‌های باری به دلیل ظرفیت زیاد بارگیری، نسبت به تریلی سوخت کمتری مصرف می‌کنند. همچنین نسبت به روش‌های دیگر حمل بار، تعرفۀ حمل بار ریلی پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بیشتر بخوانید: ارسال بار زمینی به ترکیه

هزینۀ حمل ریلی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ماهیت محموله
  • قوانین و مقررات کشور مبدا و مقصد
  • مدت زمان حمل
  • نرخ حمل بار
  • ابعاد و وزن محموله
پس انداز و کاهش هزینه با حمل بار ریلی به ترکیه

هزینۀ ارسال بار شما با توجه به این عوامل تعیین می‌شود. ما در شرکت ایزی فریت، پروژه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ریلی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهیم. شما می‌توانید برای استعلام سریع هزینۀ حمل بار خود به ترکیه با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

روش‌های کاهش هزینه‌ حمل بار با قطار به ترکیه

با توجه به سابقه و تجربه‌ای که ما در زمینه‌ی حمل ریلی بار به ترکیه داریم، راهکارهای زیر را برای کاهش هزینه حمل بار با قطار به ترکیه پیشنهاد می‌کنیم:

۱- استفاده از بسته‌بندی مناسب:

بسته‌بندی مناسب علاوه بر تامین ایمنی حمل کالا، هزینه‌ی آن را نیز کاهش می‌دهد. کاهش فضایی که محموله‌ی شما اشغال می‌‌کند در کم شدن هزینه‌ی ارسال کالایتان تاثیر بسیار زیادی دارد.

ما در ایزی فریت بهترین و مناسب‌ترین بسته‌بندی را طبق اصول استاندارد انجام می‌دهیم. مهمترین مزیت بسته‌بندی‌های ما این است که در حضور خودِ شما انجام می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با خاطری آسوده محموله‌ی خود را با قطار به ترکیه بفرستید.

۲- انتخاب شیوه‌ی حمل مناسب و هوشمندانه:

انتخاب یک شیوه‌ی مناسب برای ارسال کالا تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه حمل بار با قطار به ترکیه دارد. همان طور که در مطالب قبلی گفتیم، برخی کالاها بهتر است تنها از مسیر ریلی ارسال شوند. در مقابل برخی کالاها نیز به دلیل ماهیتی که دارند باید از طریق مسیر غیرریلی صادر شوند.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در ارسال جاده‌ای ممکن است ماشین حمل بار در چندین نقطه توقف کند. این مسئله موجب افزایش زمان ارسال می‌گردد. اما اگر شما مسیر درستی را برای حمل بار انتخاب کنید هم کالایتان زودتر به مقصد می‌‎رسد و هم هزینه‌ی ارسال آن بسیار کاهش می‌یابد.

ما در ایزی فریت با استفاده از تجربه‌مان به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و به‌صرفه‌ترین مسیر حمل بار با قطار به ترکیه را انتخاب کنید.

به مشاوره‌ و راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۳- انتخاب ترم مناسب در اینکوترمز:

قواعد اینکوترمز شامل ۱۱ اصطلاح مختصر و ۳ حرفی است. این قواعد نشان‌دهنده‌ی رفتارهای استاندارد بین طرفین قرارداد در یک معامله و خریدوفروش است.

در اینکوترمز بحث هزینه‌های حمل‌ونقل، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه‌ی بار و… مطرح می‌شود.در نتیجه شما با انتخاب اینکوترمز مناسب می‌توانید هزینه‌های حمل بار خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

کدام کالاها برای حمل ریلی مناسب و کدام یک نامناسب‌اند؟

تصور کنید قصد دارید ۱۰۰ تن کالا را به ترکیه ارسال کنید. به نظر شما کدام روش مقرون‌به‌صرفه‌تر است؟ ارسال زمینی،هوایی یا ریلی؟

اگر بخواهید از ارسال زمینی استفاده کنید احتمالا باید هزینه‌ی ۱۰ کامیون با ظرفیت ۱۰ تن بار را بپردازید. ارسال هوایی هم برای برخی از کالاها مناسب نیست و هزینه‌ی آن بسیار بالاست. در این موقعیت ما با توجه به نوع بار و شرایط شما پیشنهاد می‌کنیم از حمل‌ونقل ریلی استفاده کنید.

شما برای ارسال کانتینر، خودرو، مصالح ساختمانی و صنعتی می‌توانید از روش حمل‌ بار با قطار به ترکیه استفاده کنید.

شما با استفاده از حمل ریلی به ترکیه می‌توانید برای جابه‌جایی کالاهای زیر اقدام کنید:

  • خودرو
  • کانتینر
  • کالاهای عمده و فله‌ای
  • مصالح ساختمانی و صنعتی
  • ابزار‌های صنعتی
  • و …
کالاهای مناسب برای حمل بار به ترکیه با قطار

در مقابل برخی از کالاها هستند که برای حمل با قطار مناسب نیستند. پیشنهاد ما این است که به دلیل ماهیت کالاهای فاسدشدنی و مقرون‌به‌صرفه نبودن ارسال خرده‌بار، از روش ریلی برای حمل این دو نوع کالا استفاده نکنید.

همچنین کالاهایی هستند که در اثر تکان‌های تریلی در حمل‌ونقل جاده‌ای ممکن است دچار آسیب شوند. در حالی که که حمل کالا با قطار باری ایران ترکیه این مشکل را ندارد.

بهترین و به‌صرفه‌ترین خدمات حمل ریلی به ترکیه کدام است؟

مسلما شما دوست دارید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حمل ریلی با مناسب‌ترین هزینه استفاده کنید. به نظر شما یک شرکت خوب در زمینۀ حمل‌ونقل باید چه خدماتی ارائه دهد و چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کیفیت بالا، بسته‌بندی مناسب کالا یا سرعت ارسال خوب؟

ما در ایزی فریت تمام این خدمات را به شما ارائه می‌دهیم و در کنارتان هستیم تا بار شما به سلامت به مقصد برسد.

حمل بار به ترکیه با قطار

به طور خلاصه خدمات ما در ایزی فریت شامل موارد زیر است:

امکان ردیابی آنلاین

با کمک ایزی فریت این امکان برایتان فراهم است تا در هر زمان که بخواهید، مسیر و موقعیت کالای خود را به صورت آنلاین چک کنید.

بسته‌بندی ایمن

ما مناسب‌ترین بسته‌بندی را که طبق پارامترهای استاندارد و اصولی انجام می‌شود به شما معرفی می‌کنیم تا بارتان سالم به مقصد برسد. این بسته‌بندی در حضور شما انجام می‌شود تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

انتخاب بهترین مسیر حمل

کارشناسان ما در ایزی فریت به شما کمک می‌کنند تا بسته به ویژگی‌های بار و شرایطی که مدنظر دارید، بهترین روش را برای ارسال بارتان انتخاب کنید. ما در انتخاب مسیر حمل مناسب عواملی مانند سرعت ارسال، ماهیت بار شما، هزینۀ حمل بار با قطار به ترکیه و… را در نظر می‌گیریم.

امکان دسترسی به اسناد و مدارک حمل 

یک نسخه از تمامی اسناد و مدارک حمل بار شما در سایت بارگذاری و بایگانی می‌شود. در این صورت هر زمان که بخواهید می‌توانید به مدارکتان دسترسی داشته باشید.

به‌صرفه بودن خدمات

علت اینکه مشتریان خدمات ما را انتخاب می‌کنند، کیفیت بالای موارد قبلی در کنار هزینۀ مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حمل کالا را تنها از ما بخواهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

همچنین شما می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ می‌دهیم:

سوالات متداول

مزایای حمل بار به ترکیه با قطار چیست؟

کم هزینه بودن مهمترین دلیلی است که بیشتر افراد از حمل ریلی استفاده میکنند. برای ارسال بارهای عمده و فله‌ای حمل بار با قطار مناسب‌ترین گزینه است. همچنین شرایط آب و هوایی نیز تاثیر چندانی بر قطار ندارد و حمل و نقل میتواند به راحتی انجام پذیرد.

حمل خودرو با قطار ۲۰۲۳ به ترکیه چند روز طول میکشد؟

به صورت کلی حمل بار از طریق قطار به ترکیه، حدود ۱۰ الی ۱۵ روز زمان برده و مدت زمان حمل ماشین با قطار نیز بین ۱۰ الی ۱۲ روز متغیر است.

برای کاهش هزینه ارسال بار چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

در این مطلب به بررسی کامل این موضوع پرداخته‌ایم. اگر پس از مطالعه این مقاله هنوز جواب سوال خود را نگرفته بودید، میتوان از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ با کارشناسان ما در تماس باشید و یا از طریق سایت، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در ایزی فریت، باش ما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button