حمل بار از تورنتو به تهران

Rate this post

شما به عنوان یک وارد کننده کالا از تورنتو ممکن است نگرانیهایی در زمان حمل بار از تورنتو به تهران داشته باشید.وقتی از حمل بار از تورنتو صحبت می کنیم، عوامل متعددی از قبیل تحویل سریع کالا، سلامت کالا و هزینه حمل ذهن را به خود درگیر خواهد کرد.در شرکت ایزی فریت ما کلیه بارهای شما اعم از تجاری و یا شخصی را با بهترین قیمت و کمترین زمان از تورنتو کانادا به تهران حمل می کنیم.

در این مطالب سعی می کنیم شما را با ۰ تا ۱۰۰ حمل بار از تورنتو به تهران آشنا کنیم.

در ادامه خواهیم داشت:

روشهای حمل بار از تورنتو به تهران

حمل بار از تورنتو به تهران به دو صورت زیر انجام می گیرد:

  • حمل هوایی
  • حمل دریایی

۱٫ حمل هوایی از تورنتو

حمل هوایی از تورنتو

یکی از بهترین روشها برای حمل کالا، حمل هوایی می باشد. که به دلیل زمان حمل کوتاه همیشه مورد توجه است. با توجه به ایرلاینی که بار را حمل می کند، حمل بار از تورنتو به تهران در شرایط عادی عموما” بین ۵ تا ۷ روز به طول می انجامد.

روش ارسال هوایی کالا محاسنی از جمله سرعت بالای ارسال بار، امنیت بسیار بالای حمل هوایی ، قابلیت آن برای حمل بارهای فاسد شدنی مثل دارو، مواد غذایی و میوه جات می باشد.

۲٫حمل دریایی از تورنتو

حمل دریایی از تورنتو

این روش برای بارهای بالاتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم مناسب است. در خصوص حمل دریایی بارها به دو صورت خرده بار و بار کانتینری می باشند.

با توجه به شرایط تحریم و اینکه امکان ارسال مستقیم بار دریایی به ایران از کانادا ممکن نیست، کلیه بارهای دریایی به کشورهای همسایه مثل امارات، عمان، و.. ارسال شده و پس از طی سلسله مراتب اداری، مجددا” از آن کشور به گمرک بندرعباس ارسال می گردد. سپس توسط کامیونهای پلمپ شده از بندرعباس به تهران حمل می شوند.

خدمات شرکت ایزی فریت جهت حمل بار از تورنتو به تهران

خدمات شرکت ایزی فریت جهت حمل بار از تورنتو به تهران

خدماتی که شرکت ایزی فریت در زمینه حمل بار از تورنتو به تهران انجام می‌دهد عبارتست ازانجام صفر تا صد کلیه مراحل ، که به شرح زیر می باشد:

  • جمع آوری بار در تورنتو
  • ارسال بار به فرودگاه یا اسکله
  • انجام کلیه امور گمرکی در تورنتو
  • حمل بار به تهران

انبارداری

انبار داری

شرکت ایزی فریت با داشتن انبارهای اختصاصی در شهر تورنتو جهت ارائه خدمات به بازرگانان و مسافرین، سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و تسهیل فرآیند حمل بار از تورنتو به تهران شده است.
محاسبه هزینه انبارداری، متناسب با زمان ورود به انبار، نوع و حجم کالا متغیر است.

حمل کالا از تورنتو به تهران چقدر طول می کشد.

زمان حمل بار از تورنتو به تهران
  • در حمل هوایی پس از تحویل کالا به انبار ما در تورنتو،  بین ۷ تا ۱۰ روز زمان طول می کشد تا کالا به تهران برسد.
  • در حمل دریایی پس از اعلام سفارش، در حدود ۴۵ الی ۵۰ روز طول می کشد تا کالاهای درخواستی شما به ایران برسد. نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که زمان اعلام شده  ممکن است بسته به عواملی مثل زمان بارگیری و تخلیه کانتینر ها  متفاوت باشد. بنابراین احتمال وجود دارد که چند روز و یا چند هفته به این زمان اضافه شود.

هزینه حمل بار از تورنتو به تهران

نکات مهم در محاسبه هزینه حمل بار از تورنتو به تهران عبارتند از:

  • وزن کالا
  • روش حمل( هوایی یا دریایی) در حمل دریایی قیمت کانتینر به پارامترهای زیادی مرتبط است که شامل اندازه کانتینر ، بندر بارگیری مبدأ ، بندر تخلیه مقصد و زمان موردنظر جهت بارگیری که بسته به ترافیک آن زمان با افزایش یا کاهش همراه است.ازاین‌رو قیمت حمل دریایی را به‌صورت روزانه و بسته به موارد بالا در نظر می‌گیرند.
  • هزینه انبارداری
  • هزینه بیمه کالا

در ایزی فریت کمتر از ۲۴ ساعت می توانید قیمت حمل خود را دریافت کنید.

اگر شما هم قصد ارسال بار از تورنتو به تهران را دارید و می‌خواهید از هزینه‌ آن با خبر شوید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button