ارسال خرده بار به گرجستان

ارسال خرده بار به گرجستان

Rate this post

حمل خرده بار به گرجستان را چطور با خیال آسوده انجام دهم؟ چه مراحلی برای حمل بار باید طی شود؟ قوانین ارسال خرده بار به گرجستان چیست؟ چطور کمترین هزینه را پرداخت کنم؟

اینها همگی سوالاتی است که حتما برای هر بازرگان یا تاجری که قصد ارسال خرده بار به گرجستان را داشته باشد پیش خواهد آمد.

برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود در این مطلب همراه ما باشید تا صفر تا صد حمل خرده بار به گرجستان را به بهترین شکل برایتان شرح دهیم.

سرفصل‌های مطلب در اینجا آمده است

منظور از خرده بار چیست؟

همانطور که گفتیم می خواهیم صفر تا صد ارسال خرده بار به گرجستان را باز کنیم. پس برای این منظور باید ابتدا به این موضوع بپردازیم که خرده بار چه باری است؟

باری که کمتر از یک کانتینر را اشغال کند، خرده بار نامیده می شود.

حمل خرده بار را اصطلاحاً گروباژ می‌گویند. گروباژ به باری گفته می‌شود که برای انتقال آن از یک کانتینر مجزا استفاده نمی کنید. در واقع جهت حمل خرده بار به گرجستان یک بار اصلی وجود دارد که در کانتینرهای مخصوص قرار می گیرند. در مقابل بار اصلی، یک خرده بار یا گروباژ وجود دارد. گروباژ را با معیار CBM می‌سنجند.

هر فضای یک مترمربعی که تنها ۲۰۰کیلوگرم بار در آن جای می گیرد را یک CBM در جابه جایی می‌گویند. مثلاٌ برای یک باری که ۶۰۰ کیلوگرم است ولی یک متر مربع فضا اشغال می‌کند گفته می‌شود که این جنس ۳CBM فضا اشغال کرده و هزینه آن سه برابر می‌شود.

حمل خرده بار به گرجستان

آشنایی با خدمات ایزی فریت در زمینه حمل خرده بار به گرجستان

«ایزی فریت» از شرکت های با سابقه و خوش اعتبار در زمینه ارسال بار به کشورهای مختلف، خدمات جذابی را برای تجار در ارائه می‌دهد.

برای آشنایی با ایزی فریت بهتر است ابتدا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

امکان رهگیری بار در ایزی فریت

یکی از خدمات ایزی فریت در ارسال خرده بار به گرجستان، امکان رهگیری بار است. بدین ترتیب تا حدود زیادی از نگرانی مشتریان در طول فرآیند ارسال خرده بار به گرجستان کاسته می شود.

ما در ایزی فریت با بررسی میزان خرده بار هزینه ها را به مشتریان اطلاع می‌دهیم.

استفاده از خدمات ایزی فریت

اگر قصد حمل خرده بار به گرجستان را دارید، ایزی فریت شما را به مناسب ترین و به صرفه ترین شرکت های فعال در زمینه ارسال بار معرفی می کند. جهت ارتباط با با کارشناسان ما با شماره تماس ۰۲۱۶۶۴۸۱۰۷۶ حاصل کنید .

همچنین می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر درخواست خود را در سایت ثبت نمایید تا با شما ارتباط گرفته شود.

روش های ارسال خرده بار به گرجستان

ارسال بار به نخجوان را از چه روشی انجام دهیم؟ این یکی از سوالاتی بود که قصد پاسخ به آن را داریم. با توجه به وضعیت مرزی ایران با کشور گرجستان، حمل خرده بار به گرجستان از دو طریق زمینی و هوایی صورت می پذیرد.

ارسال خرده بار به هر کدام از دو صورت زمینی و هوایی، دارای شرایط متفاوت و هزینه های خاص خود است که در اینجا آنها را بیان می کنیم:

حمل خرده بار به گرجستان به صورت هوایی

برای ارسال خرده بار به گرجستان اگر باری که قصد ارسال آن را دارید به جهت وزن زیاد نباشد، انتخاب روش هوایی برای خرده بار به شما توصیه می‌شود.

مزیت حمل هوایی در بحث زمان مشخص می‌شود. چنانچه زمان ارسال بار برای شما مهم باشد قطعا ارسال از طریق هواپیما بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ارسال خرده بار به گرجستان از طریق زمینی

روش دیگر برای ارسال خرده بار استفاده از حمل ریلی است . اگر حجم خرده بار زیاد باشد این روش بهترین انتخاب پیشروی مشتری است. برای حمل بار از طریق زمینی دو مزیت را می توان نام برد :

  • هزینه کمتر نسبت به ارسال بار با هواپیما
  • تاثیرپذیری کمتر از شرایط آب و هوایی در مقایسه با حمل هوایی
نماد کشور گرجستان

کلاس خطر خرده بار ارسالی به گرجستان

گفتیم که خرده بار به باری می گوییم که کمتر از یک کانتینر کامل را اشغال می کند. همچنین با مفهوم CBM نیز آشنا شدیم.

نکته بعدی اما در موضوع خرده بار بحث کلاس خطر است.

کالاها از لحاظ میزان خطر به ۹ کلاس دسته بندی می‌شوند.

برخی محصولات الکتریکی مثل گوشی و یا وسایلی از قبیل باتری در رده کالاهای پرخطر قرار می گیرند. قرار گرفتن کالا در دسته کالاهای پرخطر بر هزینه تمام شده تاثیرگذار است. برای حمل کالاهای با کلاس خطر بالا ذکر این نکته ضروری است که این کالاها با هواپیما حمل نمی شوند.

بنابراین حمل هوایی کالاهای پرخطر برای مشتریان امکان پذیر نیست.

قوانین و مراحل ارسال خرده بار به گرجستان

اکنون می خواهیم بدانیم بر طبق عرف معمول مراحل بارگیری و تحویل خرده بار به گرجستان به چه شکل انجام می‌شود. در حالت ارسال هوایی ، بار با یک وسیله نقلیه کناسب به فرودگاه امام خمینی منتقل می شود و از آنجا به مقصد گرجستان ارسال می شود.

اما چنانچه قصد حمل زمینی بار به گرجستان را داشته باشید، خب است بدانید که بار شما در این حالت ابتدا به گمرک غرب تهران منتقل می شود و پس از چک شدن کامل بار، از آنجا برای ارسال به گرجستان آماده می شود.

جمع بندی نهایی حمل خرده بار به گرجستان

در این مطلب با مجموعه پرتجربه و کارآزموده «ایزی فریت» آشنا شدیم. مجموعه ای که می‌تواند با ارائه خدمات کاربردی در زمینه حمل بار خیال مشتری را از یک انتقال بی دردسر راحت کند.

علاوه بر این اکنون با اطلاعاتی که بدست آوردید می توانید حدس بزنید که مناسب ترین روش پیش رو برای شما جهت ارسال بار به کشور گرجستان کدام است و هزینه تمام شده حمل بار تابع چه مولفه هایی می‌شود.

نکاتی درباره برخی خرده بارها و قوانین حمل آن نیز از اطلاعاتی است که اکنون به آنها اشراف پیدا کردید.

در پایان بار دیگر پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال خرده بار به گرجستان، درخواست خود را در فرم سایت ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button