ارسال بار به نخجوان

Rate this post

ارسال بار به نخجوان را از چه طریقی انجام دهم ؟ کدام روش مناسب‌تر است؟ چگونه می توانم اعتماد کنم ؟ قیمت‌ها به چه شکل محاسبه می‌شود؟ چقدر برای رسیدن بار لازم است منتظر بمانم؟ در این مطلب سعی داریم به همه سوالات این چنینی پاسخ دهیم.

پس اگر بازرگانی هستید که قصد ارسال بار به نخجوان را دارید و یا به هر دلیلی دیگری مانند تحصیل، اقامت موقت و… قصد ارسال بار به نخجوان را دارید این مطلب برای شما مفید است.

سرفصل هایی که ادامه شرح خواهیم داد بدین ترتیب است

ارسال-بار-به-نخجوان-دریایی

روش های ارسال بار به نخجوان

در ابتدا باید بررسی کنیم باری را که قصد ارسال آن را داریم به چه طرقی می‌توانیم به مقصد برسانیم. می‌دانیم ارسال هوایی از طریق هواپیما، ارسال دریایی از طریق کشتی و ارسال ریلی بار سه روش جابه جایی بار است. اما برای زمانی که مقصد ما نخجوان است کدام روش بهتر است؟ آیا نوع و میزان بار نیز تاثیرگذار است؟ و تاثیر آن چقدر است؟

ارسال بار به نخجوان از طریق هوایی

به طور کلی ارسال بار از طریق هوایی زمانی توصیه می‌شود که وزن حجمی بار از ۱۵۰۰ کیلوگرم کمتر باشد. همچنین اگر زمان برای مشتری مهم باشد، ارسال بار هوایی به مشتری پیشنهاد می‌شود.

ارسال بار دریایی به نخجوان

حمل دریایی بار هنگامی که مرسوله وزن حجمی زیادی دارد انتخاب مناسبی است. چرا که محدودیت های کشتی از لحاظ فضای اشغالی، نسبت به هواپیما کمتر است. در ارسال دریایی، بارها در کانتینرها با ابعاد مشخص قرار داده می‌شود و پس از آن برای ارسال به بنادر می رود.

حمل ریلی بار و مزیت آن

دیگر روش ارسال بار بین کشوری، استفاده از حمل و نقل ریلی است. مزیت اول ارسال با ر به نخجوان از طریق ریلی، هزینه بسیار کمتر آن نسبت به دو روش دیگر است. مورد بعدی آنکه شرایط آب و هوایی، تاثیرگذاری کمتری در انتقال ریلی بار دارد.

تعریف وزن حجمی بار

گفتیم که برای اینکه بدانید ارسال بار به طریق دریایی را انتخاب کنید یا روش هوایی، باید وزن حجمی بار خود را به عنوان یک فاکتور بدانید. حال وزن حجمی چیست و چه تفاوتی با وزن واقعی دارد؟

  • وزن واقعی کالا همان عددی است که از طریق ترازو اندازه گیری می‌شود.
  • وزن حجمی بار اما عددی است که از فرمول زیر (با واحد سانتی متر) بدست می آید :

شرکت «ایزی فریت» و ارائه خدمات حمل بار

ما در «ایزی فریت» تجربه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات کارشناسی به تجار و بازرگانان در زمینه حمل بار بین کشوری را داریم. ابتدا ویدیو کوتاه زیر ملاحظه کنید تا «ایزی فریت» را بهتر بشناسید

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

ایزی فریت و بحث هزینه ها

ما در «ایزی فریت» با توجه به نوع بار، مشتری را به مناسب ترین شرکت حمل و نقل بار ارجاع می‌دهیم. همچنین در ایزی فریت برای بخش هزینه‌ها سه گزینه پرداخت قرار داده شده است: پرداخت قبل از ارسال بار، پرداخت هنگام بارگیری و پرداخت پس از تحویل بار سه گزینه پیشروی مشتریان است. فقط باید توجه کنید که در صورت پرداخت هزینه پس از تحویل، درصدی را باید بابت انتقال پول اضافه تر پرداخت کنید.

ارسال-بار-به-نخجوان-کانتینر

ارتباط با شرکت «ایزی فریت»

در «ایزی فریت» ما امکان رهگیری بار را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم. بدین ترتیب نگرانی‌های شما در طی زمان ارسال بار به نخجوان از بین خواهد رفت. جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره در زمینه حمل بار در کوتاه ترین زمان می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۸۱۰۷۶ تماس حاصل کرده و یا درخواست خود را در سایت ثبت نمایید.

هزینه ارسال بار به نخجوان به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

هزینه ارسال بار به نخجوان تابع موارد مختلفی است که میزان هزینه را متغیر می‌کند. همانطور که گفتیم ابتدا باید بدانید ارسال بار را از چه طریقی می‌خواهید انجام دهید. چرا که عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ها در هرکدام از حالت‌های زمینی هوایی و دریایی با یکدیگر متفاوت است. با این وجود به بررسی چند مورد از این عوامل خواهیم پرداخت.

هزینه ارسال هوایی بار به نخجوان

هزینه ارسال بار به نخجوان از طریق هوایی تابع برخی موارد است که به آنها اشاره می کنیم

  • بسته بندی مرسوله و انتخاب درست بسته بندی متناسب با بار
  • انبارداری کالا و هزینه های گمرکی
  • حجم و وزن بار ارسالی

هزینه ارسال دریایی بار به نخجوان

چنانچه ارسال بار به نخجوان از طریق دریایی را انتخاب کنید، چند مورد از عوامل تاثیرگذار در هزینه بدین صورت خواهد بود.

  • هزینه خرده بار یا گروپاژ
  • انتخاب نوع کانتینر متناسب با بار
  • هزینه انتقال بار از شهرهای مختلف به شهرهای دریایی ایران
  • هزینه مربوط به بسته بندی

هزینه ارسال بار ریلی به چه شکل است؟

گفتیم که ارسال بار ریلی نسبت به دو روش دیگر از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. حال با برخی موارد که در هزینه ارسال بار به نخجوان از طریق ریلی تاثیرگذار است آشنا شویم

  • ماهیت محموله و ابعاد و وزن آن
  • مدت زمان حمل
  • نرخ حمل بار و مدت زمان آن
  • ابعاد و وزن محموله

در بحث هزینه‌ها می‌توانید با مراجعه به دیگر مقالات سایت، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

ارسال-هوایی-بار

قوانین بازرگانی شهر یا کشورمقصد

یکی از فاکتورهایی که در هزینه ارسال بار به نخجوان موثر است، قوانین بازرگانی کشور مبدا است. این فاکتور فارغ از اینکه چه روشی را برای حمل بار انتخاب می‌کنید، در هزینه نهایی اثرگذار است. به همین علت به صورت جداگانه بیان کردیم تا بدانید دانستن قوانین بازگانی کشور آذربایجان گامی ضروری برای داشتن یک جابه جایی بار است.

محاسبه هزینه بسته بندی بار

هزینه بسته بندی نیز در هر حالت بخشی از هزینه را در هر نوع ارسال باری در بر می گیرد. این مورد در بالا مشترکاً بیان شد. هر باری برای ارسال به مقصد نیاز به یک بسته بندی مطمئن دارد تا از صدمات و آسیب‌های احتمالی در امان باشد که این موضوع هزینه‌ای را به دنبال دارد.

ارسال-بار-به-نخجوان-بارگیری

چند نکته به صورت خلاصه

خب تا بدین جا از آنچه بیان شد می‌توان نتیجه گرفت ارسال بار به نخجوان نیاز به اعتماد به یک شرکت فعال در این زمینه دارد. در این مورد با «ایزی فریت» آشنا شدیم و دانستیم که با داشتن تجربه کافی و ارائه برخی خدمات ویژه مانند امکان رهگیری، ارجاع دادن به مراکز مطمئن و دیگر خدمات این چنینی نگرانی‌های مشتری را برطرف می‌کند.

مورد بعد محاسبه هزینه‌ها است که دانستیم برای این منظور باید ابتدا با توجه به میزان بار و توقعی که از حمل بار داریم، روش ارسال بار خود را انتخاب کنیم. بعد از آن می توانیم هرکدام از موارد تعیین کننده هزینه را در هر حالت در نظر بگیریم و هزینه را با توجه به آنها حساب کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با ثبت درخواست خود در سایت از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button