روش‌ های ارسال بار از آنتالیا به تهران

نحوه‌ی ارسال بار از آنتالیا به تهران

Rate this post

برای ارسال بار از آنتالیا به تهران راه‌های مختلفی وجود دارد اما کدام روش برای ارسال بار مناسب‌تر است؟ در این نوشته به بررسی مهمترین نکات ارسال بار از آنتالیا به تهران می‌پردازیم.

بر اساس آمار منتشر شده، در ۸ ماهه‌ی اول سال ۹۹ حدود ۲۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون دلار کالا وارد کشورمان شده است. سهم کشور ترکیه از این واردات، حدود ۲ میلیارد و ۶۰۶ میلیون دلار بوده است.

واردات کالا از ترکیه به ایران در میان تاجران و بازرگانان ایرانی امری رایج و معمول است. این کالاها معمولا از شهرهای آنتالیا، استانبول و آنکارا به تهران فرستاده می‌شوند.

اگر شما باری را به ترکیه می‌فرستید یا از آنجا کالایی را سفارش می‌دهید قطعا دوست دارید بدانید بارتان از چه مسیرهایی عبور می‌کند، چگونه منتقل می‌شود و ظرف چه مدتی به دستتان می‌رسد.

در این پست به بررسی روش‌های مختلف ارسال بار از آنتالیا به تهران و توضیح نکاتی می‌پردازیم که لازم است قبل از ارسال بار از ترکیه به ایران درنظر بگیرید.

ارسال بار از آنتالیا به تهران با تریلی

دسترسی سریع به مطالب

چه کالاهایی از ترکیه به ایران وارد می‌شود؟

ترکیه پس از چین و امارات، سومین شریک تجاری ایران است و حدود ۱۱ درصد از کل کالاهای وارداتی چند ماه اخیر از این کشور به ایران ارسال شده‌اند.

از جمله کالاهایی که از ترکیه وارد ایران می‌شوند، می‌توانیم به این لیست اشاره کنیم:

  • گندم و ذرت دامی
  • مواد چوبی مختلف و الوارهای چوب
  • قطعات منفصل خودرو
  • موز سبز تازه یا خشک‌شده
انبار و ارسال بار از آنتالیا

محاسبه‌ی هزینه‌ی ارسال خرده بار از آنتالیا به تهران

خرده بار در واقع به بارهایی گفته می‌شود که ظرفیتی کمتر از فضای یک کانتینر را اشغال می‌کنند. برای ارسال خرده بار، بارهای مربوط به صادرکنندگان مختلف را در یک کانتینر قرار می‌دهند.

قیمت ارسال خرده‌بارها ثابت نیست اما هزینه‌ی ارسال خرده‌بار از طریق مسیر هوایی با توجه به نرخ مصوبات شرکت‌های هواپیمایی محاسبه می‌شود.

ارسال خرده‌بار از طریق مسیر جاده‌ای و ریلی بستگی به شرایط عرضه و تقاضا دارد و ممکن است گاهی با توجه به تخفیفاتی که صورت می‌گیرد، ارزان‌تر محاسبه شود.

کانتینر پر از بارهای ارسالی

راه‌‌های مختلف ارسال بار از آنتالیا به تهران

در این قسمت به بررسی مسیر‌های مختلف ارسال بار از آنتالیا به تهران می‌پردازیم و ویژگی‌های ارسال بار در هر مسیر را با هم بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید:

مسیر ریلی

برای ارسال بار از طریق مسیر ریلی ۲۲ پایانه‌ی ریلی در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، بندر عباس و… وجود دارد. این پایانه‌ها مجوز دریافت بار از ترکیه را دارند. در کشور ترکیه نیز پایانه‌هایی برای مبادله‌ی مرسولات وجود دارد.

در مسیر ریلی ابتدا بار شما از ایران به شهر وان در ترکیه ارسال می‌شود و در آنجا بسته به مقصد بارتان با کشتی به شهرهای دیگر فرستاده می‌شود.

برای ارسال بار از آنتالیا به تهران معمولا از مسیر ریلی استفاده نمی‌شود.

مدت زمان ارسال بار از طریق مسیر ریلی بین ۱۲ تا ۱۵ روز است.

ارسال بار از آنتالیا به تهران با قطار

مسیر هوایی

ارسال بار به کمک مسیر هوایی از طریق فرودگاه امام (ره) صورت می‌گیرد. برای ارسال بار به مقصد استانبول می‌توانید از پروازهای ایرانی استفاده کنید.

همچنین برای ارسال بار از آنتالیا به تهران یا از آنکارا به تهران تنها پروازهای قطر و امارات وجود دارند. هزینه استفاده از این مسیر های بیشتر است.

مدت زمان ارسال بار از طریق مسیر هوایی حدود ۲ روز است.

ارسال بار از آنتالیا به تهران با هواپیما

مسیر جاده‌ای

استفاده از مسیر جاده‌ای بیشتر برای ارسال بار از استانبول رایج است. این شهر از راه‌های ارتباطی متعددی برخوردار است و میزان رفت‌وآمد در مسیرهای ارتباطی آن بیشتر است.

هزینه‌ی جابه‌جایی و ارسال بار از طریق مسیر جاده‌ای استانبول بسیار مقرون به‌صرفه است. در مسیر شهرهای دیگر مانند آنتالیا و آنکارا ماشین‌های حمل بار برای بارگیری چندین دفعه توقف می‌کنند.

مدت زمان ارسال بار از طریق مسیر جاده‌ای بین ۷ تا ۱۰ روز است.

کامیون حمل بار در جاده ترکیه به ایران

آیا بارهای ما بیمه می‌شوند؟

همه‌ی بارهای حمل و نقل بیمه می‌شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، بیمه هزینه‌ی خسارت پیش‌آمده را می‌پردازد.

اگر کالای ارسالی شما دارای اهمیت زیاد و قیمتی باشد لازم است برای ارسال آن از بیمه‌ی تکمیلی استفاده کنید و هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی ارسال بار از ترکیه به ایران با ما تماس بگیرید.

انبار بارها قبل از ارسال

مزیت ارسال بار از آنتالیا به تهران به کمک ایزی فریت

شما می‌توانید با دریافت مشاوره از متخصصین ما، یکی از راه‌های ۳ گانه‌ای که به آن‌ها اشاره کردیم را با توجه به نوع کالایتان انتخاب کنید.

ما در ایزی فریت تمام این خدمات را با کمترین قیمت ممکن، در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما عرضه می‌کنیم.

به کمک ما می‌توانید بار خود را به کشورهای مختلف ارسال  کنید یا آن را از خارج از کشور به ایران وارد کنید. بهره‌گیری از تجارب تیم قوی و حرفه‌ایمان به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی خوبی از صادرات و واردات کالاهای خارجی داشته باشید.

شما هر زمان که بخواهید می‌توانید به مدارک و اسناد بار ارسالی خود در سایت ما دسترسی داشته باشید.

همچنین این امکان برایتان فراهم است تا مسیر حرکت مرسوله‌ی خود را به صورت دائم و آنلاین چک کنید.

برای دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین اطلاع پیدا کردن از قیمت‌ها می‌توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید و یا با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید. پشتیبانان ما ظرف ۲۴ ساعت به سوال و درخواست شما پاسخ می‌دهند.

ارسال سریع بار از آنتالیا به تهران با تریلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button