حمل بار زمینی به گرجستان

Rate this post

اگرشما تاجر هستید و یا قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارید قطعا به فکر چگونگی حمل بار افتاده اید.

حمل و انتقال بار و کالا امر بسیار مهم و ضروری برای همه تجار و مهاجرین بوده است. اما چگونه می شود این مشکل برزگ را به راحتی حل کرد و از تجارت و مهاجرت خود لذت برد؟ در این مطلب می خواهیم چگونگی حمل بار به گرجستان را مورد بررسی قرار دهیم .

می دانیم که انتخاب یک شرکت خوب برای حمل بار کار ساده ایی نیست  به ویژه از بین تعداد زیادی شرکت  های حمل بار داخلی و بین المللی.

ما در ایزی فریت تلاش می کنیم که بهترین شرکت حمل بار زمینی به گرجستان را به شما معرفی کنیم .

همچنین شما را با وظایف و مسئولیت های شرکت ها در قبال کالا و اجناس آشنا می کنیم تا شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان و با بهترین کیفیت بار خود را به گرجستان انتقال دهید.

در ادامه با ما همراه باشید

دسترسی سریع به مطالب

انواع راه های حمل بار زمینی به گرجستان

  • حمل بار زمینی جاده ایی

حمل بار زمینی جاده ایی یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین راه های انتقال بار در جهان است.ایران با گرجستان مرز مشترک ندارد. بنابراین همه راه های جاده ای ایران به گرجستان باید از مرز های ترکیه و آدربایجان منتقل شود .گرجستان در شمال غربی ایران واقع شده است و گرجستان از طریق آذربایجان،ارمنستان و ترکیه به ایران متصل می شود.

حمل بار جاده ایی از ایران به گرجستان با بهترین و با کیفیت ترین کامیون ها صورت می گیرد و به دو صورت FTL وLTL وجود دارد که در ادامه

به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

  • حمل بار زمینی ریلی

می دانیم دلیل اصلی پیدایش نا‌وگان ریلی درجهان، جابجایی و حمل باربوده است.ناوگان ریلی ایران نیز یکی از راه های حمل بار و ترانریت به کشورهای همسایه است.

البته ترانزیت ریلی با یک کشور نیازمند داشتن مرز ریلی می باشد،یعنی باید در کشور مقصد ایستگاه و گمرک ریلی وجود داشته باشد.

اکثر تبادلات ترانزیتی و حمل کالای ایران از طریق مرز آستارا به ترکیه صورت می گیرد.

شیوه های حمل بار زمینی

دو روش برای حمل بار به گرجستان وجود دارد

در ادامه به شرح هر یک‌ می پردازیم.

شیوه حمل بار به روش LTL

شیوه LTL یا خرده بار برای افرادی مناسب است که بار زیادی ندارند.

اگر بار شما زیر ۱۰ پالت باشد بهتر است از روش LTL برای جابجایی آن استفاده کنید. زیرا مابقی جای خالی ترانزیت را بارهای دیگر افراد پر می کند و هزینه ترانزیت و ‌گمرک برای همه افراد سر شکن می شود.

در این روش باید به کشور مقصد زمان دقیق ندهید زیرا کامیون یا تریلر حمل بار برای تحویل بار به صاحبش باید در مقصدی معین توقف کند و این کار زمان را افزایش می دهد.

شیوه حمل بار به روش FTL

اگر بار مورد نظر شما بالای ده پالت است باید از روش FTL برای حمل آن استفاده کنید. FTL یک روش حمل بار خصوصی است و بار شما به صورت اختصاصی توسط یک ترانزیت جابجا می شود.

همچنین این روش برای شرکت‌ها و‌ افرادی مناسب است که زمان فاکتور مهمی برای آن ها محسوب می شود. زیرا بار مورد نظر به صورت مستقیم از مبدأ به مقصد منتقل می شود و بین راه توقف چندانی ندارد.

بار نامه بار های زمینی به گرجستان

بارنامه همه بارهای زمینی به کشورهایی مختلف جهان یکسان است و‌ همه شرکت ها و افراد فرستنده باید این موارد را رعایت کنند تا حمل بار به سادگی صورت بگیرد.

همچنین توجه داشته باشید که بارنامه صادر شده باید در سه نسخه و هر یک از نسخه‌ها در اختیار فرستنده بار، گیرنده و شرکت حمل و‌نقل قرار بگیرد.

مواردی که در بارنامه باید به آن توجه شود:

  • مشخصات و آدرس فرستنده بار
  • مشخصات و آدرس گیرنده بار
  • مقدار کرایه باربری
  • مبدأ بارگیری
  • مقصد تحویل بار
  • وزن ، تعداد و نوع بار

و در آخر توجه داشته باشید که از صحت نوشته و آدرس‌های بارنامه اطمینان کامل حاصل نمایید.

قیمت و هزینه بار زمینی به گرجستان

هزینه و قیمت باربری هرساله تغییر می کند و ‌نمی‌توان یک قیمت مشخص برای حمل بار تعیین کرد.همچنین میزان هزینه دقیق بار بری به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

  • نوع بار
  • اندازه بار
  • وزن بار
  • کشورتحویل گیرنده بار
  • روش حمل بار
  • فصل باربری
  • شرکت حمل و‌نقل و… بستگی دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در ایزی فریت در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

بیمه نامه حمل بار زمینی به گرجستان

مبدأ و مقصد بار شما مهم نیست، چیزی که در یک حمل بار حرفه ایی و قابل اطمینان مهم است، بیمه نامه بار است.

یکی از گزینه هایی که میتواند خیال فرستنده و گیرنده بار را راحت کند بیمه است، شما باید برای بار خود به دنبال شرکت حمل و‌ نقلی بگردید که بتواند بیمه خوبی را به شما ارائه دهد.

بیمه این اطمینان را به شما می دهد که اگر بار به هر دلیلی دچار صدمه شد بتوانید خسارت خود را تمام و‌ کمال از شرکت بیمه ایی دریافت کنید.

قیمت و هزینه بیمه بستگی به عوامل مختلفی از جمله اندازه، جنس، کشور مقصد، وزن و ارزش آن دارد اما برای اطلاع بیشتر از بیمه نامه ها و بیمه نامه حمل بار زمینی به گرجستان می توانید لینک زیر را مطالعه کنید

انواع بیمه نامه بین المللی کالا

چرا شرکت ایزی فریت بهترین شرکت حمل بار است؟

همانطور که گفته شد شرکت های بسیاری در حوزه حمل بار فعالیت می کنند اما شرکتی برنده میدان است که بتواند تعهدات ویژه ایی به مشتریان خود بدهد. ایزی فریت ضمن بررسی بار شما می تواند تعهدات و خدمات ذیل را ارائه دهد تا با خیالی آسوده بار خود را جابجا کنید.

بهترین گزینه

شرکت ایزی فریت با توجه به مبدا و مقصد بار،نوع بار و حساس بودن آن به شما بهترین شرکت را معرفی می کند.همچنین همه شرکت های عضو ایزی فریت معتبر و دارای گواهی نامه های ثبت شده از نهاد مربوطه می باشند.

پشتیبانی آنلاین

شرکت ایزی فریت با توجه به حساسیت موجود در حمل بار و امکان به وجود آمدن سوال یا مشکلی برای مشتری ، از کارشناسان حرفه‌ای جهت پشتیبانی استفاده کرده است.

رهگیری آنلاین بار

شما می توانید از طریق حساب کاربری خود به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز از وضعیت و صحت کالای خود اطمینان حاصل نمایید.

حساب کاربری شخصی

شما می توانید در ایزی فریت حساب کاربری داشته باشید تا تمام اسناد و مدارک خود را در آن جا ذخیره نمایید و در صورت لزوم به سهولت به آن دسترسی پیدا کنید.

در ادامه دعوت می کنم فیلم زیر را ببینید تا بیشتر با شرکت ایزی فریت و خدمات آن آشنا شوید

سوالات شما

مدت زمان رسیدن بار در حمل ریلی چقدر است؟

حمل بار از ناوگان ریلی زمان بر است، زیرا نیازمند کارهای گمرکی و اداری است بنابراین مدت زمان حمل بار در ناوگان ریلی بین ۱۰ تا ۱۵ روز است.

آیا می توانیم قطار بار بری و کامیون های باربری را خودمان انتخاب کنیم؟

در حمل بار بری ریلی نمی شود قطار را انتخاب کرد اما در حمل بار جاده ایی بنا به حجم بار و درخواست شما می توان کامیون مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سخن پایانی

شرکت ایزی فریت به واسطه سال ها فعالیت در عرصه باربری بین المللی و کار با هزاران شرکت معتبر داخلی و خارجی توانسته است از خود برندی معتبر بسازد.

می دانیم که در دنیای امروز حمل بار کار سخت و دشواری است.بنابراین وجود یک شرکت معتبر با رزومه ایی قویی و پشتیبانی عالی برای هر تاجر و مشتری ارزشمند است.شرکت ایزی فریت می کوشد تا با بهترین خدمات مشکلات باربری شما را رفع کند.

همچنین اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید در ساعات اداری با شماره زیر تماس حاصل نمایید و یا با لمس دکمه زیر می توانید درخواست خود را ثبت نمایید

شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button