ارسال-بار-هوایی-به-دبی-1

ارسال بار هوایی به دبی ۲۰۲۳

5/5 - (2 امتیاز)

چگونه ارسال بار هوایی به دبی را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهیم؟ شاید یافتن پاسخ مناسب برای این سوال در ابتدا برای شما دور از دسترس به نظر برسد. حتماً شما هم برای ارسال بار هوایی دغدغه‌های زیادی دارید.\

  • آیا می‌دانید برای ارسال بار هوایی چه اطلاعاتی لازم است داشته‌ باشیم؟
  • نحوه‌ی محاسبه هزینه‌ها به چه صورت است؟
  • کدام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مطمئن‌تر هستند؟

نگران نباشید چرا که پاسخ همهٔ این سوالات را در این مطلب قرار داده ایم! بنابراین اگر قصد ارسال بار هوایی به دبی را دارید حتماً در ادامه همراه ما باشید تا در انتها بتوانید مسیر کلی که باید برای یک انتقال بار آسوده طی کنید را بشناسید.

«ایزی فریت» با داشتن تجربه بالا در زمینه ارسال بار هوایی، صفر تا صد یک انتقال بار موفق را به شما نشان می‌دهد. روش کار ما بدین شکل است که با بررسی باری که قصد ارسال هوایی آن را دارید، شما را بهترین شرکت حمل و نقلی رجوع می‌دهیم.

علاوه بر این می‌توانید دارایی خود را به طور مستمر رهگیری فرمایید تا از این بابت نیز نگرانی نداشته باشید.

آنچه در ادامه این مطلب می خوانید:

ارسال بار به دبی از طریق هوایی

ارسال بار به دبی را می توانید به دو طریق انجام دهید. یکی روش حمل دریایی و دیگری نیز ارسال از طریق هواپیما به دبی.

انتخاب روش هوایی جهت ارسال بار برای مشتریان به صرفه‌تر خواهد بود به شرطی که وزن حجمی مرسوله شما کمتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم باشد.

ارسال هوایی در مقایسه با ارسال دریایی از لحاظ مدت زمان پروسه نیز به نفع مشتری است. ارسال‌های هوایی از طریق قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی به دبی ارسال می‌شود. البته در نظر داشته باشید که برای مرسوله با وزن حجمی بالای ۱۵۰۰ کیلوگرم انتخاب روش حمل دریایی بیشتر توصیه می‌شود.

ارسال بار به دبی

خدمات شرکت «ایزی فریت» در زمینه ارسال بار هوایی

ما در شرکت «ایزی فریت» با درنظر گرفتن نوع باری که قصد ارسال آن به دبی را دارید، شما را در تمامی مراحل ارسال بار همراهی می‌کنیم. همچنین در ایزی فریت بسته بندی مرسوله با کیفیت مناسب در کوتاه ترین زمان پشتیبانی می‌شود .

کارشناسی ما بر روی ارسال بار از ابتدای فرآیند حمل مرسوله تا رسیدن بار به مقصد ادامه دارد. توصیه ما این است که با ثبت درخواست خود در سایت و یا تماس با شماره تلفن‌ (۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴) از کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت «ایزی فریت»

ویدیو زیر به منظور آشنایی بیشتر با خدمات شرکت ما در اختیار شما قرا گرفته شده است.

دیگر خدماتی که ایزی فریت به شما عزیزان در زمینه ارسال بار به دبی انجام می‌دهد به شرح زیر است:

امکان رهگیری بار ارسالی

از دیگر خدمات ما در «ایزی فریت» رهگیری بار ارسالی است. در مراحل ارسال بار هوایی به دبی تا زمان تخلیه کامل بار در مقصد می‌توانید بار خود را رهگیری کنید. بدین ترتیب نگرانی شما بابت سرنوشت مرسوله از بین خواهد رفت.

امکان پرداخت هزینه در سه بازه زمانی

در مورد پرداخت هزینه نیز سه روش پرداخت در «ایزی فریت» وجود دارد:

در حالت اول، هزینه را قبل پرواز پرداخت می‌کنید.

حالت دوم زمانی است که هزینه را حین انجام پرواز تسویه کنید.

در حالت سوم نیز امکان تسویه پس از نشستن پرواز در مقصد نیز وجود دارد. البته در صورتیکه قصد پرداخت هزینه پس از رسیدن پرواز به مقصد را داشته باشید، چهاردرصد به مبلغ پرداختی به علت هزینه انتقال وجه افزوده خواهد شد.

اگر در این زمینه به راهنمایی بیشتتری نیاز دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید

هزینه ارسال بار هوایی به دبی چگونه محاسبه می‌شود؟

حتماً یکی از مهم ترین دغدغه‌ها برای شما هم در بحث ارسال بار، موضوع محاسبه هزینه جابه جایی است. مشتریان معمولاً به دنبال روشی هستند که در عین ایمن بودن، هزینه کمتری نیز به همراه داشته باشد. به همین منظور عواملی که بر روی هزینه ارسال بار هوایی به دبی تاثیرگذار را دراختیار شما قرار می‌دهیم و به بررسی جزئیات آنها می‌پردازیم تا یک دید کلی نسبت به شیوهٔ محاسبه هزینه‌ها داشته باشید.

محاسبه هزینه ارسال هوایی بار

برای آگاهی بیشتر از جزئیات بحث محاسبه هزینه ارسال بار هوایی به دبی می توانید به مطلب هزینه ارسال بار به دبی مراجعه کنید. با این حال در اینجا به صورت تیتروار عواملی که در هزینه نهایی نقش دارند را بیان می کنیم. همچنین لینک مطالب مرتبط در اختیار شما قرار گرفته شده است.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ارسال هوایی بار

  • حجم و وزن بار ارسالی
  • نرخ ارز و نوسات آن
  • قوانین بازرگانی کشور امارات
  • بسته بندی مرسوله
ارسال بار هوایی به دبی

محاسبه وزن و حجم بار ارسالی

گفتیم که وزن و حجم بار ارسالی در هزینه تمام شده آن تاثیرگذار است. اما به چه طریق می‌توان این اعداد را محاسبه کرد:

  • وزن جرمی کالا از طریق ترازو اندازه گیری می‌شود.
  • وزن حجمی اما از حاصل ضرب طول و عرض و ارتفاع در یکدیگر با واحد سانتیمتر بدست می‌آید. این عدد باید در انتها بر ۶۰۰۰ تقسیم شود.

در انتها نیز وزن حجمی و وزن واقعی هرکدام که عدد بیشتری داشته باشد به عنوان ملاک محاسبه هزینه در نظر گرفته می‌شود.

بیمه بار ارسالی و قوانین مربوط به آن

برای داشتن یک ارسال هوایی با اطمینان می‌توانید بار خود را بیمه کنید. شرکت‌های جهانی بیمه‌ای وجود دارند که کار بیمه تکمیلی بار را انجام می‌دهند.

در ازای هریک کیلوگرم از یک بار معین، بیمه جهانی مقدار مشخصی را از لحاظ هزینه برای مشتریان در نظر می‌گیرد. بنابر این پیشنهاد می‌شود از بیمه تکمیلی برای بار استفاده کنید. به ویژه اگر کالای شما ارزش قیمتی بالایی داشته باشد، استفاده از بیمه تکمیلی ضرورت پیدا می‌کند.

نوع قرارداد برای ارسال بار هوایی

برای ارسال بار با هواپیما به دبی نیاز به انعقاد یک قرارداد بین‌المللی معتبر دارید.اینکوترمز که به لاتین مخفف International commercial terms است مجموعه‌ای است شامل یک سری اصطلاحات تجارت بین‌الملل که در آن شرایط حمل کالا، ترخیص کالا و موارد این چنینی را توضیح داده شده است.

اینکوترمز در اصل یک سری قوانین مشترک حمل و نقل بین‌المللی است که به منظور جلوگیری از ایجاد اختلاف در شیوه تجارت در حمل و نقل بین‌المللی وضع شده است.

ارسال هوایی بار دبی

شناخت کلاس خطر کالا

در حمل هوایی، برخی کالاها وجود دارد که در دسته کالاهای خطرناک قرار می گیرد. کالاهای خطرناک در ۹ کلاس متفاوت دسته بندی می‌شوند. طریقه تعیین کلاس خطر کالا در این شرایط، توسط سازمان‌های بین‌المللی حمل ونقل هوایی (IATA) صورت می‌پذیرد.

به عنوان مثال کالایی مثل باتری از لحاظ خطر در کلاس نهم قرار می گیرد که به همین جهت هزینه ارسالی آن دو برابر هزینه ارسال کالاهای معمولی است.

جمع‌بندی نهایی مطلب

در انتها جا دارد یک بار دیگر بیان کنیم که اگر برای ارسال بار هوایی به دبی نگرانی دارید، می توانید با سپردن این انتقال به مجموعه ای با تجربه در این زمینه نگرانی های خود را مرتفع نمایید.

البته قبل از شروع به انجام اقدامات مربوطه باید اطلاعاتی در زمینه وزن بار، نوع بار ،برخی قوانین تجارت جهانی و موارد این چنینی را داشته باشید.

مجموعه ایزی فریت هم در بحث هزینه و هم در بحث ایمنی و قوانین بین المللی مشاوره کارشناسانه به مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با ثبت درخواست خود در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به دبی ۲۰۲۳ به روش هوایی چه عواملی است؟

  • حجم و وزن بار ارسالی، نرخ ارز و نوسات آن، قوانین بازرگانی کشور امارات و بسته بندی مرسوله، از جمله این عوامل هستند.
  • وزن بار در حمل هوایی چگونه محاسبه می‌شود؟

    برای محاسبه وزن بار، ابتدا وزن جرمی و وزن حجمی را محاسبه کرده، سپس هرکدام عدد بزرگتری داشت را مبنای محاسبه وزن بار قرار میدهند.

    هزینه ارسال بار هوایی به دبی چقدر است؟

    باتوجه به اینکه عوامل مختلفی در تعیین هزینه ارسال بار به دبی نقش دارند، نمی‌توان هزینه مشخص و ثابتی را اعلام کرد. برای اطلاع دقیق از هزینه بار خود میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ با کارشناسان ما در تماس باشید و یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button