هواپیمایی در حال بارگیری در فرودگاه ترکیه

راهنمای جامع ارسال بار به ترکیه با هواپیما

5/5 - (1 امتیاز)

تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید بار خود را با هواپیما به ترکیه بفرستید؟ در این شرایط قطعا به دنبال یک راهنمای جامع و کامل یا فردی متخصص بوده‌اید که به طور دقیق به شما مشاوره بدهد. اگر می‌خواهید تمام نکات لازم برای ارسال بار به ترکیه با هواپیما را بدانید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ارسال بار از ایران به ترکیه به ۲ شکل کلی انجام می‌شود: ارسال زمینی و ارسال هوایی. چه یک بازرگان و تاجر باشید و چه یک مسافر یا مهاجر، نیاز دارید تا کالا و بار خود را از ایران به ترکیه ارسال کنید.اگر در کنار کیفیت، سرعت ارسال بار نیز برایتان اهمیت دارد پیشنهاد ما این است که ارسال بار به ترکیه با هواپیما را تجربه کنید.

 یکی از خدمات شرکت ما “ارسال بار هوایی به ترکیه” است. کارگو و فریت بار به ترکیه دتخصص ماست. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید از کارشناسان خبرۀ ما کمک بگیرید.

ارسال بار به ترکیه با هواپیما

در ادامه‌ی مطلب موضوعات زیر را با هم بررسی می‌کنیم:

فریت بار یا کارگو؟ کدام بهتر است؟

حمل بار هوایی به ترکیه از بهترین و پرطرفدارترین شیوه‌‎های ارسال بار است زیرا در این روش محموله در مدت زمان کوتاهی به مقصد ارسال می‌شود. ارسال بار هوایی به ترکیه به دو شکل انجام می‌شود:

  • فریت بار
  • کارگو

اگر شما قصد مهاجرت یا سفری طولانی به ترکیه را دارید قطعا نیاز است برخی از وسایلتان را همراه خود به این کشور ببرید. فریت بار در واقع یک روش برای ارسال بار شخصی و خصوصی است. برای این کار بهتر است حدود ۲ هفته قبل از سفرتان اقدام کنید.

(همچنین بخوانید: فریت بار به ترکیه تخصص ماست)

ایمنی و امنیت هواپیما

اما اگر شما تاجر و یا صادرکننده هستید، لازم است محموله و بار خود را از طریق کارگو به ترکیه ارسال کنید. فریت بار و کارگو هر دو روشی برای ارسال بار هوایی به ترکیه هستند اما برخلاف فریت بار، کارگو ماهیتی تجاری دارد.

ما در ایزی فریت شما را راهنمایی می‌کنیم تا با توجه به نوع بار و کالایتان، روش مناسب برای ارسال هوایی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خدمات کارگو از ترکیه

هزینۀ حمل بار هوایی به ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینۀ ارسال بار هوایی به ترکیه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع، ابعاد و میزان بار شما
  • مدت زمان ارسال بار
  • قیمت روز لیر
  • تعرفه‌ و نرخ هزینۀ شرکت هواپیمایی

 از آنجایی که ایرلان‌ها وزن حجمی مرسوله‌ها را محاسبه می‌کنند، بهتر است حجم مرسولۀ خود را تا حد امکان کاهش دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا هزینۀ ارسال بارتان کاهش یابد.

در ارسال بار هوایی، دو معیار برای محاسبۀ وزن مرسوله وجود دارد:

۱- وزن جرمی: در واقع همان وزن خالص کالاست و با کمک ترازو اندازه‌گیری می‌شود.

۲- وزن حجمی: برای محاسبۀ این وزن از فرمول زیر استفاده می‌شود:

۶۰۰۰/(ارتفاع*عرض*طول)

پس از محاسبه، این دو عدد با یکدیگر مقایسه شده و عدد بزرگتر به عنوان وزن اصلی در نظر گرفته می‌شود.

برای استعلام سریع هزینۀ ارسال بار با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

هزینه‌ی حمل بارهوایی با هواپیما به ترکیه

مدت زمان ارسال بار به ترکیه با هواپیما چقدر است؟

ارسال بار به ترکیه با هواپیما سریع‌ترین روش ارسال کالا به این کشور است. به طور میانگین حدود ۱ تا ۲ روز زمان لازم است تا بار شما به کمک هواپیما از ایران به ترکیه برسد.

فرودگاه‌های زیادی هستند که شما برای حمل بارهوایی به ترکیه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما مهم‌ترین فرودگاه‌های ترکیه کدامند؟

  • فرودگاه صابیحا گوکچن (استانبول)
  • فرودگاه اسن بوغا (آنکارا)
  • فرودگاه آنتالیا

شرکت ما در هر دو حوزۀ ارسال بار هوایی و زمینی به ترکیه دارای تجربه و تخصص بالایی است. شما می‌توانید به کمک ما بار و محمولۀ خود را با خیالی آسوده از ایران به ترکیه بفرستید.

فریت بار و کارگو به ترکیه تخصص ماست.

ارسال بار هوایی

بسته‌بندی و آماده‌سازی بارها چگونه انجام می‌شود؟

بسته‌بندی صحیح از مهمترین نکات ارسال بار بین دو کشور مختلف است. هرگونه اشتباه در بسته‌بندی بار شما موجب آسیب به کالا و خسارت می‌شود.

شما می‌توانید به دو روش بار و کالای خود را بسته‌بندی و آماده‌ی ارسال کنید:

  1. بسته‌بندی را خودتان انجام دهید.
  2. بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بسته‌بندی را ما به شما معرفی کنیم.
ارسال بار با هواپیما

ما در ایزی فریت با در نظر گرفتن ویژگی‌های بار شما، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات بسته‌بندی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین ممکن است کالای شما جزء لیست کالاهای پرخطر باشد بنابراین لازم است که از بسته‌بندی مخصوص و ایمن برای آماده‌سازی آن استفاده کنید.

انجام بسته‌بندی کالا توسط کارشناسان مجرب۲ مزیت اصلی به همراه دارد:

  • توسط متخصصین حرفه‌ای و طبق استانداردهای لازم صورت می‌گیرد.
  • در حضور خود شما انجام می‌شود تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

لیست مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه با هواپیما

شما برای صادرات بار هوایی خود به ترکیه نیازمند یک سری مدارک و اسناد عمومی و کلی هستید. اما این مدارک کدامند؟

  • اسناد صادرات به ترکیه: اسناد صادرات شامل دفترچۀ راهنما، مشخصات کالا، نقشه‌‎های فنی و استاندارهای کالاست.
  • فاکتورهای پروفرما: در این فاکتور باید نام و مشخصات کامل صادرکننده و واردکننده را درج کنید. همچنین در عنوان این فاکتور حتما واژۀ Proforma را بنویسید.
  • گواهی حمل‌ونقل: گواهی حمل‌ونقل شامل تمامی اطلاعات مربوط به کالاست و در سه نسخۀ مخصوص فروشنده، خریدار و گمرک صادر می‌شود.
  • گواهی مبدا: در این گواهینامه کلیۀ کالاها از لحاظ استاندارد بودن و تعداد تایید می‌شوند. طبق قوانین ترکیه این گواهی باید به زبان انگلیسی باشد.
  • گواهینامه‌ی بهداشت: ارائۀ این گواهینامه به خصوص برای افرادی که قصد صادرات مواد غذایی، محصولات گیاهی و حیوانی را دارند بسیار ضروری است.
  • فاکتورهای فروش: در این فاکتور باید مواردی مانند شرح کامل کالاهای صادراتی، شرایط پرداخت، میزان مبلغ مورد معامله، روش تحویل کالا و… به طور دقیق قید شده‌ باشد.
  • اخذ گواهینامه‌ی CE: اگر در نظر دارید که محصولات خود را به عنوان کالایی صادراتی در ترکیه بفروشید، لازم است این گواهینامه را دریافت کنید.

(بیشتر بخوانید: لیست کالاهای صادراتی به ترکیه)

ما چگونه در نگهداری اسناد به شما کمک می‌کنیم؟ در این شرکت، ما یک نسخه از تمامی مدارک ارسال بارتان را بایگانی و ذخیره می‌کنیم. در نتیجه شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید به تمامی اسناد و مدارک ارسال بار خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

ارسال مدارک به ترکیه

برای ارسال بار هوایی به ترکیه چگونه به شما کمک می‎‌کنیم؟

در ایزی فریت ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین روش ارسال بار را با توجه به نوع کالا و محمولۀ خود انتخاب کنید. همچنین به کمک ایزی فریت این امکان برای شما فراهم است که به صورت آنلاین و در هر زمان که بخواهید مسیر و موقعیت بار خود را بررسی کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالای خدمات و ارسال ایمن کالای خود را تنها از ما بخواهید. ما ایزی فریتی‌ها در کنار شما هستیم تا بار خود را با خیالی آسوده و مطمئن به مقصد برسانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید:

شمارۀ تماس: ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

همچنین شما می‌توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما پاسخ می‌دهند:

 ارسال بار به ترکیه با هواپیما

سوالات متداول

مدت زمان ارسال بار با هواپیما چقدر است؟

در روش ارسال هوایی معمولا بین ۱ تا ۲ روز طول میکشد تا بار به مقصد برسد.

ارسال از ایران به به چند روش انجام میشود؟

حمل بار از ایران به ترکیه معمولا به دوش هوایی و زمینی و گاها ریلی نیز انجام میشود.

هزینه حمل بار هوایی به ترکیه ۲۰۲۳ به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع، ابعاد و میزان بار، مدت زمان ارسال بار، قیمت روز لیر، تعرفه‌ و نرخ هزینۀ شرکت هواپیمایی از جمله عوامل مهم در حمل بار هوایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button