راهنمای جامع حمل بار هوایی از هند

حمل بار هوایی از هند به ایران با کمترین هزینه

5/5 - (1 امتیاز)

به دنبال روشی سریع و ایمن برای حمل بار از هند هستید؟ حمل بار با هواپیما بهترین گزینه برای شماست. امنیت و سرعت ارسال بار در حمل هوایی بسیار بیشتر از حمل با کشتی است، به همین دلیل افراد زیادی حمل بار هوایی از هند را انتخاب می‌کنند.

اگر قصد حمل بار هوایی از هند را دارید، قطعا می‌دانید که شرکت‌های داخلی و خارجی مختلفی هستند که خدمات حمل بار از هند را ارائه می‌دهند. اما کدام شرکت بهتر است؟

برای انتخاب بهترین خدمات و مناسب‌ترین هزینه، باید لیستی از شرکت‌ها را بررسی کنید و برای اطلاع از هزینۀ حمل با آن‌ها تماس بگیرید. قطعا این کار بسیار مشکل و وقت‌گیر است اما ما این مشکل را حل کرده‌ایم!

در ایزی فریت، ما در مدت زمان بسیار کوتاهی انواع خدمات و قیمت حمل بار شرکت‌های مختلف را در اختیارتان می‌گذاریم تا شما بهترین تصمیم را بگیرید. به کمک ما در سرمایه و زمان خود صرفه‌جویی کنید و بار خود را به راحتی از هند به ایران بفرستید.

تنها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان ما به‌صورت رایگان، در ارتباط باشید تا شما بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه را برای ارسال کالا در اختیارتان قرار دهند.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

در ادامه موارد زیر را با هم بررسی می‌کنیم:

مزایای حمل بار هوایی از هند به ایران

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، ارسال بار هوایی یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین مسیرها برای حمل بار از هند به ایران است. بنابراین اگر سرعت ارسال بار و امنیت حمل آن برایتان اهمیت ویژه‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم حمل بار هوایی از هند را انتخاب کنید.

همچنین اگر وزن و حجم بار شما کم است یا محمولۀ شما از ارزش بالایی برخوردار است هم توصیه ما به شما استفاده از روش حمل هوایی است. ولی چرا؟

زیرا ارسال بارهایی با وزن و حجم بسیار زیاد از طریق مسیر هوایی مقرون به صرفه نیست.

مزایای حمل بار هوایی از هند به ایران

چند نکتۀ مهم برای حمل بار از هند با هواپیما

برای حمل بار هوایی از هند لازم است به چند نکتۀ بسیار مهم توجه کنید. این عوامل بر کیفیت ارسال بار شما تاثیر زیادی دارند:

۱- به ماهیت و نوع بار خود توجه کنید:

همان طور که می‌دانید واردات و صادرات برخی از کالاها طبق قوانین ایران به طور کلی ممنوع است. از جمله این کالاها می‌توانیم به مشروبات الکلی و مواد مخدر اشاره کنیم.

برخی دیگر از کالاها نیز جزء کالاهای خطرناک هستند و حمل آنها نیازمند رعایت نکات ایمنی خاصی است. محصولاتی مانند باتری یا مواد شیمیایی سمی ‌از این نوع هستند. برای اطلاع از لیست این کالاها می‌توانید به طبقه بندی مواد شیمیایی مراجعه کنید.

۲- مراکز تهیه و جمع‌آوری کالا را در نظر بگیرید:

ممکن است شما کالاهایتان را از چند مکان مختلف در هند تهیه کنید. در این صورت نیاز است که تمام کالاها را تا روز ارسال در مکانی مطمئن نگهداری کنید. ما در ایزی فریت به شما کمک می‌کنیم تا بار خود را تا زمان ارسال در انبار شرکتمان در هند نگهداری کنید و دغدغۀ نگهداری و امنیت آن‌ را نداشته باشید.

نکتۀ مهم: هزینۀ حمل کالا از چند نقطۀ مختلف و انبار آن‌ها بر میزان هزینۀ اصلی باربری تاثیر می‌گذارد.

۳- مبدا و مقصد حمل بار را مشخص کنید:

فرودگاه‌های مختلفی برای حمل بار هوایی از هند وجود دارند اما کدامشان بهتر است؟

در ایزی فریت شما را راهنمایی می‌کنیم تا بر اساس نوع بارتان و شرایطی که برای ارسال آن در نظر گرفته‌اید، بهترین و مناسب‌ترین فرودگاه را انتخاب کنید.

همچنین در مورد پرواز‌های بین‌المللی در نظر داشته باشید که استفاده از ایرلاین‌های خارجی، هزینۀ حمل و زمان تحویل بار را افزایش می‌دهد.

۴- از وزن و حجم بارتان غافل نشوید:

وزن و حجم کالا از دیگر فاکتورهای مهم در حمل بار هوایی از هند هستند اما باید توجه کنید که استفاده از حمل هوایی برای ارسال هر کالایی مقرون به صرفه نیست.

به عنوان مثال خدمات پست اکسپرس، برای کالاهایی با وزن ۱۰ کیلوگرم مناسب است. اما اگر وزن کالای شما بیشتر از این مقدار است، استفاده از کارگو را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا هزینۀ پست اکسپرس برای کالاهایی با وزن بالای ۱۰ کیلوگرم چندان اقتصادی نیست.

ما در ایزی فریت بهترین شرکت‌های بسته‌بندی کالا را به شما معرفی می‌کنیم تا با یک بسته‌بندی اصولی و استاندارد، حجم بار خود را تا حد امکان کاهش دهید. در نتیجه از پرداخت هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید.

هزینه حمل بار هوایی از هند به ایران

در مورد نحوۀ بسته‌بندی کالای خود و ارسال آن از هند به ایران سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید:

شمارۀ تماس : 02188992504

همچنین شما می‌توانید مشخصات کالای خود را از طریق گزینۀ زیر ثبت کنید. هزینۀ حمل بارتان را در کمتر از ۲۴ ساعت به شما اعلام می‌کنیم:

هزینۀ حمل بار هوایی از هند

همان طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، عوامل مختلفی بر هزینۀ حمل بار هوایی از هند تاثیر دارند. شما می‌توانید با مطالعۀ این مقاله، به طور کامل در مورد هزینۀ ارسال بار از هند مطلع شوید: استعلام سریع قیمت و هزینه حمل بار از هند به ایران

اما در این بخش قصد داریم دربارۀ نحوۀ تسویه حساب با شما صحبت کنیم.

ما در شرکت ایزی فریت به منظور ارائۀ خدمات بیشتر و رفاه حال شما مشتریان عزیز سه روش مختلف برای پرداخت هزینۀ حمل بار در نظر گرفته‌ایم:

  • پرداخت در مبدا: در این روش می‌توانید قبل از اینکه بارتان به سمت مقصد ارسال شود، هزینۀ آن را در مبدا پرداخت کنید.
  • پرداخت در مقصد: در روش دوم می‌توانید هزینۀ ارسال را در مقصد پرداخت کنید، با این تفاوت که شما باید ۴% بیشتر از هزینۀ کل ارسال را هم بپردازید. این مبلغ به منظور هزینۀ جابجایی پول از شما دریافت می‌شود.
  • پرداخت در طول پرواز: در سومین روش این امکان برایتان فراهم است که هزینۀ حمل بار هوایی از هند را در طول پرواز پرداخت کنید.

شما می‌توانید بسته به شرایطی که در نظر دارید یکی از این سه روش را انتخاب کنید و دغدغۀ زمان پرداخت را نداشته باشید.

(در مورد حمل بار از هند بیشتر بخوانید: خدمات حمل بار از هند به ایران)

محاسبه هزینه ارسال و حمل بار هوایی از هند

مدارک لازم برای حمل بار با هواپیما

مدارک لازم برای فریت بار شخصی از فرودگاه:

  • کارت ملی
  • پاسپورت
  • پرینت بلیط هواپیما

مدارک لازم برای فریت بار تجاری (کارگو) از باربری فرودگاه:

  • مجوز واردات
  • گواهی مبدا
  • بارنامه و بیمه‌نامه
  • معرفی‌نامه شرکت جهت انجام امور گمرکی
  • مدارک شناسایی
  • فاکتورهای پروفرما
  • قبض انبار
  • پکینگ لیست (Packing List)
  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • ارائۀ گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
  • ارائۀ برگۀ استاندارد (در صورت لزوم)
  • ارائۀ برگۀ MSDS (برای محصولات آزمایشگاهی و پتروشیمی)

پوشش بیمۀ تکمیلی برای حمل بار هوایی

در حمل و نقل بین‌المللی کالا، هر کیلوگرم بار براساس SDR که روزانه طبق نرخ ۵ ارز معتبر تعیین می‌شود، بیمه می‌گردد. اما آیا این مقدار برای بیمۀ همۀ بار‌ها کافی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر کالا با توجه به ارزش و قیمتی که دارد، می‌تواند از بیمۀ تکمیلی استفاده کند. اما ممکن است این بیمه خسارت کالاهایی با ارزش بسیار بالا را به طور کامل پوشش ندهد.

در صورتی که برای استفاده از بیمۀ تکمیلی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. طبق شرایط ارسال بار و ماهیت کالایتان شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنیم:

شمارۀ تماس : 02188992504

همچنین شما می‌توانید مشخصات بار خود را از طریق گزینۀ زیر ثبت کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت قیمت حمل آن را در اختیارتان می‌گذاریم:

معرفی چند فرودگاه خوب برای حمل بار هوایی از هند

ما در شرکت ایزی فریت، حمل بار را از ۷ شهر مهم هند را برایتان امکان‌پذیر کرده‌ایم. از معروف‌ترین فرودگاه‌های این ۷ شهر می‌توانیم به فرودگاه دهلی، بمبئی و احمدآباد اشاره کنیم.

در کشور خودمان هم فرودگاه امام خمینی (ره) میزبان کارگو و حمل بار هوایی از هند خواهد بود.

چگونه برای حمل بار هوایی از هند به شما کمک می‌کنیم؟

برای حمل بار هوایی از هند، باید خدمات شرکت‌های مختلف، قیمت حمل و مزایای هر کدام را به طور جداگانه بررسی کنید. از طرفی تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی و خارجی بسیار زیاد است و شما فرصت کافی برای بررسی تمام آن‌ها را نخواهید داشت.

ما در کمتر از ۲۴ ساعت، هزینۀ حمل بارتان را از بهترین شرکت‌های باربری استعلام گرفته و در اختیارتان می‌گذاریم. خدمات دیگر ما به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

امکان ردیابی آنلاین:

با کمک ایزی فریت این امکان برایتان فراهم است تا در هر زمان که بخواهید، مسیر و موقعیت کالای خود را به صورت آنلاین چک کنید.

انتخاب بهترین مسیر حمل:

کارشناسان ما در ایزی فریت به شما کمک می‌کنند تا بسته به ویژگی‌های بار و شرایطی که مد نظر دارید، بهترین روش را برای ارسال بارتان انتخاب کنید. ما در انتخاب مسیر حمل مناسب عواملی مانند سرعت ارسال، ماهیت بار شما و… را در نظر می‌گیریم.

امکان دسترسی به اسناد و مدارک حمل:

یک نسخه از تمامی مدارک حمل بار شما در حساب مخصوص خودتان در سایت ایزی فریت بارگذاری و بایگانی می‌شود. در این صورت هر زمان که بخواهید می‌توانید تنها با چند کلیک به مدارکتان دسترسی داشته باشید.

به‌صرفه بودن خدمات:

علت اینکه مشتریان خدمات ما را انتخاب می‌کنند، کیفیت بالای موارد قبلی در کنار هزینۀ مناسب و مقرون ‌به‌ صرفه است. باکیفیت‌ترین خدمات حمل بار هوایی از هند را تنها از ما بخواهید.

شما می‌توانید از طریق گزینۀ زیر مشخصات بار خود را ثبت و قیمت دقیق حمل آن را به دست آورید:

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاورۀ رایگان می‌توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید:

شمارۀ تماس : 02188992504

با مشاهدۀ این ویدیو، در کمتر از ۲ دقیقه با خدمات ما آشنا شوید:

سوالات متداول

چقدر طول میکشد تا بار من با هواپیما از هند به ایران برسد؟

در پروازهای مستقیم (هند – ایران) بین ۲ تا ۳ روز و در پروازهای غیر مستقیم (هند – کشور ثالث – ایران) نهایتا ۷ روز زمان لازم است تا بار شما از هند به ایران برسد.

چگونه می‌توانم هزینۀ حمل بار هوایی از هند را محاسبه کنم؟

هزینۀ حمل بار هوایی از هند به عوامل مختلفی مثل وزن، حجم کالا و قوانین اینکوترمز بستگی دارد. ما در ایزی فریت تاثیر تمام این عوامل را در نظر می‌گیریم و دقیق‌ترین قیمت را به شما اعلام می‌کنیم.

چطور برای یافتن بهترین شرکت و مناسب‌ترین قیمت به شما کمک می‌کنیم؟

شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که استعلام قیمت و بررسی خدمات تک تک آن‌ها کاری بسیار مشکل است. ما در ایزی فریت به شما کمک می‌کنیم تا به راحتی و در کمتر از ۲۴ ساعت قیمت حمل بار در شرکت‌های مختلف را به دست آورید.

در مورد حمل بار هوایی از هند سوالی دارید؟ پایین همین مطلب سوالات خود را کامنت کنید. خیلی سریع به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button