خدمات حمل بار از هند به ایران چگونه انجام می‌شود

خدمات حمل بار از هند به ایران

3.5/5 - (6 امتیاز)

برای حمل بار از هند به ایران تجربۀ کافی ندارید و یا نگران مسائل مربوط به حمل‌ونقل هستید؟ نگران نباشید! ما در شرکت ایزی فریت در کنار شما هستیم تا با خیالی آسوده بار خود را از هند به ایران بفرستید.

  • ارائه بهترین قیمت در کم‌ترین زمان
  • ارسال کالا به شهرهای مختلف
  • ارسال بار در کوتاه‌ترین زمان
  • ارائه بهترین راهکار برای حمل کالا
  • ارسال سریع بار در کمترین زمان
  • حمل کالا به روش‌های Ex-work و FOB
  • ارسال بار به روش‌های خرده بار دریایی فول کانتینر و هوایی
  • همراهی در کلیه فرایند ارسال بار در قالب پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • حمل بارهای متفاوت و گسترده به هند از جمله: میوه، برنج، روغن و ادویه جات و همچنین برخی از مواد شیمیایی

تنها کافی است از طریق راه‌های زیر با کارشناسان ما به‌صورت رایگان در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۰۹۰۳۳۳۵۹۱۳۴

در ادامه، به مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوالاتی که در زمینۀ حمل بار از هند ممکن است برایتان پیش بیاید، پاسخ داده‌ایم.

در ایزی فریت، ارسال ایمن و سلامت بار شما دغدغۀ ماست پس به شما کمک می‌کنیم تا با آگاهی و شناخت کامل، بار خود را از هند به ایران بفرستید.

در ادامۀ مطلب به سوالات شما پاسخ می‌دهیم:

برای حمل بار از هند به ایران از کجا شروع کنم؟

خب! احتمالا تا اینجای مطلب برایتان سوال پیش آمده که برای حمل بار از هند باید از کجا شروع کنید؟

به طور کلی، برای شروع باید خدمات شرکت‌های حمل‌ونقل مختلف را بررسی کنید و بهترین خدمات با قیمت مناسب را انتخاب کنید. اما قطعا این کار بسیار وقت‌گیر و زمان‌بر است.

همچنین شرکت‌های بیمه و موسسات حمل‌ونقل بسیاری با خدمات مختلفی وجود دارند و احتمالا همین مسئله انتخاب را برای شما دشوار می‌کنند اما خیالتان راحت باشد ما در شرکت ایزی‌فریت با توجه به تجربه‌ای که درحمل بار از هند به دست آورده‌ایم، بهترین روش ارسال بار را که متناسب با شرایط شماست، شناسایی کرده و برای ارسال کالا از هند به شما کمک می‌کنیم.

در کنارتان هستیم تا بهترین شرکت حمل‌ونقل و مناسب‌ترین شرکت بیمه را برای حمل کالا از هند انتخاب کنید. بنابراین می‌توانید جست‌وجوی شرکت و خدمات دلخواهتان را به ما بسپارید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

پس با ما تماس بگیرید و از مشاورۀ رایگان با متخصصین ایزی فریت بهره‌مند شوید:

شماره تماس : 02188992504

همچنین شما می‌توانید از طریق گزینۀ زیر، مشخصات بار خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت، قیمت و اطلاعات حمل بار شرکت‌های مختلف را در اختیارتان می‌گذاریم:

نحوه حمل بار از هند به ایران

برای ارسال بار از هند با هواپیما باید چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

همانطور که می‌دانید، ارسال بار از هند به ایران از طریق دو مسیر هوایی و دریایی انجام می‌شود. ارسال هوایی از هند، یکی از رایج‌ترین مسیر‌هایی است که مشتریان به منظور حمل بار از آن استفاده می‌کنند.

قبل از اینکه مسیر هوایی را برای حمل کالا از هند به ایران انتخاب کنید، چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • در قدم اول نوع کالای خود را بررسی کنید؛ زیرا گاهی اوقات استفاده از هواپیما برای حمل برخی از کالاها خطرناک است و امکان حمل هوایی نیست.
    مثلا ممکن است کالای شما جزء لیست کلاس های خطرناک در حمل بار باشد که در این صورت امکان حمل هوایی برای آنها امکان پذیر نیست.
  •  در قدم دوم وزن کالا را بررسی کنید. به طور کلی اگر وزن کالای شما کمتر از۵۰ کیلوگرم است پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات پست اکسپرس استفاده کنید. اما اگر وزن کالا بیشتر از این مقدار باشد، این کار مقرون به صرفه نخواهد بود.

در این مقاله اطلاعات بیشتری در اختیارتان گذاشته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید:

راهنمای حمل بار هوایی از هند به ایران

ارسال بار از هند به ایران با استفاده از هواپیما

چقدر طول می‌کشد بار من با هواپیما از هند به ایران برسد؟

ارسال هوایی بار از هند شامل دو مسیر مستقیم و غیرمستقیم است.

مسیر مستقیم یعنی مسیری که مبدا آن فرودگاه هندوستان و مقصد آن فرودگاه ایران است.

اما در مسیر غیرمستقیم ابتدا مرسوله از هند به کشور دیگری مانند عمان یا قطر ارسال می‌شود و سپس از آنجا به سمت ایران فرستاده خواهد شد.

در ارسال مستقیم مدت زمان تحویل کالا به ایران بین ۲ تا ۳ روز است و در ارسال غیرمستقیم مدت زمان آن نهایتا تا ۷ روز خواهد بود .

هزینۀ حمل بار هوایی از هند را چطور به دست آورم؟

هزینۀ حمل بار هوایی از هند بر اساس دو پارامتر اصلی وزن واقعی (وزن جرمی) و وزن حجمی محاسبه می‌شود. در این شرایط شما باید وزن جرمی و وزن حجمی بار خود را محاسبه کنید تا بتوانید براساس آن، هزینۀ حمل بارتان را به دست آورید.

در این مقاله به طور کامل شیوۀ محاسبه این دو پارامتر را آموزش داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم آن را حتما مطالعه کنید: استعلام قیمت و محاسبه هزینه حمل بار از هند به ایران

همچنین برای اطلاع بیشتر از هزینه حمل بار، می‌توانید با کارشناسان ما در ایزی فریت در ارتباط باشید

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

۰۹۰۳۳۳۵۹۱۳۴

از کدام فرودگاه‌ها در هند و ایران برای کارگو بار می‌توانم استفاده کنم؟

فرودگاه‌های زیادی در کشور هند هستند که فرآیند حمل بار از هند به ایران را انجام می‌دهند. در واقع همۀ فرودگاه‌های هندوستان توانایی انجام این کار را دارند اما معروف‌ترین آنها فرودگاهدهلی، بمبئی و احمدآباد است.

همچنین فرودگاهی که در ایران میزبان حمل کالا از هند است، فرودگاه امام خمینی در شهر تهران است.

در مورد کارگو از هند بیشتر بدانید: بهترین خدمات کارگو هند به ایران را با ایزی‌فریت تجربه کنید

ارسال بار از هند به ایران با هواپیما

برای حمل بار از هند با کشتی باید چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

مسیر دیگری که برای حمل بار از هند به ایران استفاده می‌شود، مسیر دریایی است. اگر هزینۀ حمل کالا از هند با هواپیما برایتان مقرون به صرفه نیست، می‌توانید از مسیر دریایی استفاده کنید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که در این روش، زمان تحویل بار بیشتر از حمل هوایی خواهد بود.

در حمل دریایی بار از هند، بسته به حجم بار شما دو روش برای ارسال آن با کشتی وجود دارد:

  • ارسال بار با یک کانتینر کامل FCL: اگر حجم کالای ارسالی زیاد باشد، برای ارسال آن به یک کانتینر کامل FCL نیاز است.
  • ارسال بار با کانتینر گروپاژ LCL: اگر حجم کالای ارسالی کم باشد و ‌نتواند ظرفیت یک کانتینر را به طور کامل پر کند، همراه کالاهای دیگر در قالب یک کانتینر LCL از هند ارسال می‌شود.

با کانتینر FCL و LCL آشنایی ندارید؟ این مطلب مخصوص شماست: حمل‌ونقل FCL و LCL

چقدر زمان لازم است تا بار من با کشتی از هند به ایران برسد؟

مدت زمان ارسال دریایی بار، بیشتر از روش هوایی است. این بازۀ زمانی حدودا بین ۱۵تا۲۰ است.

در قسمت بعدی، عوامل موثر بر هزینۀ حمل بار دریایی از هند را بررسی می‌کنیم.

حمل بار از هند با کشتی

هزینۀ حمل بار از هند با کشتی را چگونه محاسبه کنم؟

۲ عامل بسیار مهم بر هزینۀ حمل بار با کشتی تاثیر دارند: نوع قرارداد و شیوۀ ارسال بار. اما هر کدام به چه معنا هستند و چه تاثیری بر هزینۀ حمل دارند؟

  • نوع قرارداد:

۱- EXW:

در این روش، فروشنده کالا را در محل تولید یا انبار به خریدار تحویل می‌دهد. در قرارداد EXW تمام هزینه‌ها از جمله هزینۀ بارگیری، حمل‌ونقل، بیمه و گمرک بر عهدۀ خریدار است و فروشنده هیچ تعهدی برای بارگیری کالا یا ترخیص آن ندارد.

۲- FOB:

براساس قوانین اینکوترمز، قرارداد FOB به معنی تحویل کالا بر روی عرشۀ کشتی در مبدا است. در این نوع از قرار داد، هزینۀ حمل بار و بیمه با فرد خریدار است.

  • شیوۀ ارسال بار:

برای ارسال بار دریایی از هند، می‌توانید از سه روش فله‌ای، فول‌بار و خرده‌بار استفاده کنید. بسته به اینکه کدام روش را انتخاب می‌کنید، هزینۀ حمل بارتان متفاوت خواهد بود. مثلا برای هزینۀ حمل خرده‌بار دریایی، از CBM استفاده می‌شود.

اگر بار شما شامل کالاهای مختلفی باشد، باید برای هر محصول مقدار CBM را به طور جداگانه محاسبه کنید.

در مورد هزینۀ حمل فله‌ای، فول‌بار و خرده‌بار از هند بیشتر بخوانید: استعلام قیمت و محاسبه هزینه حمل بار از هند به ایران

کدام بنادر در ایران و هند برای حمل بار من مناسب هستند؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی هندوستان، تقریبا همۀ بنادر آن خدمات کارگو را انجام می‌دهند و حمل بار از هند به ایران را برای شما آسان می‌کنند. از مهم‌ترین بنادر هندی برای حمل کالا از هند می‌توانیم به بندر نواشوا، موندرا، کوچی و مومبای اشاره کنیم.

در کشور خودمان هم شهر بندرعباس یکی از معروف‌ترین و بهترین شهرهای بندری جنوب است که حمل‌ونقل کالا از هند را امکان‌پذیر می‌کند.

کالاهایی که از هند به ایران ارسال می‌شوند شامل چه محصولاتی هستند؟

از جمله مواد و کالاهایی که طی سالهای اخیر از کشور هند وارد کشور ایران شده است می‌توانیم به برنج، چای، گوشت، کنجاله، دارو و واکسن‌های پزشکی، حشره‌کش‌ها، مواد دامی، ادویه‌ها، زغال سنگ، روغن آفتابگردان، شکر و … اشاره کنیم.

ارسال کالا از هند به ایران

در شرکت ایزی فریت چگونه برای حمل بار از هند به شما کمک می‌کنیم؟

به نظر شما یک شرکت حمل‌ونقل خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ امینت حمل کالا از هند را تامین کند، سرعت ارسال بالایی داشته باشد، انبارداری کالاها را انجام دهد یا سابقه و تجربۀ بالایی داشته باشد؟

با خدمات ایزی فریت خیالتان از هر جهت آسوده است چرا که ما تمام این خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌کنیم. علاوه بر موارد گفته شده، ایزی فریت دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد دیگری نیز هست. این امکانات به طور خلاصه عبارتند از:

امکان ردیابی آنلاین

یکی از خدمات ویژۀ شرکت ما قابلیت ردیابی آنلاین است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید و تنها با چند کلیک، مسیر و موقعیت بار خود را سریع بررسی کنید.

بسته‌بندی استاندارد

شرکت‌های مختلفی در زمینۀ بسته‌بندی کالا وجود دارند که انتخاب و تصمیم‌گیری را برای شما سخت‌تر می‌کنند اما نگران نباشید! ما بهترین شرکت و خدمات بسته‌بندی کالا را به شما معرفی می‌کنیم و در کنارتان هستیم تا گام به گام مراحل حمل کالا از هند به ایران را طی کنید.

بایگانی مدارک بار

ما یک نسخه از تمامی مدارک ارسال بار شما را در پنل اختصاصی خودتان در سایت ایزی فریت بارگذاری و نگهداری می‌کنیم. در این صورت در هر زمان که بخواهید می‌توانید به اسناد خود دسترسی داشته باشید و نگران گم شدن آن‌ها نباشید.

پشتیبانی مستمر

همکاران ما در مجموعۀ ایزی فریت به طور دائم و مستمر وضعیت بار شما را پیگیری و بررسی می‌کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل بار از هند به ایران با ما تماس بگیرید. متخصصین ما پاسخگوی شما خواهند بود:

شماره تماس : 02188992504

همچنین شما می‌توانید از طریق گزینۀ زیر مشخصات کالای خود را ثبت کنید. درخواستتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی کرده و به شما پاسخ می‌دهیم:

حمل کالا از هند

سوالات متداول

برای حمل بار از هند چقدر زمان نیاز است؟

مدت زمان حمل بار از هند بسته به اینکه روش حمل دریایی یا هوایی را انتخاب کنید، متفاوت خواهد بود. در ارسال هوایی بین ۲ تا ۷ روز و در ارسال دریایی بین ۲۰ تا ۲۵ روز زمان نیاز است.

ایزی فریت چگونه برای یافتن بهترین شرکت حمل‌ونقل به شما کمک می‌کند؟

جست‌وجو برای یافتن شرکتی معتبر و باسابقه، کاری بسیار وقت‌گیر است. ما در ایزی فریت با توجه به ماهیت بارتان و شرایطی که برای ارسال آن در نظر دارید، شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنیم. در کنارتان هستیم تا بهترین شرکت را انتخاب کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از حمل بار خود داشته باشید.

نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟ سوالتان را پایین همین مطلب برایمان کامنت کنید. خیلی سریع به پرسش شما پاسخ می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button