حمل پوشاک از ترکیه به ایران

هر آنچه که می خواهید درباره حمل پوشاک از ترکیه به ایران بدانید

3.2/5 - (4 امتیاز)

آیا چیزی درباره حمل پوشاک از ترکیه به ایران شنیده اید؟ آیا می‌‌‌‌‌دانید روزانه چه حجمی‌‌‌‌‌ از لباس و پوشاک از ترکیه وارد ایران می‌‌‌‌‌شود؟ آیا می‌‌‌‌‌دانید چگونه می‌‌‌‌‌توان آن‌ها را به داخل کشور انتقال داد؟

برند ترکیه آن‌قدر در بین مردم جا افتاده است که هنگامی‌‌‌‌‌ که نام آن می‌‌‌‌‌آید، افراد با کمترین تعللی تصمیم به خرید جنس می‌‌‌‌‌گیرند. تعداد تاجران یا افراد عادی که به منظور خرید پوشاک روانه این کشور می‌‌‌‌‌شوند، زیاد است.

در سال‌های اخیر واردات پوشاک از ترکیه به ایران دچار محدودیت‌هایی شده است؛ و مانند گذشته دیگر هر کسی قادر به واردات کالا نیست. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات شما در خصوص ارسال لباس از ترکیه به ایران پاسخ دهیم. همراه ما باشید.

ایزی‌فریت هیچ‌گونه خدماتی را در زمینهٔ ارسال پوشاک از ترکیه ارائه نمی‌کند و توضیحات این مطلب صرفا جهت آگاهی مخاطب در این زمینه می‌باشد.

حمل لباس از ترکیه به ایران

 دسترسی سریع

درباره حمل پوشاک از ترکیه به ایران چقدر اطلاعات دارید؟

کدام شهرهای ترکیه مناسب خرید پوشاک هستند؟

چگونه از ترکیه لباس بیاریم؟

برای ترخیص پوشاک از ترکیه چکار کنیم؟

حمل پوشاک از ترکیه به ایران و شرکت ایزی‌فریت

درباره حمل پوشاک از ترکیه به ایران چقدر اطلاعات دارید؟

کشور ترکیه به دلیل پیشرفتی که در صنعت مد و پوشاک داشته و همچنین استفاده از اجناس مرغوب، مورد توجه هم‌وطنان ما قرار گرفته است. از آنجایی که این کشور در همسایگی کشور ایران قرار گرفته است.

پوشاک وارداتی از ترکیه، از راه‌های مختلف بخصوص زمینی وارد کشور می‌‌‌‌‌شود. به طوریکه مقدار واردات آن، روزانه ۶‌ کانتینر برآورد شده است.

نکته: پوشاک نیز یکی از کالاهایی است که برای حمل آن نیاز به مجوز دارید. تعرفه واردات لباس از ترکیه به دلیل اعتراض اصناف نساجی در قانون صادرات و واردات حذف شده است.

ارسال لباس از ترکیه به ایران

کدام شهرهای ترکیه مناسب خرید پوشاک هستند؟

شهرهای استانبول و وان در بین شهرهای دیگر ترکیه از معروفیت بیشتری در بین خریداران پوشاک واقع شده‌اند. اگر بخواهیم در بین این دو شهر هم مقایسه‌ای برای خرید داشته باشیم، شهر وان با توجه به هم مرز بودن با ایران و وجود نمایندگی برندهای مختلف در آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است و هزینه کمتری برای حمل باید پرداخت کرد.

قیمت لباس در وان ترکیه نیز نسبت به شهر استانبول ارزانتر است. همچنین وجود نمایندگی برندهای مختلف مانند zara باعث به حداقل رساندن قیمت خرید گردیده است.

البته در شهر وان بازارچه‌های محلی نیز وجود دارند که در آن هزینه خرید لباس نسبت به پاساژها پایین تر است.

قیمت لباس در وان ترکیه

چگونه از ترکیه لباس بیاریم؟

سه روش زیر نحوه آوردن لباس از ترکیه به ایران را نشان می‌‌‌‌‌دهد.

حمل پوشاک از ترکیه به ایران از طریق باربری‌های تبریز و تهران

استفاده از این روش نیازمند اخذ مجوزهای لازم می‌‌‌‌‌باشد.

حمل از طریق اتوبوس‌های تهران – استانبول یا تبریز  – استانبول

استفاده از اتوبوس‌ها برای حمل بار خلاف است و در صورت مشاهده طبق مقررات با آن‌ها برخورد می‌‌‌‌‌شود.

استفاده از ظرفیت مسافران برای حمل بار

همان طور که می‌‌‌‌‌دانید هر مسافر می‌‌‌‌‌تواند مقدار ۳۰ کیلوگرم بار را به همراه خود وارد کشور کند. به همین دلیل برخی از افراد، با اعضای خانواده به کشور ترکیه سفر کرده و از این ترفند برای واردات کالا استفاده می‌‌‌‌‌کند.

چگونه می‌‌‌‌‌توانیم از پست برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران استفاده کنیم؟

همانطور که می‌‌‌‌‌دانید شرکت‌های پست تا یک حجم و وزن معینی را متقبل می‌‌‌‌‌شوند. شما می‌‌‌‌‌توانید برای خرید‌های شخصی خود از پست استفاده کنید.

به طور دوره ای برخی از سایت‌های ترکیه‌ای برای برخی از محصولات خود تخفیفات ویژه ای ارائه می‌دهند. در صورتی که این سایت‌ها خدمات ارسال بار به ایران را داشته  باشند، می‌‌‌‌‌توانید با داشتن یک کردیت کارت یا دبیت کارت خرید کنید.

نحوه اوردن لباس از ترکیه بوسیله پست

در سال‌های اخیر به منظور جلوگیری از قاچاق لباس از ترکیه، قانونی مبنی بر واردات کالا تصویب شده است. تنها محصولاتی کد شناسه واردات پوشاک دارند می‌توانند به کشور وارد شوند. این موضوع باعث منصرف شدن افراد زیادی از واردات پوشاک شده است. همچنین از تعداد خرده‌فروشانی که از راه غیر قانونی واردات پوشاک را انجام می‌‌‌‌‌دادند، کاسته شده است.

اما مشکلی که در این طرح وجود دارد این است که سود واردات لباس از ترکیه تنها در جیب افراد خاصی می‌‌‌‌‌رود. تنها این افراد هستند که قادر به حمل لباس از ترکیه به ایران می‌‌‌‌‌باشند.

برای ترخیص پوشاک از ترکیه چکار کنیم؟

گمرک :

ترخیص کالا از گمرک به طور قانونی و مطابق با قانون و مقررات کشور انجام می‌‌‌‌‌شود. شما برای ترخیص کالا از گمرک بازرگان نیاز به تکمیل برگه اظهارنامه دارید. در این برگه باید به طور دقیق همه جزئیات اعم از وزن، تعداد کانتینر، نوع و … را ذکر کنید.

ترخیص غیر گمرکی:

راه‌هایی نظیر کولبری، مناطق آزاد یا جاسازی در لنج‌ها وجود دارند که همه آن‌ها ممنوع می‌‌‌‌‌باشند.

قاچاق لباس از ترکیه که توسط کولبران حمل می شود

حمل پوشاک از ترکیه به ایران و شرکت ایزی‌فریت

شرکت ایزی‌فریت این مقاله را به منظور آشنایی شما با ارسال پوشاک از ترکیه به ایران تهیه کرده است. پوشاک نیز مانند لوازم آرایشی جز آن دسته از کالاهایی هستند که برای حمل آن‌ها نیاز به مجوزهای خاص دارید.

به همین دلیل تقاضا برای واردات پوشاک از ترکیه کاسته شده است و بیشتر واردات آن از اروپا انجام می‌‌‌‌‌شود.

با توجه به ممنوعیت‌هایی که وجود دارد، در این زمینه شرکت ایزی‌فریت نمی‌تواند کمکی به شما کند. اما در زمینه حمل فریت بار، خرده بار، کارگو و حتی اضافه بار از ترکیه به ایران سابقه فعالیت دارد و تجربه‌های موثر و فراوانی بدست آورده است.

چگونه از ترکیه لباس بیاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button