هزینه کارگو از چین

هزینه کارگو از چین در حمل ونقل هوایی

5/5 - (3 امتیاز)

امروزه با توجه به میزان بالای واردات و صادرات در کشور چین، پیدا کردن یک کارگو مناسب در چین کار نسبتا دشواری به‌شمار می‌رود.

یکی از مزیت‌های حمل هوایی کارگو از چین به ایران، زمان کمتر آن در رسیدن محموله به دست مشتری است.

اما آن چیزی که اکنون اهمیت دارد، انتخاب شرکت مناسب حمل و نقل و یا به اصطلاح شرکت کارگو چین به ایران است.

اگر شما هم به تجارت مشغول هستید و به‌دنبال کارگو در چین می‌گردید، این مطلب برای شماست. ما در این مطلب به بررسی صفر تا صد هزینه کارگو از چین می‌پردازیم و به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

ما در شرکت ایزی فریت، به واسطهٔ تجربهٔ زیادی که در زمینهٔ حمل و نقل بین المللی داریم و همچنین ارتباط با صدها شرکت حمل و نقلی داخلی و خارجی ، می‌توانیم با بررسی بار شما و شرکت‌هایی که امکان حمل بار شما را دارند، بهترین گزینه را برای کارگو از چین به ایران به شما پیشنهاد دهیم.

بعد از خواندن این مطلب به پاسخ همهٔ سوالات خود خواهید رسید پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب موضوعات زیر را بررسی می کنیم:

هزینه هرکیلو بار هوایی از چین به ایران چگونه محاسبه می‌شود ؟

برای محاسبه هزینه کارگو از چین به روش هوایی، باید معیار‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • وزن جرمی و وزن حجمی
  • کلاس خطر
  • هزینه گمرگ چین
هزینه کارگو از چین در حمل هوایی

علی‌رغم اینکه هزینه یک معیار اصلی در حمل و نقل به حساب می‌آید، اما به سلامت رسیدن محموله از آن هم مهم‌تر است. بنابراین با کسب اطلاعات دقیق و درست می‌توانید به بالاترین درجه رضایت برسید.

در ادامه به بررسی موارد ذکر شده در بالا می‌پردازیم.

وزن جرمی و وزن حجمی

وزن جرمی، همان عددی است که با وزن کردن محموله به دست می‌آید.

ولی وزن حجمی را ار طریق فرمول زیر به‌دست می‌آورند:

۶۰۰۰ ÷  mارتفاع× cmعرض ×cmطول

 عدد به‌دست آمده را با وزن اصلی محموله مقایسه کرده و هر کدام بیشتر بود، به عنوان وزن اصلی بار درنظر می‌گیرند.

هزینه کارگو از چین

کلاس خطر

کلاس خطر نیز در هزینه‌ حمل بار هوایی از چین به ایران تاثیر مستقیم دارد؛ یعنی اگر محموله‌ای جزء دسته کالاهای کلاس خطر باشد، مانند باطری، امکان دارد که هزینه‌ها را دو برابر کند. همچنین امکان حمل بعضی از کالاها خطرناک با هواپیماهای مسافربری مجاز نبوده و فقط با هواپیماهای تجاری و کارگو مجاز است.

بیشتر بخوانید: حمل باطری از چین

حمل هوایی باطری از چین

همان‌طور که در مطالب فوق به آنها اشاره کردیم، بعضی از اجناس و کالاها به دلیل حساسیت‌ها و محدودیت‌هایی که دارند، نمی‌توانند به راحتی و با هر وسیله‌ای حمل شوند و برای حمل آنها یک سری مراقبت‌ها نیاز است که طبیعتا در بالارفتن هزینه ها هم تاثیر گذار خواهد بود.

لیست کلاس خطر ۹ گانه عبارتند از:

۱-مواد منفجره: این دسته شامل موادی می‌شود که در اثر یک جرقه دچار اشتعال می‌شوند.

۲-گازهای قابل اشتعال: این گاز‌ها شامل گازهای سمی، قابل اشتعال، غیر قابل اشتعال و غیر سمی نیز هستند.

۳-مایعات قابل اشتعال: این نوع مواد که مخلوطی از جامدات و مایعات هستند، برای اشتعال نیاز به یک جرقه کوچک یا حرارت پایین دارند تا منفجر ‌شوند.

۴-جامدات قابل اشتعال: موادی که جامد هستند و به خودی خود دچار حادثه و احتراق می شوند. این مواد در تماس با آب، گازهایی تولید می کنند که قابل اشتعال نیز هستند.

۵-مواد اکسید کننده و پراکسیدهای عالی

۶-مواد سمی و عفونی: مواد سمی، موادی هستند که خطرناک وسمی هستند و در اثر تماس، حادثه اتفاق میفتد. مواد عفونی نیز به همان اندازه خطرناک بوده و امکان دارد که در اثر تماس با آن‌ها، عفونت و عارضه ایجاد شود.

۷-مواد رادیو اکتیو: این مواد اگر در معرض فاسد شدن قرار بگیرد، اشعه‌ای که در اثر آن تولید می‌شود، می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد.

۸-مواد فاسد کننده

۹-مواد خورنده

هزینه کارگو از چین

هزینه گمرک چین

هزینهٔ گمرک چین بسیار متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد.

زمانی که شما با شرکت ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را پر کنید، قیمت به‌روز حمل کالا به چین و هزینه گمرک را به شما اعلام خواهیم کرد.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

لازم به ذکر است شرکت ایزی‌فریت کارهای مربوط گمرک در ایران را انجام نمی‌دهد و در صورت درخواست، شما را به شرکت‌های زبده فعال در زمینه ترخیص کالا معرفی می‌کند.

برای ثبت درخواست می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

ویژگی‌های یک کارگو مناسب برای کاهش هزینه کارگو از چین

ویژگی‌های یک کارگو مناسب باعث می‌شود علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها، بار شما به سلامت بعه مقصد برسد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

پیدا کردن منابع معتبر

یکی از مهم ترین کارهایی که شرکت کارگو در شنزن انجام می‌دهد، یافتن تولید کنندگان یا فروشندگان مناسب است. شرکت‌های کارگو شنزن باید توانایی شناسایی و یافتن آنان را داشته باشند و بهترین نوع را به مشتریان خود معرفی کنند.

بسته‌بندی مناسب

با توجه به طول مسیر چین به ایران، یکی از ویژگی‌های شرکت کارگو، توانایی بسته بندی مناسب مرسولات و دادن مشاوره در این زمینه است. زیرا محموله‌ای که قرار است حمل گردد، باید به گونه‌ای بسته بندی شود که در طول مسیر دریایی یا هوایی دچار نقص یا مشکل نگردد.

حمل بار با هر وسیله‌ای که به نفع شماست

انتقال کارگو از شنزن به دو صورت هوایی و دریایی انجام می‌شود. شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را بر عهده شرکت قرار دهید. زیرا با توجه به اطلاعاتی که آن‌ها از شما دریافت کرده اند و اسنادی که در دست دارند، می‌توانند بهترین مسیر را انتخاب کنند.

تحویل به موقع

اگر بار به موقع به دست تاجران نرسد، باعث بروز مشکلات فراوانی می‌شود. همچنین به اعتبار شرکت نیز لطمه خواهد زد. ما بعد از بررسی بار، شما را به بهترین شرکت حمل‌و‌نقلی معرفی خواهیم کرد و زمان دریافت بار به شما اعلام خواهد شد تا بتوانید برای خود برنامه‌ریزی کنید.

ترخیص کالا از گمرک

یکی از فرآیندهای پیچیده در حمل کارگو، خدمات گمرکی در ایران و چین است. بازرگانان معمولا ترجیح می‌دهند این عمل را شخص یا گروه دیگری که به انجام آن آشنا است، انجام دهد. شرکت ایزی‌فریت همهٔ فرآیندهای گمرک در چین را در کوتاه ترین زمان انجام خواهد داد و در ارتباط با گمرک ایران راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه خواهد داد.

ارائه مشاوره حقوقی، گمرکی

خرید از چین و وارد کردن آن به کشور نیز به این آسانی نیست. همچنین با توجه به مشکلاتی که در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و ممنوعیت برخی از کالا‌ها بوجود آمده است، مشورت با افرادی که در این حوزه دانش و تجربه لازم را دارند، از ملزومات کاری است. شما می‌توانید با تماس با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ و یا کلیک بر روی دکمهٔ ثبت درخواست زیر راهنمایی‌های لازم از لحظه خرید تا کارهای گمرکی را دریافت کنید.

در حمل هوایی کارگو چین به ایران از چه مسیر‌هایی استفاده می‌شود؟

مسیر‌هایی که برای پرواز در نظر گرفته شده است، می‌توان به دودسته بین‌المللی و کشوری تقسیم کرد.

از پروازهای داخلی فقط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و ماهان خدمات کارگو چین به ایران را انجام می‌دهند. اگر از این شرکت‌ها برای کارگو چین به ایران استفاده کنید طبیعتا هزینه کمتر از مسیرهای بین‌المللی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: شرکت‌های کارگو ایرانی در چین

مبدا و مقصد مسیر در چین، شهر شنزن و در ایران شهر تهران و فرودگاه امام خمینی است. مدت زمانی که طول می‌کشد تا بار به دست شما برسد، نهایتا یک هفته است.

کارگو چین به ایران

چگونه هزینه کارگو از چین، در حمل و نقل هوایی را پرداخت کنیم؟

 برای این کار شما می‌توانید قبل از اینکه بار از مبدا ارسال شود، هزینه را پرداخت کنید.

امکان پرداخت هزینه در حین پرواز هم امکان پذیر است.

همچنین اگر بار به ایران رسیده باشد و مشتری قصد پرداخت آن را داشته باشد، شرکت ۴% هزینه انتقال پول را دریافت خواهد کرد.

بیمه در کارگو چین به ایران به چه صورت است؟

هیچ شرکت و یا کارگویی نمی تواند به طور ۱۰۰ درصد بیان کند که از کالای شما در طول مسیر محافظت می‌کند و نیاز به هیچگونه بیمه و یا ضمانت نامه‌ای نیست.

این نکته را به یاد داشته باشید که امکان آسیب به کالای شما در طول مسیر وجود دارد.

شرکت‌های بیمه در حمل ونقل‌های بین المللی هر کیلوگرم بار را براساس SDR بیمه می‌کنند. (SDR واحد پولی است که بانک جهانی آن را اعلام می‌کند.)

حال این بستگی به شما دارد که بنابر قیمت و ارزش کالای خود قصد دارید بیمه و ضمانت بیشتری برای کالا خود در نظر بگیرید یا خیر. اگر تصمیم دارید کالای خود را در لیست بیمه تکمیلی قرار دهید، می‌توانید با ما تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت ما به طور مستقیم فرآیند بیمه تکلمیلی را انجام نخواهد داد ولی در صورت درخواست، ایزی فریت می‌تواند شما را به شرکت‌های بیمه زبده در این زمینه معرفی نماید.

خرید از شنزن

شرایط انبار داری در کارگو چین به ایران چگونه است؟

ممکن است یکی از دغدغه‌های شما برای کارگو چین به ایران این باشد که چند محموله در شهر‌های مختلف داشته باشید و قصد داشته باشید که همهٔ آن‌ها را به صورت یک‌جا به ایران بفرستید.

ایزی فریت برای حل این موضوع و آسایش شما انبار‌هایی را در کشور چین تعبیه کرده است، تا در چنین مواردی به مشکل برخورد نکنید و از انتخاب خود راضی باشید.

هزینه کارگو از چین

اما جابجایی و نگهداری اجناس در این کالاها خود شامل مقداری هزینه می‌شود. برای اطلاع از این قیمت باید اطلاعاتی نظیر ارزش کالا، وزن و حجم بار مورد نظر را به شرکت ارائه نمایید.

برای این منظور می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

ایزی فریت چگونه کارگو در شنزن را انجام می‌دهد؟

ایزی فریت با انجام مراحل زیر هزینه کارگو از چین را برای شما تا حد امکان کاهش می‌دهد.

  • خرید و انتقال کالا به طور کامل انجام داده خواهد شد.
  • در صورت پراکنده بودن مرسولات شما آن‌ها را از فروشندگان دریافت کرده و در انبار مخصوص در شهر شنزن بسته بندی و ارسال می‌کنیم.
  • شرکت ایزی‌فریت امکان ارسال هوایی مستقیم بار شما از شهر شنزن به کشور ایران را دارد.
  • مجوزهای لازم برای انتقال کارگو از شنزن توسط شرکت اخذ خواهد شد.
  • شرکت ما خدمات مشاوره بیمه تکمیلی برای برخی از مرسولات را خدمت شما ارائه خواهد کرد.
  • گواهی‌های بازرسی از جمله، گواهی بازرسی COI در کمترین زمان ممکن گرفته می‌شود.
  • حواله‌های ارزی به منظور خدمات دهی بیشتر توسط شرکت امکان پذیر است.

مزیت شرکت ایزی فریت برای کاهش هزینه کارگو از چین

شرکت ایزی‌فریت خدمات فوق‌العاده‌ای را برای شما درنظر گرفته است که تجارت خوبی داشته باشید.

این خدمات شامل موارد زیر است:

۱) دستیابی به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای ارسال بار

از آنجا که با مشاورهٔ رایگان ما می‌توانید به بهترین شرکت حمل نقلی از نظر قیمت و امنیت مراجعه کنید، قطعا سود خواهید کرد؛ چراکه با صرف وقت کمتر بهترین خدمات را بدست آورده‌اید. از طرفی ما تمام مسیر حمل بار همراه شما و در کنار شما خواهیم بود. در نتیجه هزینه کارگو از چین برای شما کاهش محسوسی پیدا خواهد کرد.

۲) رهگیری روزانه بار شما

ما بار شما را به صورت روزانه رهگیری خواهیم کرد. شما نیز می‌توانید هر زمان که خواستید، موقعیت و وضعیت بار خود را بررسی کنید.

۳) حساب کاربری شخصی برای نگهداری اسناد

تمام اسناد مربوط به حمل بار شما در حساب کاربری مخصوص به خودتان در سامانه ذخیره خواهد شد. اگر روزی دوباره به این اسناد نیاز پیدا کردید می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

۴) مشاوره با توجه به نوع بار شما

با توجه به دانش و تجربه ای که طی این سال‌ها به‌دست آورده‌ایم، می‌توانیم از بروز برخی از مشکلات جلوگیری کنیم که جلوی هزینه اضافی گرفته شود.

  • مثلا یکی از مشاوره‌های آن در زمینه بسته‌بندی مواد و کالاها است که اگر به درستی انجام نشود، باعث بروز خسارت جبران‌ناپذیری خواهد بود؛ زیرا در برخی از تعهدات بیمه تکمیلی، اگر مشکلی در بسته‌بندی به‌وجود آید و به محموله آسیب برسد، بیمه خسارت آن را پرداخت نخواهد کرد.
  • برای فرآیندی که در گمرگ طی می‌شود، می‌توانید از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های شرکت استفاده کنید. زیرا برای این کار نیاز به یک سری اسناد و مدارک دارید که باید حتما آن‌ها را از قبل آماده کنید.
  • بهینه‌ترین مسیر را انتخاب کنید. با توجه به مطالبی که تا اینجا بیان شد، برای انتخاب مسیر، شما نیاز به مشورت با شرکت کارگو دارید تا شما را در بسته بندی و انتخاب مسیر درست راهنمایی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید، مشاوران ما در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ سوالتان را برایتان ارسال خواهند کرد.

سوالات متداول

هزینه کارگو از چین به عواملی بستگی دارد؟

برای محاسبه هزینه حمل کارگو از چین دانستن مواردی چون وزن جرمی و حجمی، کلاس خطر کالا و هزینه گمرگ ضروری و تعیین کننده است.

مبدا و مقصد کارگو چین به شهرهایی است؟

مبدا در شهر شنرن چین و مقصد شهر تهران و فرودگاه امام خمینی خواهد بود.

پرداخت هزینه حمل کارگو از چین به ایران چگونه خواهد بود؟

ایزی فریت این امکان را برای شما فراهم کرده است که در سه مرحله، قبل از ارسال بار از مبدا، هنگام ارسال و بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به پرداخت هزینه کارگو نمایید.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی عوامل مهم در زمینه هزینه کارگو از چین و همچنین چگونگی ارسال آن پرداختیم.

همچنین مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نیاز است یک شرکت حمل و نقل برای ارسال بار و یک تجارت کم‌هزینه و بی‌خطر داشته باشد را بررسی کردیم.

ما در ایزی فریت آماده هستیم از اولین قدم تا زمان رسیدن بار به مقصد در کنار شما باشیم و به‌واسطه تجاربی که طی سال‌ها به‌دست آورده‌ایم، یک تجارت کم‌هزینه، پرسود و بی‌خطر را برای شما به ارمغان بیاوریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button