هزینه‌ حمل بار دریایی از چین

محاسبه هزینه حمل دریایی از چین ۲۰۲۳

4.6/5 - (8 امتیاز)

دیگر نیازی نیست برای حمل دریایی از چین تو دردسر بیوفتید، به دنبال انبار در چین بگردید و با شرکت‌های حمل بار از چین صحبت کنید تا بار را از کارخانه تحویل بگیرند و برای شما ارسال کنند. علاوه‌بر تمام این موارد، متحمل هزینه‌های زیادی نیز شوید

در این مطلب عوامل موثر در هزینه حمل بار دریایی از چین را بررسی خواهیم کرد و به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

همچنین ما، در شرکت ایزی فریت، با تجربه‌های فراوان در زمینه حمل و نقل بین المللی و همچنین ارتباط با صدها شرکت حمل و نقل داخلی و خارجی، می‌توانیم پس از بررسی بار شما و شرکت‌هایی که امکان حمل بار شما را دارند، به صورت رایگان، ارزان‌ترین و ایمن‌ترین حالت را به شما پیشنهاد دهیم.

قبلا در مطلب دیگری در مورد هزینه حمل از چین صحبت کرده‌ایم، اما در این مطلب به صورت خاص در مورد هزینه حمل دریایی از چین صحبت خواهیم کرد.

پس از مطالعه‌ٔ این نوشته، شما قادر خواهید بود هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران را تخمین بزنید و بهترین تصمیم را برای یک تجارت ایمن اما در عین حال کم‌هزینه بگیرید.

پس با ما در ادامۀ این مطلب همراه باشید.

در این مطلب به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

هزینه حمل دریایی از چین به ایران، به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه حمل دریایی بار به صورت کلی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع قرار داد (آشنایی با اصطلاحات اینکوتِرمز)
  • انتخاب روش ارسال بار
  • نوع کانتینر انتخابی

در ادامه به بررسی عوامل ذکر شده در بالا خواهیم پرداخت.

اینکوتِرمز چیست و به چه دردی می‌خورد؟

اینکوتِرمز قوانین بین‌المللی حمل‌ونقل است که وظایف و مسئولیت‌های خریدار و فروشنده را مشخص می‌کند. دانستن اینکه چه نوع قراردادی می‌تواند هزینه‌های حمل‌و‌نقل بار شمارا به حداقل برساند، بسیار مهم است.

در زمینه حمل بار دو نوع قرارداد معروف وجود دارد:

  • EXW
  • FOB

قرارداد EXW

در قرارداد EXW تنها کافی است آدرس مبدا بار را در اختیار شرکت حمل و نقلی قرار دهید؛ چرا که شرکت تعهد می‌کند که بارتان را از محل آدرس مورد نظر دریافت کرده و مراحل ارسال بار را انجام دهد.
برای مثال اگر از شرکتی در چین خرید کرده باشید و آدرس شرکت را دراختیار شرکت حمل و نقلی قراردهید، شرکت موظف است بار شما را از درب شرکت سازنده تحویل گرفته و برایتان ارسال کند.
در EXW حداقل مسئولیت با فروشنده کالا و حداکثر مسئولیت با خریدار است.

قرارداد FOB

در قرارداد FOB باید نام دقیق بندرگاه مبدا را به شرکت حمل و نقلی اعلام کنید و کلیه مراحل و هزینه‌های مربوطه تا عرشه کشتی، به عهدهٔ شرکتی است که از آن خرید کرده‌اید.

شرکت حمل و نقلی، بار شما رو بر روی کشتی تحویل می‌گیرد و برای کلیهٔ مراحل تا قبل از سوار کردن بار شما بر روی عرشهٔ کشتی هیچ تعهدی ندارد.

به عبارتی در FOB تمامی هزینه‌های مربوط به حمل کالا تا برروی عرشهٔ کشتی به عهده تامین‌کننده کالای شماست. اما در EXW یا همان EX WORK هزینه‌های حمل‌ونقل کالاها از انبار کارخانه یا شرکت تا عرشه کشتی، برعهده شماست.

البته ایزی‌فریت همراه شماست و لازم نیست نگران افزایش هزینه‌های واردات مخصوصا هزینه حمل دریایی از چین به ایران و امنیت کالا‌هایتان باشید.

ما به‌عنوان یک فریت فورواردر با‌تجربه در کنار شما خواهیم‌بود، تا تمامی مراحل زنجیره تامین را، از درب کارخانه تا انبار مقصد در ایران برای شما انجام‌دهیم.

برای اطلاع بیشتر از شرایط و پیدا کردن بهترین شرکت حمل و نقلی برای ارسال بارتان، روی لینک زیر کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید:

اگر قرارداد را به صورت EXW عقد کردید، کارشناسان مجرب ما در ایزی فریت کالاهایتان را ازدرب کارخانه تحویل می‌گیرند و به انبار موجود در نزدیک‌ترین مکان به آن شهر می‌رسانند.

ما تمامی فعالیت های مربوط به انبار داری کالاهایتان را تا روز موعود برای انتقال به بندر انجام می‌دهیم. حفظ سلامت کالاهای شما برای ما در اولویت است.

برای اینکه دانسته های خود را در زمینه انواع قراردادهای بین المللی ارتقا دهید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوط به اینکوترمز را مطالعه کنید.

حمل دریایی به چه روش‌هایی صورت می‌گیرد؟

حمل بار دریایی از چین با کانتینر به سه صورت مختلف انجام می‌گیرد. هرکدام از این سه روش، تخمین هزینه حمل باردریایی از چین به ایران را برای شما متفاوت خواهند کرد.

در ادامه به توضیح این سه روش در حمل بار دریایی از چین می‌پردازیم:

حمل به صورت FCL

در این نوع شما باید ببینید میزان حجم کالایی که دارید چقدر است، اگر میزان حجم کالای شما بالا باشد، لازم است یک یا چندین کانتینر را به طور مستقل در اختیار بگیرید، به این روش حمل با کانتینر، فول بار (FCL) می‌گویند.

به بیانی دیگر فول کانتینر یعنی این‌که تمام ظرفیت یک کانتینر برای ارسال بار یک نفر مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این روش مناسب کسانی است که بارهای ارسالی آنها حداقل به اندازه یک کانتینر باشد.

حمل به صورت LCL:

اگر محموله ارسالی شما به صورت خرده بار باشد، شما می توانید کالاهایتان را در کنار دیگر کالاهای ارسالی در یک کانتینر مستقر کنید. در این حالت باید میزان کلاس خطر کالای خود را درنظر بگیرید.

جمله بالا به این معنی است که وقتی کالاهایتان در پالت‌های جدا اما در مکانی مشترک با مرسولات دیگر در یک کانتینر قرار می‌گیرد، امکان تاثیر کالاها روی یکدیگر وجود‌ دارد. این  موضوع باعث می‌شود هزینه‌هایی که می‌پردازید، متفاوت باشد. 
برای حمل خرده بار دقت به کلاس خطر بسیار مهم است؛ به عنوان مثال امکان اشتعال و انفجار کالاها می‌تواند ضرر و زیان بزرگی را برای ما ایجاد کند؛ درنتیجه حتما باید به این نکته دقت کنید.

در روش ارسال خرده بار، فضای کانتینر را بر حسب CBM اجاره می‌دهند که معادل آن یک متر مکعب می‌شود. چند نکته در روش ارسال خرده‌بار وجود دارد که عبارتند از:

  1. کم‌ترین فضایی که می‌توانید از ظرفیت کانتینر برای حمل بار دریایی از چین اجاره کنید یک CBM است.
  2. در هر CBM‌ فقط ۱۰۰۰ کیلوگرم بار می‌شود ارسال کرد.
  3. اگر حجم بار ارسالی یک CBM و یا کمتر باشد اما وزن آن بیشتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم باشد، هزینه ۲ CBM از شما دریافت می‌شود.
  4. در روش ارسال خرده‌بار، ظرفیت یک کانتینر برای ارسال بارهای چندین نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد.



درمورد هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران به ویژه درمورد کالاهای با کلاس خطر بالا، بهتراست بدانید که برای این نوع کالاها، در مقابل کالاهای معمولی، باید هزینه تقریبا دوبرابری را بپردازید.

حمل به صورت BULK:

حمل فله‌ای بیشتر برای حمل بار شرکت‌های بزرگ و ارگان‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش بارها بدون بسته‌بندی و به صورت فله‌ای در کشتی باربری چین بارگیری می‌شوند.

برای نمونه حمل بار ماسه بر روی کشتی به صورت فله انجام می‌شود.

برای بار خود چه نوع کانتینری انتخاب کنیم؟

بعد از تهیه تمامی مدارک و انتقال کالاها از انبار شرکت تامین کننده به بندر مبدا، باید کالاها بر روی کشتی بارگیری شوند.

 مستقرشدن بار روی کشتی و جایگذاری کالاهای حجیم تنها به وسیله کانتینرها صورت می‌گیرد، شما برای انتخاب کانتینر باید ببینید که چه نوع کالایی را با چه میزان حجمی و با چه میزان کلاس خطری می‌خواهید بر روی کشتی مستقر کنید. نحوه انتخاب شما برهزینه حمل دریایی از چین بسیار موثر خواهد بود.

هزینه حمل بار با کشتی

بیایید کمی جزئی‌تر به این مسئله بپردازیم. احتمالا اکنون این سوال در ذهنتان شکل گرفته است که چطور حجم کالاهایم را اندازه بگیرم؟ چه میزان حجمی خرده بار محسوب می‌شود؟ برای این منظور به بررسی حجم کانتینرها می‌پردازیم.

در کل سه نوع متفاوت کانتینر وجود دارد:

در جدول زیر اندازه و حجم کانتینرها را می‌توانید مشاهده کنید و با توجه به اندازه و نوع بار، برای انتخاب کانتینر تصمیم‌گیری کنید.

کانتینر ۲۰فوت
(DV 20)
کانتینر ۴۰فوت
(DV 40)
کانتینر ۴۰فوت های کیوب
(DV 40 High Cube)
طول: ۵/۸۹ مترطول: ۱۲/۰۳ مترطول: ۱۲/۰۳ متر
عرض: ۲/۳۵ مترعرض: ۲/۳۵ مترعرض: ۲/۳۵ متر
ارتفاع: ۲/۳۹ مترارتفاع: ۲/۳۹ مترارتفاع: ۲/۶۹ متر
وزن قابل بارگیری: ۲۲٫۰۰۰ کیلوگرموزن قابل بارگیری: ۲۵٫۰۰۰ کیلوگرموزن قابل بارگیری: ۲۶٫۵۰۰ کیلوگرم
حجم قابل بارگیری: ۲۶ مترمکعبحجم قابل بارگیری: ۵۶ مترمکعبحجم قابل بارگیری: ۶۵ مترمکعب

طبقه‌بندی بالا بر اساس حجم بوده و هر کدام از کانتینر‌های بالا انواع مختلفی مانند یخچالی، روباز و … را شامل می‌شوند که قیمت‌های هرکدام نیز متفاوت است.

اگر بار شما حجیم و میزان آن مشخص بود می‌توانید با توجه به میزان نیاز خود کانتینر مورد نظر را انتخاب کنید و هزینه کامل یک یا چند کانتینر را بپردازید.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید:

هزینه ارسال خرده بار به چه صورت محاسبه می‌شود؟

اگر استقرار بار شما به صورت خرده بار است، برای محاسبه هزینه حمل خرده بار دریایی باید به روش زیر عمل کنید:

مقیاس CBM در حمل خرده بار دریایی

هر خرده‌بار به صورت متر مکعب حساب می‌شود و برای آن یک عدد ثابت درنظر گرفته‌شده‌است که به آن CBM می گوییم.

هر CBM یک فضای یک مترمکعبی است که در این فضا تنها ۱۰۰۰ کیلوگرم بار جای می‌گیرد. برای محاسبه‌ی کالاهای مختلف اندازه گیری CBM نیز متفاوت می‌شود.

به عنوان مثال فکر کنید یک نوع ازمحموله‌ی کالاهای صنعتی خریداری شما در یک متر مکعب جای گرفته‌است اما وزنی برابر ۲۰۰۰ کیلوگرم دارد.

در این حالت چون وزن کالا دو برابر ۱۰۰۰ کیلوگرم است، با اینکه جای کمتری را اشغال کرده می‌گوییم این کالا فضای ۲ CBM را اشغال کرده‌است و در نتیجه هزینه دو برابر حساب می‌شود.

محاسبه‌ی  CBM برای حمل خرده‌بار به نوع کالا و همچنین شرایط و قوانین خاص بنادر مختلف بستگی دارد؛ در نتیجه محاسبه قیمت حمل بار دریایی به صورت خرده‌بار نیز در این حالت متفاوت می‌شود.

با ایزی فریت هزینه‌های خود را کاهش دهید

احتمالا در این مورد تصیم گیری درمورد نحوه حمل بار و تخمین هزینه حمل بار با کشتی ازچین به ایران کمی دشوار به نظر برسد. مشاوره با یک گروه با تجربه در این زمینه می‌تواند شما را به آن کیفیت و رضایتی که مدنظرتان است برساند.

می‌دانیم شما نگران حفظ سلامت محموله خریداری‌شده خود هستید، چراکه هزاران آرزو به دنبال هر کالا روی عرشه کشتی، موج به موج حرکت کرده و به مقصد می‌رسند.

مشورت با یک تیم کارکشته و خبره در این زمینه، از ابتدای خرید خود تا انبارداری، حمل زمینی، بسته‌بندی محموله بر روی پالت‌ها و انتخاب نوع آن‌ها ، بارگیری کالاها در کانتینرهای مناسب و … تا انتهای این مسیر می‌تواند یک تجربه خوب به یاد ماندنی را برای شما ایجاد کند.

ایزی فریت به شما کمک می‌کند که بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت حمل بار دریایی از چین، یک‌جا به‌دست‌آورید.

چرا حمل با کشتی برای ما بهترین گزینه‌است؟

هزینه‌ حمل بار دریایی از چین
هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران

اما شاید در این لحظه سوال مهمی در ذهن شما شکل گرفته باشد: اصلا چرا باید کالاهایم را با کشتی به ایران ارسال کنم؟

ما ایزی فریتی‌ها اینجا هستیم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

روش‌های مختلفی برای حمل بار از چین به ایران وجود دارد، از جمله ترانزیت هوایی، انتقال از طریق پست و موارد دیگری که هرکدام در جای خود بسیار مفید و ارزشمند هستند.

محصولات لوازم صنعتی در تعداد بالا دارای حجم بالای ۲۰۰ کیلوگرم خواهد بود. نتیجه برای حمل بار از چین به ایران تنها راهی که می‌توان با قیمتی به صرفه این حجم از کالا را منتقل کرد، حمل با کشتی است. در نتیجه شما باید تصمیم بگیرید که در این مرحله کالاهای خود را از طریق چه بندری به ایران منتقل کنید.

این اقدام هزینه حمل دریایی از چین را برای شما به‌گونه‌ای معقولانه کاهش می‌دهد.

کالاهایم را برای حمل با کشتی، به چه بندری ارسال کنم؟

بنادر مهمی از جمله شانگهای، هنگ کنگ، شنژن، نینگبو و گوانجو از بنادری هستند که در غرب چین مستقرند. هزینه‌ حمل بار دریایی از چین از این بنادر به سمت ایران برای شما به صرفه است.

هرکدام از این بنادر به بندرعباس در ایران ارسال دارند که به راحتی می‌توانید با توجه به میزان نزدیکی محل انبار و زمان مورد نظر خود برای حمل با کشتی هرکدام از این بنادر را انتخاب کنید.

ما در شرکت ایزی فریت همکاری خود را با شما بازرگانان عزیز در زمینه‌ٔ حمل بار از تمامی بنادر مهم چین به سمت بندر عباس اعلام می‌کنیم.


برای اطلاعات بیشتر درمورد محاسبه هزینه‌ حمل بار دریایی از چین می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا با کلیک بر روی لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

برای واردات کالا از چین باید چه مدارکی را تکمیل کنیم؟

  1. گواهی مبدا
  2. بارنامه
  3. فاکتور اصلی
  4. کارت مجوز عمومی
  5. کارت بازرگانی
  6. مجوز واردات

تهیه این مدارک برای انجام فعالیت های گمرکی در کشور چین لازم است.

البته تهیه این مدارک دارای هزینه‌ای برای شماست که باید به عنوان هزینه‌ حمل بار دریایی از چین درنظر بگیرید.
برای اینکه اطلاعات بیشتری را درمورد هریک از این مدارک به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم در مورد گواهی نامه های واردات تحقیق کنید. 

فریت فورواردر شما می‌تواند تمامی مراحل ترخیص کالا و فعالیت‌های گمرکی را برای شما انجام دهد.

نکته ای که وجود دارد این است که تمامی اسناد و مدارک شما داخل سایت ایزی فریت حفظ می‌شود و شما هرزمان که نیاز بود می‌توانید از طریق پنل کاربری خود، تمامی مدارک را مشاهده کنید.

چند روز طول می‌کشد تا کالا در ایران به دستم برسد؟

پس از اتمام بارگیری برروی عرشه‌ی‌‌‌ کشتی و بازرسی های لازم که در کشور چین انجام می‌شود، والبته پرداخت هزینه‌های مربوط به آن، حدود ۳۵ روز طول می‌کشد که محموله‌ها به ایران برسد.

پس از این مرحله لازم است حتما الزامات گمرکی ایران را به انجام برسانید تا بتوانید کالای خود را از روی عرشه کشتی تا به انبار مورد نظر در بندر یا برای حمل به شهرهای دیگر بارگیری کنید.

درنظر‌ داشته باشید که ایران دارای یک موقعیت تجاری خاص با الزامات و قوانین ویژه‌ای است که البته باتوجه به شرایط تحریم‌ها این الزامات سخت‌گیرانه‌تر هم شده‌است.
در حین بارگیری بخاطر داشته باشید که به‌هیچ‌وجه، هیچ نوع تعهد ارزی و مالی را به‌دوش نکشید؛ زیرا در این صورت محموله تا زمانی که از پس این تعهدات برنیایید به شما تحویل داده نمی‌شود.

سفر محموله‌ی شما سفری بی‌نظیر خواهدبود. ما سعی کرده‌ایم برای حفظ امنیت خاطر شما از تکنولوژی های به‌روز استفاده کنیم تا شما بتوانید به صورت آنلاین و از طریق پنل کاربری خود، مرسوله‌ی روی عرشه‌ی کشتی  را ردیابی کنید و از وضعیت کالاهای خود باخبر باشید.

مراحل حمل بار دریایی از چین چگونه است؟

  • ثبت سفارش (ازطریق گزینه ثبت درخواست و یا تماس تلفنی)
  • دریافت مشاوره (کارشناسان شرکت ایزی‌فریت مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد)
  • تحویل کالا از کارخانه (اگر قرارداد خرید شما EXW باشد)
  • انبارداری (در صورت نیاز)
  • صدور بارنامه و انجام امور اداری و گمرکی
  • بارگیری کالاها به داخل کشتی ( بارگیری در یکی از بندرهای هنگ کنگ، شنزن، شانگهای، گوانجو، نینگبو انجام می‌شود)
  • حرکت کشتی باربری چین به سمت ایران
  • رسیدن کشتی‌ها به مقصد و تخلیه بار
  • انجام امور گمرکی و ترخیص بار

بیمه محموله‌های دریایی به چه صورت است؟

درست است که با سپردن تمام مسیر ارسال کالا از چین به ایران به یک فریت فورواردر مجرب و توانمند، احتمال ایجاد خطا به نزدیک صفر می‌رسد، اما احتیاط شرط عقل است؛ پیشنهاد می‌کنیم با توجه به حجم محموله و ارزش آن و هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران که برای تحقق این مسیر انجام داده‌اید، محموله‌ی خود را حتما بیمه کنید.

در حمل و نقل بین‌المللی بارهای ارسالی به صورت پیش‌فرض بیمه هستند. واحد این بیمه ، SDR بر کیلوگرم است و بسته نوع وسیله حمل‌و‌نقل متغیر است.

ارزش یک SDR براساس ۵ ارز معتبر جهانی، به‌صورت روزانه مشخص می‌شود.

یک نمونه از جدول بیمه مربوط به یک کیلوگرم بار، براساس SDR برای انواع روش‌های حمل بار، مطابق زیر است.

محاسبه هزینه حمل دریایی از چین

در صورتی که بیمه پیش فرض، پوشش کامل خسارت بار شما را ندهد، باید از بیمه تکمیلی استفاده کنید.

برای انتخاب بهترین شرکت بیمه، ایزی فریتی شوید. مشاورین ما برای همیاری در زمینه عقد مناسب‌ترین قرارداد بیمه آماده هستند و شما را به بهترین‌ها ارجاع خواهند‌ داد.

چرا باید از خدمات ایزی فریت استفاده کنم؟

برای آشنایی با خدمات ایزی‌فریت می‌توانید ویدئوی معرفی زیر را ببینید:

دستیابی به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای ارسال بار

از آنجا که با مشاوره رایگان ما می‌توانید به بهترین شرکت حمل نقلی از نظر قیمت و امنیت مراجعه کنید، قطعا سود خواهید کرد؛ چراکه با صرف وقت کمتر بهترین خدمات را بدست آورده‌اید و همچنین ما در تمام مسیر حمل بار شما، همراهتان خواهیم بود.

رهگیری روزانه بار شما

بار شما را به صورت روزانه رهگیری خواهیم کرد و شم می‌توانید روزانه موقعیت و وضعیت بار خود را بررسی کنید

حساب کاربری شخصی برای نگهداری اسناد

تمام اسناد مربوط به حمل بار شما در حساب کاربری مخصوص به خودتان در سامانه ذخیره خواهد شد تا اگر روزی دوباره به این اسناد نیاز پیدا کردید بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

تامین زنجیره انسانی

اگر شما کالایی از کشور چین خریده باشید، ما کالای شما را، از درب کارخانه در چین بار را تحویل می‌گیریم و در صورت لزوم بار را در انبار شرکت در چین نگه‌داری می‌کنیم.

برای ارسال کالا، ابتدا بارگیری در کانتینرها انجام شده و سپس به بندر بارگیری ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی مراحل تحت مراقبت ناظر متعهد است که به خوبی از کالای شما محافظت می‌کند.

انجام کارهای گمرکی

همان‌طور که می‌دانید، انجام کارهای گمرکی نیازمند حوصله و مهارت‌های ویژه‌ای است. نکته قابل توجه این است که تجارت در چین شبیه به هیچ کشور دیگری نیست.

به همین خاطر برای سهولت در انجام کار، صدور بارنامه کارهای گمرک چین را انجام خواهیم داد و برای ترخیص بار در ایران می‌توانیم شرکت‌های خبره‌ای را به شما معرفی کنیم.

مشاوره

ممکن است تا کنون برای بارهایتان اتفاق‌های ناراحت کننده‌ای افتاده باشد، چون از قبل بروز این اتفاقات را پیش‌بینی نکرده بودید و برای آن آمادگی لازم را نداشته‌اید.

تیم ما به شما در زمینه‌ی بسته‌بندی کالا، بیمه، ترخیص کالا… مشاوره می‌دهد تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

اگر قصد ارسال بار از چین به ایران را دارید درخواست خود را ثبت کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت به شما تماس می‌گیرند و برای حمل دریایی از چین به ایران اطلاعات لازم را به شما می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران ما کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ سوال‌هایتان را برایتان ارسال خواهند کرد.

سوالات متداول شما

چه عواملی در قیمت نهایی ارسال بار دریایی از چین ۲۰۲۳ اثر دارند؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم : (۱- نوع قرارداد ۲-روش ارسال بار ۳-نوع کانتینر) به صورت کلی در قیمت نهایی موثر هستند.

ایزی فریت چگونه هزینه ارسال دریایی بار از چین به ایران را کاهش خواهد داد؟

ما با بررسی بار شما و شرکت‌هایی که امکان حمل بار شما را دارند، بهترین شرکت حمل و نقلی را از نظر قیمت، امنیت و زمان به شما پیشنهاد خواهیم داد تا با خیالی آسوده بار خود را ارسال کنید.

ارسال دریایی بار از چین چند روز طول می کشد؟

در مطلب مدت زمان حمل دریایی از چین به ایران به صورت کامل این قضیه را توضیح داده‌ایم و می‌توانید آن را مطالعه کنید.

حمل دریایی از چین به ایران به چند روش انجام می‌شود؟


حمل بار دریایی از چین را به‌صورت فول بار FCL و یا به صورت خرده‌بار LCL می‌توان انجام داد.

سخن آخر

برای داشتن یک تجربه‌ی خوب در تجارت بین‌الملل کافی است با تمام پیچ و خم های مسیر آشنا شد.

قسمتی از آموختن مهارت طی این مسیر، از مطالعه به دست می‌آید و قسمت دیگر آن فقط به‌وسیله تجربه حاصل می‌شود.


اما گاهی به دست آوردن تجربه بسیار سخت است و کوچک‌ترین بی‌دقتی می‌تواند هزینه های گزافی را برای شما ایجاد کند. در این مسیر داشتن یک راهنمای خوب، می‌تواند در کنار آموختن علم تجارت بسیار مفید باشد.
ایزی فریت در این راه کنار شما خواهد بود تا بتوانید حمل بار دریایی از چین را به راحتی و با حداقل هزینه تجربه کنید.

4 دیدگاه برای “محاسبه هزینه حمل دریایی از چین ۲۰۲۳

  1. علیرضا فریدی گفته:

    سلام وخسته نباشید .در مورد خرید ۱ تن پیچ ام دی اف از چین اطشما کمک میخاستم از خرید تا حمل و تحویل مرسی

    • ایزی فریت گفته:

      با سلام
      وقت شما بخیر
      برای دریافت مشاوره و راهنمایی در این مورد با شماره ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید تا به صورت کامل و دقیق راهنماییتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button