حمل دریایی از دبی

حمل دریایی از دبی ۲۰۲۳

5/5 - (1 امتیاز)

شما احتمالا قصد حمل دریایی از دبی به ایران را دارید و در جستجوی این موضوع، به مطلب ما رسیده‌اید.

گوگل شما را جای خوبی آورده است. در این مطلب پاسخ تمامی سوالات شما و مطالبی که در حمل بار دریایی از دبی به آن احتیاج دارید، آورده شده است.

شما با خواندن این مطلب به‌طور کلی متوجه می شوید که اقدامات لازم جهت حمل بار از دبی چیست.

برای دانستن جزئیات بیشتر با توجه به این که در هر حمل باری نکات و راهبردهای متفاوتی وجود دارد، با کارشناسان ما در ایزی‌فریت با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس گرفته یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید.

بدون هیچ نگرانی بار خود را به ما بسپارید و صحیح و سالم در مقصد تحویل بگیرید. هدف ما حمل امن بار شما و عدم تحمیل هزینه‌های اضافی به شماست.

ما، در ایزی فریت، با تجارب زیادی که در زمینهٔ حمل‌و‌نقل بین المللی داریم، بارتان را بررسی خواهیم کرد و سپس شما را به بهترین شرکت حمل‌و‌نقلی که امکان ارسال بار شما را دارد معرفی خواهیم کرد.

دسترسی آسان به مطالب

در این مطلب در مورد موضاعات زیر صحبت کرده‌ایم:

با ما همراه باشید.

حمل و نقل دریایی و اهمیت آن

روش حمل و نقل دریایی

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که مزایای حمل و نقل دریایی چیست؟ شرایط آن چیست؟ آیا حمل دریایی از دبی مناسب کالای شما هست؟

در ادامه به تمامی سوالات شما در این حوزه پاسخ می‌دهیم.

امروزه حمل و نقل دریایی بخشی جدا نشدنی تجارت، به ویژه در سطح بین‌المللی است. شرایط حمل و نقل دریایی و جابجایی کالا از طریق دریا در زمان حاضر حلقه بسیار مهمی در زنجیره اقتصاد است. بسیاری از تجار بزرگ از این روش برای حمل بار خود استفاده می کنند.

مزایای حمل دریایی بار از دبی:

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • حمل و نقل کالاهای بزرگ
  • حمل کالا در هر شرایطی
  • ثابت بودن نرخ کرایه
  • حمل کالاهای پر خطر
  • حمل کالاهایی که نیاز به یخچال دارند

شرایط حمل و نقل دریایی چیست؟

شرایط خاصی نیاز ندارد. اگر کالای شما جز کالاهای مجاز باشد شما می‌توانید با ثبت درخواست در سایت ما این کار را بدون هیج دردسری انجام دهید.
در واقع این روش معمولا برای کالاهای پر حجم و سنگین به کار می‌رود. اگر کالای شما بالای ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد و ازنظر زمان رسیدن بار محدودیتی ندارد، می‌تواند روش مناسبی برای حمل کالای شما باشد.

معایب حمل دریایی چیست؟

علیرغم مزایای زیاد این روش، مدت زمان ارسال از طریق این روش طولانی است. همچنین ممکن است بسته به نوع بار شما، از نظر امنیت و یا جنس بار مناسب نباشد.

بیشتر بخوانید: حمل هوایی از دبی

آیا حمل دریایی برای کالای شما مناسب است؟

پاسخ به این سوال نیازمند به بررسی دقیق بار شماست. کارشناسان ما در ایزی‌فریت، بار شما را بررسی نموده و با توجه به نوع بار، فصلی که قصد ارسال بار در آن را دارید و مدت زمانی که برای رسیدن بار در نظر گرفته‌اید، شما را در انتخاب روش حمل راهنمایی می‌کنند.

شما می‌توانید از طریق ثبت درخواست از لینک زیر و یا تماس با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ از مناسب بودن این روش برای کالایتان مطمئن شوید.

انواع روش‌های حمل دریایی از دبی

حمل دریایی از دبی

انواع روش‌های حمل دریایی از دبی عبارتند از:

  • روش حمل و نقل دریایی مستقیم
  • روش‌های حمل و نقل دریایی غیرمستقیم

روش حمل و نقل دریایی مستقیم

در این روش پس از بارگیری کالا، کالا از دبی بدون نیاز به تغییر کشتی و یا تغییر کانتینر تا بنادر ایران به صورت مستقیم حمل می‌شود. در این روش حمل، مدت زمان حمل کمتر از سایر روش‌های حمل دریایی مانند حمل غیرمستقیم است.

انواع روش‌های حمل و نقل دریایی غیرمستقیم

حمل بار دریایی به روش کراس استاف (cross stuffing)

در این روش کانتینرهای حمل بار که حاوی محموله هستند از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می‌یابند. این روش حمل و نقل برای کشورهایی است که امکان ارسال بار به صورت مستقیم به ایران را ندارند. در این نوع حمل دریایی غیرمستقیم بندر واسطه، بندر جبل علی خواهد بود.

حمل بار دریایی به روش ترانشیپ ( Transshipment)

این روش حمل و نقل عموما با جابه‌جایی کشتی همراه است و عمل تخلیه و بارگیری مجدد کالا انجام می شود.

حمل و نقل دریایی به روش چارترینگ

این روش حمل برای کالاهایی که فاقد بسته بوده و به صورت فله و یا حجیم حمل می‌شوند، استفاده می‌گردد. کالاهایی مانند: شکر، گندم، میلگرد و… که به این نوع کالاها Bulk  Dry گفته می‌شود.

بنادر مبدا و مقصد در حمل بار دریایی از دبی کدامند؟

کشتی دبی

جبل علی، بندری است که به عنوان مبداء حمل بار دریایی از دبی به ایران و سایر نقاط جهان شناخته می‌شود. حمل بار دریایی از جبل علی به سمت بنادر اصلی ایران یعنی: بندر شهید رجایی در بندر عباس ، بنادر بوشهر و عسلویه  انجام می‌شود.

هزینه حمل دریایی از دبی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه حمل بار دریایی از دبی

هزینه‌ای که برای حمل بار از دبی باید پرداخت کنید، شامل موارد زیر است:

  • هزینه شرکت حمل‌ونقلی
  • هزینه بسته‌بندی
  • هزینه انبارداری
  • هزینه بیمه
  • هزینه گمرک
  • مالیات بار

هزینه حمل بار دریایی بدون شک بسته به نوع بار و حجم و وزن آن در هر محموله متفاوت است. محاسبه دقیق هزینه‌های خود را فقط از ایزی‌فریت بخواهید. شما می‌توانید از طریق تماس با تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ از هزینه دقیق ارسال بارتان آگاه شوید.

بدون شک انتخاب صحیح شرکت حمل و نقل در ارسال بار مقرون‌به‌صرفه و رسیدن امن بار بسیار تاثیر گذار است. هدف ما در ایزی‌فریت تحمیل نکردن هزینه‌های اضافی به شماست.

امنیت ارسال بار با کشتی از دبی

حمل بار دریایی از دبی

امنیت کالای ارسالی، قطعا مهم‌ترین خواسته شماست. تامین امنیت کالای شما ابتدا با بسته‌بندی صحیح آغاز می‌شود و با بارگیری ایمن در کانتینر و وسایل حمل و نقل که با رعایت احتیاط، کالا را به بندر می‌رساند، ادامه می‌یابد و در نهایت با کشتی، به مقصد ارسال شده و تحویل شما می‌گردد.

در کنار این فرآیند، شرکت ایزی‌فریت با تامین بیمه نامه برای شما، نظارت دقیقی بر روند کار دارد و پیگیری می‌کند تا بار شما سالم به مقصد برسد.

ما ایزی‌فریتی‌ها از همان ابتدا که شما تصمیم به حمل بار با کشتی را می‌گیرید، با مشاوره تخصصی و رایگان در کنار شما هستیم و در کنار شما می‌مانیم تا کالای شما صحیح و سالم به مقصد برسد.

بیمه بار

یکی از موارد مهم که در هنگم حمل دریایی باید مورد توجه قرار بگیرد، بیمه حمل و نقل بین‌الملل است. اگرچه امروزه با پیشرفت تکنولوژی ترابری دریایی، خسارت‌های دریایی به میزان زیادی کاهش پیدا کرده‌است، ولی به دلیل شرایط غیر قابل پیش‌بینی و متغیر دریا، بار شما باید قبل از حمل بیمه شود.

اقدامات لازم جهت حمل بار دریایی از دبی

حمل و نقل دریایی از دبی

برای حمل بار دریایی از دبی مراحل ۸ گانه‌ای وجود دارد که بهتر است جهت اطمینان خاطر بیشتر آن را بدانید. این مراحل عبارتند از:

  1. مشاوره تلفنی پیش از ارسال بار دریایی از دبی
  2. بسته بندی برای حمل بار از دبی با کشتی
  3. تهیه لیست بسته بندی قبل از حمل دریایی
  4. بارگیری و ارسال به بندرگاه برای حمل و نقل به ایران
  5. تشریفات گمرکی، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر پیش از ارسال کالا به ایران
  6. تحویل بار به کشتیرانی جهت حمل بار به ایران
  7. بیمه نامه معتبر بین المللی
  8. پیگیری آنلاین پس از حمل دریایی بار

سود ما در ادامه و توسعه کسب و کار شماست. پس باعث افتخار ماست که از ابتدا تا انتهای این مسیر نسبتا دشوار در کنار شما باشیم و با ارائه مشاوره و انتقال تجارب چندین ساله خود به شما در داشتن تجارتی موفقیت آمیز و پر سود کمک کنیم.
شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای حملی امن و مطمئن ثبت کنید و تا زمان رسیدن بارتان به مقصد از طریق ردیابی آنلاین آن را چک کنید.

سوالات متداول

حمل و نقل دریایی از دبی چه مزایایی دارد؟

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه، حمل و نقل کالاهای بزرگ، حمل کالا در هر شرایط، ثابت بودن نرخ کرایه حمل کالاهای پر خطر وحمل کالاهایی که نیاز به یخچال دارند، از جمله مزایی ارسال بار دریایی از دبی است.
  • انواع روش‌های حمل دریایی از دبی ۲۰۲۳ چیست؟

    روش مستقیم و روش غیر مستقیم ( که شامل سه نوع می‌شود)

    برای حمل بار از دبی باید چه هزینه‌هایی را پرداخت کنیم؟

  • هزینه شرکت حمل‌ونقل، هزینه بسته‌بندی، هزینه انبارداری، هزینه بیمه و هزینه گمرک و مالیات بار
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button