حمل باطری از چین

حمل باطری از چین دغدغه شماست؟

احتمالا شما که در‌حال خواندن این مطلب هستیدَ، قصد تجارت در زمینهٔ حمل باطری از چین را دارید. نگران نباشید؛ ما در این مطلب به صورت کامل حمل باطری از چین به ایران را برایتان توضیح خواهیم داد و به همهٔ سوالاتتان پاسخ می‌دهیم.

مسئله اصلی در حمل باطری از چین، شرایط و قوانین مربوط به آن است.

انواع باطری ها جزو کالاهای پرمخاطره برای شیوه‌‌های مختلف حمل به‌ویژه حمل هوایی و دریایی است.
نیاز به دانستن شرایط و قوانین حمل باطری از چین برای پیشگیری از ایجاد خطر حادثه برای کالاهای واردتی و تحمل هزینه، الزامی است.

ما اینجا در ایزی‌فریت سعی داریم به شما کمک کنیم تا اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنید، تا با خیال آسوده بتوانید تجارت خود را انجام دهید.

ایزی‌فریت به واسطهٔ تجارب زیادی که زمینهٔ حمل‌و‌نقل بین‌المللی دارد و همچنین ارتباط با صدها شرکت حمل‌و‌نقل داخلی و خارجی، می‌تواند شما را به صورت رایگان به بهترین شرکت‌های حمل و نقلی معرفی کند تا بار خود را به راحتی ارسال کنید.

بیایید در مورد موضوعات زیر باهم صحبت کنیم:

برای کارهای گمرک چه مدارکی لازم داریم؟و آيا براي حمل باطری از چین اين مدارك متفاوت هستند؟

بیایید صحبتمان را با اسناد لازم برای ترخیص باطری از گمرک در حمل باطری از چین شروع کنیم:

مدارك گمركي كه برای ترخیص بار از گمرک بايد تهيه كنيد كاملا به نوع حمل و نقل كالاي شما برمي‌گردد.
شما يا فريت فورواردر شما ، براي حمل باطری از چین مي‌توانيد حمل از طريق كارگو يا حمل با كشتي را انتخاب كنيد؛ البته نوع كالاي شما و حجم آن، روي انتخاب نوع حمل تاثير مي‌گذارد.

حمل باطري از طريق كارگو

مدارک لازم جهت ترخیص کالا در گمرک ایران به صورت ذیل است:

  • پروفورما
  • پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • ترخیصیه
  • قبض انبار
  • بارنامه
  • بیمه نامه
  • کد ثبت سفارش
  • کارت بازرگانی
  • MSDS
  • لیبل UN ویژه هر نوع از باطری‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل کارگو از چین می‌توانید مطلب زیر را بخوانید:

حمل کارگو از چین

حمل باطری از طریق حمل دریایی

اگر تصمیم دارید، حجم بالایی از باطری را از چین به ایران وارد کنید، بهترین گزینه حمل باطری از چین برای شما حمل از طریق کشتی است.
درمورد مدارک لازم برای گمرک، حواستان باشد؛ در کنار مدارک لازم دیگر ، شما نیازمند این هستید که برگه MSDS را حتما به همراه داشته باشید.
درتوضیحات بعدی به ‌طور کامل درمورد برگه MSDS صحبت می‌کنیم.
نبود این برگه ممکن است روند کار را برای شما طولانی و سخت‌تر کند.

مدارک لازم برای حمل باطری از چین از طریق دریایی بدین صورت است:

  1. گواهی مبدا
  2. بارنامه
  3. فاکتور اصلی
  4. کارت مجوز عمومی
  5. کارت بازرگانی
  6. مجوز واردات
  7. MSDS
  8. لیبل های امنیتی


اگر فکر می‌کنید که در این مورد نیازمند اطلاعات بیشتری هستید، دوستان ما اینجا هستند تا به‌طور ویژه شما را راهنمایی کنند؛ کافی است روی لینک حمل بار دریایی از چین کلیک کنید.

بهتر است کمی جزئی تر به موضوع حمل باطری از چین بپردازیم.
بسته بندی باطری‌ها برای حمل از چین نیازمند شرایط خاصی است؛ باهم برویم و این شرایط را بررسی کنیم.

باطری‌هارا برچه اساس برای حمل از چین بسته بندی کنیم؟

برای اینکه حمل باطری از چین به درست‌ترین روش و بدون اشتباه صورت گیرد، نیازمندیم که مراحل مختلف ذیل را بررسی کرده و به طور دقیق آن‌ها را رعایت کنیم.
یک سری عواملی وجود دارند که بر نحوه بسته بندی ما تاثیر می‌گذارند، باما همراه باشید تا ببینیم این عوامل تعیین کننده کدام هستند.

عامل ۱: باطری های لیتیوم شما در چه وضعیتی هستند؟

  1. نمونه اولیه باطری
    دراین مورد بهتر است به تست UN38.3 بسیار توجه کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتابچه مربوط به این تست را مطالعه کنید تا اطمینان یابید که کالای شما سالم است.
    برای این وضعیت ، بسته‌بندی باید سخت‌تر و محکم‌تر باشد. به طور مثال از مقواهای چندلایه و جعبه های چوبی استفاده کنید.
  2. باطری رشته ای
    این نوع باطری‌ها، باطری‌هایی هستند که برای استفاده و حمل و نقل آزمایش شده اند، مشکلی ندارند و برای استفاده مصرف‌کنندگان به میزان انبوه تولید شده‌اند.
    برای این نوع از باطری‌ها کافیه برچسب UN38.3 روی بسته‌بندی خورده شود و طبق الزامات سازمان ملل انجام گیرد.
  3. ضایعات
    لیتیوم یون ضایعاتی، باطری هایی هستند که در پایان چرخه عمر خود قرار دارند. اصولا این باطری‌ها را برای ارسال برای محل دفع بسته بندی و حمل و‌نقل می‌کنند.
    ضایعات اجازه ندارند توسط سازمان هوایی حمل شوند؛ مگر اینکه تاییدیه آژانس هوایی کشور مبدا وجود داشته باشد.
    این نوع ضایعات نیازمند بسته بندی های ویژه‌ای هستند.
  • آسیب دیده یا معیوب
    اگر باطری لیتیوم یون معیوب یا آسیب دیده باشد، هیچ شانسی برای حمل با هواپیما ندارد.
    خودتان بهتر می‌دانید که هرکدام از این موارد اگر ایجاد آتش‌سوزی کند، چه فاجعه‌ای به وجود می‌آید!
    در مورد برخی از باطری‌ها که تعیین وضعیتشان ممکن نیست، باید بگوییم که همواره به عنوان باطری‌معیوب تلقی می‌شود.

    در ادامه درمورد انواع باطری‌ها صحبت می‌کنیم، درحال حاضر با ما درمورد عوامل موثر بر بسته‌بندی باطری همراه باشید.
    و اینک، برویم سراغ عامل دوم!

عامل دوم: وزن باطری لیتیوم یون

این عامل دوم وزن باطری است. هرچه وزن بیشتر باشد، نیازمندی آن به بسته بندی محکم و قوی‌تر الزامی‌تر است.
همچنین زمانی که چند باطری را باهم قرار است بسته‌بندی کنید، حواستان به وزن باشد.

کلا دو مورد در این‌باره وجود دارد:

اولا که باطری در ابتدا باید دربرابر اتصال کوتاه محافظت شود، پس باید بسته بندی به گونه ‌ای نباشد که باعث گرم شدن باطر‌ی‌ها و ایجاد آتش‌سوزی شود؛ بنابرین همیشه وزن کنترل می‌شود.
ثانیا باطری نباید درون بسته بندی حرکت کند؛ در نتیجه مراحل بسته‌‌بندی باید به صورت دقیق و ایمن انجام شود.

عامل سوم: نحوه حمل و نقل باطری

مورد آخر مربوط به بسته بندی کالا باتوجه به نوع حمل آن است.
در این عامل شما باید باتوجه به نوع حمل باطری از چین، یک سری ضوابط و قوانین را در حمل رعایت کنید.
برای اینکه مطلب برای شما بهتر جا بیفتد ما در ادامه تحت عنوان IMDG و IATA این مورد را به طور کامل توضیح داده ایم، توصیه می‌کنیم مطالب مربوط را به دقت مطالعه کنید.

برای اینکه تجارت قوی‌تر و آسان‌تری را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم همیشه سعی کنید اطلاعات خود را در زمینه محصول انتخابی خود کامل کنید.
ما این مسیر را برای شما آسان کرده ایم؛ برای تقویت اطلاعات خود درمورد حمل باطری از چین باما در مطالب بعدی همراه باشید.

انواع باطری‌ها

خب بیائید یک تقسیم بندی درست و حسابی برای انواع باطری‌ها قائل بشویم:
باطری ها را اگر بخواهیم به صورت ساده تقسیم بندی کنیم، به دونوع هستند:
۱٫ باطری‌های غیر قابل شارژ
۲٫ باطری‌های شارژی

باطری های غیر قابل شارژ

حمل باطری از چین

باطری‌های غیر قابل شارژ را “باطری‌های فلزی لیتیوم ” می‌گویند.
این باطری‌ها شامل اجزای فلز لیتیوم هستند، یعنی از آند و کاتد تشکیل شده اند. از این باطری‌ها که اصطلاحا ” باطری‌های اولیه ” هم گفته می‌شود، اصولا برای تامین انرژی در دستگاه های مثل چراغ قوه، اسباب‌بازی های برقی کوچک، ساعت ها و موارد دیگر استفاده می‌شود.
این را درمورد واردات باطری از چین بدانید: تامین‌کنندگان چینی به این نوع باطری‌ها، باطریLED یا ساده هم می‌گویند.

این باطری‌های اولیه، خودشان به چند نوع هستند:

  • باطری‌های روی‌کربن
  • باطری‌های الکالین
  • باطری‌های لیتیومی
  • باطری‌های روی‌هوا
  • باطری‌های نقره اسید

باطری‌های شارژی

به این نوع از باطری‌ها، “باطری ثانویه ” می‌گویند. می‌ شود بارها و بارها از آن‌ها استفاده کرد.

این باطری‌ها انرژی را داخل خودشان ذخیره می‌کنند.
اصولا این باطری با عنوان باطری” یون‌لیتیوم” شناخته می‌شود. از این نوع بیشتر در ذخیره انرژی خورشیدی، باطری ماشین و همچنین تلفن همراه، لپ تاپ، ساعت های مچی دیجیتالی قابل شارژ، پاور بانک و دیگر وسایل برقی بی‌ سیم استفاده می‌شود.

انواع باطری‌های شارژی شامل موارد ذیل است:

  • سرب-اسید
  • لیتیوم-یون (Li-ion)
  • نیکل-هیدرید فلز (Ni-MH)
  • نیکل-کادمیوم (Ni-Cd)

کلاس خطر چیست و آیا باطری‌ها شامل آن می شوند؟

حمل باطری از چین

کلاس خطر، سطح یا رتبه‌ی مخاطره آمیز بودن یک شی، ماده یا وسیله است که می‌تواند باعث به خطر انداختن امنیت محیط یا زیست محیط شود.

خب تا اینجا قطعا به این فکر کرده اید که این مواد و اشیا بسیار هستند، چطور متوجه شویم که سطح مخاطره‌ی کالاهای مختلف به ویژه باطری‌ برای حمل از چین به ایران چه میزان است؟!
در اینجا ما لیستی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا کلاس خطر این‌گونه از مواد را بشناسید:

کلاس یک: مواد منفجره

این مواد شامل مهمات انفجاری، مواد اولیه انفجار، موادو لوازم آتش بازی، فیوز، موشک، هواگیر کیسه هوا و… هستند.
این مواد در حمل بار هوایی و دریایی، با کوچک ترین اشتباه خود، زمینه ساز یک انفجار فجیع و پرمخاطره خواهند بود.

کلاس ۲: انواع گازها

در این سطح مخاطره، گاز‌های مختلف و وسایل محتوی گاز قرار می‌گیرند. دلیل این امر هم این است که گازها در برخورد با اکسیژن واکنش نشان می‌دهند ومی‌تواند سمی باشد.

از انواع کالاهای این بخش شامل: کپسول های آتش‌نشانی، گازهای حشره‌کش، فندک، گازهای نفتی، بوتان، پروپان، متان، هوای فشرده و… است.

کلاس۳: مایعات قابل اشتعال

باید حواسمان بیشتر به مایعات و جامدات باشد! می‌پرسید چرا؟
به این دلیل که برخی از انواع مایعات قابل اشتعال برای شعله‌ور شدن نیاز به دمای کمتری نسبت به بقیه انواع دارند.
شما باید دقت کنید که حتی میزان دمایی که زمان حمل دریایی شکل می‌گیرد میتواند مخاطره‌آمیز باشد و یک آتش‌سوزی بزرگ را ایجاد کند.

این مایعات به عنوان مثال شامل: عطرها، قطران زغال سنگ، سموم دفع آفات، رزین، چسب، انواع سوخت مایع، رنگ و … است.

کلاس۴: جامدات قابل اشتعال

جامدات سولفید ‌درظاهر آزاری ندارند، اما امان از زمانی که با آب برخورد داشته باشند، آن وقت است که می‌بینید چه شور و غوغایی به پا می‌کنند!
در حمل دریایی از چین باید حواستان به این مورد باشد.
برخی دیگرشان که می‌توانند به خودی خود با هوا تماس نشان داده و واکنش ایجاد کنند! این یعنی شعله، گرما و انفجار!!!

جامدات کلاس چهار شامل: کافور، کربن، کپرا، کیک بذر، الیاف روغنی، فسفر، گوگرد، نفتالین، متالدئید، اسفنج آهن، فلزات قلیایی و… است.

کلاس۵: اکسید کننده ها

اکسیدکننده ها که ازنظر ما همان مجلس گرم‌کن ها هستند!
اکسیدکننده ها موادی هستند که معمولا با ایجاد و تولید اکسیژن باعث ایجاد آتش‌سوزی می‌شوند.
بله، درست است به تنهایی ایجاد احتراق نمی‌کنند ولی اکسیژن های حاصل از واکنش شیمیایی آنها بلای خانمان‌سوز برای کالاهای حساس دیگر است.

اکسیدهای کلاس پنج هم شامل: کلر، نیترات، ژنراتورهای اکسیژن شیمیایی، پرسولفات، آب اکسیژنه و… می‌باشد.

کلاس۶: مواد سمی و عفونی

همان‌طور که از اسم این سطح مشخص است؛ مواد سمی و عفونی که برای سلامتی انسان، حیوانات و به طور کل محیط زیست ایجاد آلودگی، بیماری و مرگ می کنند.

این مواد شامل: نمونه های پزشکی، سموم دفع آفات، مواد گاز اشک‌آور، اسیدها و…. می باشد.


کلاس۷: مواد رادیو اکتیو

رادیو اکتیو‌ها موادی هستند که هسته‌های ناپایدار دارند و در معرض فاسد شدن، از خود اشعه هایی یونیزه شده ساطع می‌کنند.

مواد پرمخاطره‌ی کلاس هفت شامل موارد ذیل هستند:
سنگ معدن رادیواکتیو، کیک زرد، چگالی سنج، اورانیوم غنی شده و…

کلاس۸: مواد فاسد‌کننده

ماهیت این نوع از کالاها، دارای ماده‌ی خورنده است. این یعنی وقتی بافت زنده با این‌ها تماس پیدا کند، آسیب می‌بیند.
درمورد حمل و نقل این نوع کالاها باید به دقت عمل شود و این مواد نشتی دهند، باعث تخریب کالاهای اطراف خودشان می‌شوند.

مواد کلاس هشت شامل: محلول های اسید، باطری و مایع باطری، رنگ، آمین ها، کلرید، اسد سولفوریک و…

کلاس۹: دیگر کالاهای خطرناک

این نوع از کالاها در دیگر دسته های فوق که توضیح داده شد جای نمی‌گیرند اما در حمل و نقل ایجاد مخاطره می‌کنند.
موادی نظیر: یخ خشک، باطری لیتیوم یونی، باطری فلزی لیتیوم، تجهیزات باطری، وسایل نقلیه باطری، ماده مغناطیسی، کیت های شیمیایی و…

بله، بالاخره متوجه شدیم که انواع باطری ها در کدام سطح از مخاطره آمیز بودن، قرار دارند.
درست است که کلاس خطر باطری‌ها، در سطح نهم قرار دارد؛ اما باید توجه کنید که در حمل باطری از چین، شما باید تمام ضوابط مربوط به بسته‌بندی و مراقبت های ویژه حمل را انجام دهید.
برای اینکه بتوانید مجوز حمل باطری از چین، حال چه به‌صورت دریایی و چه هوایی را دریافت کنید، به اطلاعات ذیل نیازمندید.
با ما ایزی فریتی ها همچنان همراه باشید.

برگه MSDS چیست و در حمل باطری از چین چه تاثیری دارد؟

به عنوان تاجر، برای حمل باطری از چین بهتر است این مطلب را به دقت مطالعه کنید.
شاید قبلا اسم این برگه را شنیده باشید. MSDS مخفف عبارت “Material Safety Data Sheet “است.

برگه ” اطلاعات ایمنی مواد” دفترچه اطلاعات فنی است که درمورد ماهیت آن ماده ای که ما قرار است از آن استفاده کنیم، ایمنی های مربوط به کار باآن ماده، اطلاعات بهداشتی، مخاطره های پیش رو درصورت ایجاد حادثه، چگونگی مقابله با رخداد ؛ اطلاعات کاملی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

برای واردات باطری از چین به ایران و حمل آن به صورت هوایی و دریایی؛ لازم است که حتما این برگه به همراه کالاها تهیه شود.
شما حین تحویل کالاها، نیاز است که از تولیدکنندگان درخواست کنید که اقدام به تهیه‌ٔ برگه MSDS کنند.
اگر بر سر تهیه این برگه به توافق نرسیدید، شما نیز به عنوان توزیع کننده آن محصولات، فروشنده یا مدیرارشد سازمان، مسئول تهیه و الصاق برگه، همراه کالاها هستید.
حال بیایید درمورد فرمت استاندارد این برگه که SDS هم شناخته می‌شود صحبت کنیم.
برگه MSDS دارای یک فرمت ۱۶ قسمته می‌باشد؛ البته باتوجه به نیاز و صلاح‌دید کارشناسان بهداشت و ایمنی، اجزای این فرمت می‌تواند کم یا زیاد شود.


اجزای ۱۶ قسمت MSDS

  • اطلاعات هویتی محصول
  • خطرات محصول
  • ترکیبات محصول
  • کمک های اولیه
  • راهنمای مربوط به خطرات آتش سوزی و اطفاء آن
  • اطلاعات واکنش پذیری در صورت انتشار در محیط
  • شیوه صحیح حمل ونقل و همچنین انبارداری محصول
  • روش های مهار کردن محیطی در صورت سرایت و همچنین حفاظت فردی
  • ماهیت فیزیکی و شیمیایی
  • پایداری و واکنش پذیری
  • اطلاعات سم شناسی
  • اطلاعات اکولوژیکی
  • اطلاعات مربوط به مدیریت پسماند و دفع صحیح آن
  • اطلاعات مربوط به روش صحیح حمل و نقل
  • اطلاعات قانونی
  • ملاحظات
حمل باطری از چین

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این برگه اطلاعات مربوط به روش حمل صحیح کالا را نیز شامل می‌شود.
برای حمل باطری از چین، با استفاده از MSDS، شما و شرکت فریت فورواردر قادر خواهید بود با تضمین ایمنی بیشتری برای کالاها؛ آن‌ها را منتقل کنید.
برای درک بهتر از این مطلب، پیشنهاد می‌کنیم مطلب مربوط به برگه‌ٔ MSDS را مطالعه کنید.
اما هنوز قوانین وضوابط دیگری وجود دارند که باتوجه به نوع حمل ونقل، سازمان های مختلف به تدوین آن پرداخته اند.
در ادامه با ایزی فریت همراه باشید؛ ما اطلاعات مفیدی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

IMDG را مطالعه کنیم

حمل باطری از چین

IMDG را می‌توانیم این‌گونه معرفی کنیم:

مجموعه مقرراتی است که توسط سازمان بین‌المللی دریانوردی(IMO) تدوین شده است و جزئیات مربوط به بسته بندی، نشانه گذاری، انبارداری و الزامات دیگر را ارائه می دهد .

IMDG مخفف عبارت International material dangrous goods code است؛ که این یعنی قوانین دریانوردی درمورد کالاهای خطرناک.

اگر تصمیم دارید برای حمل باطری ازچین، راه دریایی را انتخاب کنید یا به علت داشتن باطری های معیوب نمی‌توانید از طریق هوایی اقدام کنید،لازم است حتما این راهنما را مطالعه کنید.

سازمان IATA چیست؟

حمل باطری از چین

IATA یک انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی است ، یک سازمان تجارت جهانی که استانداردهای تجاری را تدوین می کند.
همچنین مقررات مربوط به کالاهای خطرناک از جمله استانداردهای حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک را صادر می کند.

قوانین و مقررات این سند، یک طرح جامع و کلی برای حمل و نقل هوایی است که یک چهارچوب را دراختیار شرکت های هواپیمایی در سطح جهان قرار می‌دهد.

این قوانین شامل لیبل‎‌های مربوط به کالا های خاص و نوع بسته بندی هم می‌شود.
IATA کسب‌وکارهارا ملزم می‌کند که برای حمل‌ونقل باید تست UN38.3 که توسط سازمان ملل پشتیبانی می‌شودرا پشت سر بگذارند.

UN38.3 چیست و به چه کار ما می آید؟

بیایید درمورد تست ۳۸٫۳ UN صحبت کنیم.
همانطور که گفتیم از آنجایی که باطری‌ها دارای کلاس خطر شماره ۹ هستند، حساسیت حمل و نقل آن‌ها بالا است.

در این راستا سازمان ملل یک سری آزمایش های مختلفی را ترتیب داده است که تولیدکنندگان و خریداران باطری ملزم به انجام آن‌ها هستند.
می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات کامل “دفترچه راهنمای آزمون‌ها و معیارهای سازمان ملل” را مطالعه کنید.
درنتیجه برای حمل باطری از چین لازم است این تست را برای کالاهای وارداتی خود انجام دهید.

هدف از UN 38.3 تعیین یک استاندارد بین المللی است که ایمنی هنگام حمل باتری های لیتیوم را ، از طریق هوا ، دریا یا زمین را تضمین می کند.


این تست، الزامات ایمنی ذیل را شامل می‌شود:

  • تست شبیه سازی ارتفاع(همه انواع باطری)
  • تست حرارتی(همه انواع باطری)
  • تست لرزش(همه انواع باطری)
  • تست شوک دهی(همه انواع باطری)
  • تست اتصال کوتاه خارجی(همه انواع باطری)
  • تست ضربه(همه انواع باطری)
  • تست اضافه بار(پیل اولیه و پیل ثانویه)
  • تست تخلیه ناگهانی(پیل اولیه و پیل ثانویه)
  • تست شارژ بیش ازحد(پیل ثانویه)

انواع باطری‌ها دارای UN های مختلفی به شرح ذیل هستند:

حمل باطری از چین
  • باطری های فلزی لیتیوم (UN3090)
  • باطری های یون لیتیوم که در داخل تجهیزات یا در کنار تجهیزات به صورت جداگانه بسته‌بندی شده است(UN3480)
  • باطری های فلزی لیتیوم موجود در تجهیزات(UN3091)
  • باطری های فلزی لیتیوم بسته بندی شده همراه با تجهیزات(UN3091)
  • باطری های یون لیتیوم موجود در تجهیزات(UN3481)
  • باطری های یون لیتیوم بسته بندی شده همراه با تجهیزات(UN3481)

دو روش برای تهیه گزارش این آزمایش دارید

۱٫ از طریق تامین کنندگان و تولیدکنندگان کالاهایتان

بله، بهترین راه شاید این به نظر برسد که گزارش این آزمایش را از تولیدکنندگان خود مطالبه کنید.

اما این درصورتی ممکن است که از قبل تولیدکنندگان این گزارش را برای کالاها تهیه کرده‌باشند.

در حقیقت باید به شما بگوییم که اکثر تامین‌کنندگان چینی گزارش آزمایشUN38.3 را که توسط شرکت های معتبر آزمایشگاهی صادر می‌شود را کسب نمی‌کنند!

این موضوع، نکته مهمی در انتخاب و روند تایید تامین کنندگان باطری است. می‌پرسید چرا؟

جواب آن بسیار آسان است.
اگر شما تولیدکنندگان خود را در همان وهله اول ملزم به تهیه و کسب گزارش آزمایشUN38.3 کنید، هزینه های حمل باطری از چین برای شما بسیار به‌صرفه خواهدبود.

۲٫تهیه گزارش آزمایشUN38.3 از یک شرکت معتبر آزمایشگاهی

راه دوم پیش روی شما تحت شرایط عدم پذیرش تولیدکننده به تهیه گزارش؛ این است که خودتان دست به کار شوید!
تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت معتبر آزمایشگاهی پیداکنیدو نمونه‌ای از باطری های تهیه شده را برای تست ارائه دهید.
ما ایزی فریتی‌ها پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب لابراتوار دقت عمل خوبی را به‌خرج دهید.
برای انجام تست UN38.3، آزمایشگاه‌های معمولی و محلی که به‌طور مثال توسط تولیدکننده معرفی شدند را انتخاب نکنید.

دلیل آن هم این است که ممکن است نتیجه تست بی ارزش تلقی شود و در مسیر حمل باطری از چین به مشکلات متعددی برخورد کنید.

از طرفی وقتی خودتان با یک آزمایشگاه معتبر تماس می‌گیرید، متوجه می‌شوید روند آزمایش به چه صورت است و مدیریت این روند را خود به‌عهده می‌گیرید.
در نتیجه گزارش آزمایش به نام شرکت خودتان ثبت خواهدشد و این تست به نام تامین کننده نخواهدبود که بتواند برای مشتریان بعدی خود نیز از آن بهره ببرد!

پس لطفا در این زمینه دقت عمل بسیاری به خرج دهید.
در انتها به شما برچسب‌هایی تحویل داده می‌شود که باید به عنوان کدUN38.3 بر روی بسته بندی کالاها به‌مانند شکل زیر الصاق شود.

حمل باطری از چین

سخن آخر

در مطالب بالا سعی کردیم که مقدمات دانشی شما را برای یک تجارت خوب باطری فراهم کنیم.
شرکت ایزی فریت علاقه مند است، شما را برای حمل باطری از چین بیشتر همیاری کند.

امیدواریم که بتوانیم به تمام دغدغه های شما پاسخگو باشیم. برای مشاوره در این زمینه می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴ تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *