ارسال بار هوایی به هند

پیش از ارسال بار هوایی به هند حتما بخوانید!

5/5 - (1 امتیاز)

به دنبال روشی سریع و مطمئن برای حمل بار به هند هستید؟ ارسال بار هوایی به هند بهترین گزینه برای شماست.

سرعت و امنیت ارسال بار با هواپیما نسبت به سایر روش‌های حمل بیشتر است. بنابراین افراد زیادی برای ارسال کالا به کشور هند، مسیر هوایی و حمل با هواپیما را انتخاب می‌کنند.

ما در مجموعۀ ایزی فریت با بهترین شرکت‌های باربری در زمینۀ حمل بار به کشور هند همکاری می‌کنیم. شما با استفاده از خدمات ما می‌توانید ظرف مدت کوتاهی بهترین شرکت حمل را با توجه به نوع بارتان و بودجه‌ای که در نظر دارید پیدا کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر و مطمئن از ارسال بار هوایی به هند داشته باشید.

در ادامه به بررسی موضوعات زیر می‌پردازیم :

فواید ارسال بار با هواپیما

به طور کلی اگر زمان تحویل بار برایتان اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم که به جای حمل دریایی به هند، از ارسال هوایی استفاده کنید.

به علاوه ماهیت برخی از کالاها به شکلی است که حمل هوایی گزینۀ مناسب‌تری برای ارسال آن‌ها به هند است. به طور مثال برای حمل بعضی از داروها پیشنهاد می‌کنیم از هواپیما استفاده کنید.

ارسال بار هوایی به هند علاوه بر سرعت بالای حمل، از امنیت زیادی نیز برخوردار است. با وجود تمام این ویژگی‌های مثبت، هزینۀ حمل با هواپیما به مراتب بیشتر از ارسال دریایی است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال کالاهایی با حجم و وزن بسیار بالا از حمل هوایی استفاده نکنید.

نتیجه: اگر سرعت و امنیت حمل کالا برایتان اولویت بالایی دارد، ارسال بار هوایی به هند بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مراحل ارسال بار هوایی به هند

برای ارسال بار هوایی به هند باید مراحل زیر را طی کنید:

  • مراجعه به شرکت ایزی فریت یا تماس با ما
  • ارائۀ مدارک لازم و تنظیم قرارداد
  • بسته‌بندی دقیق محموله‌ها
  • انبارداری کالاها (در صورت نیاز)
  • ارسال آن‌ها به فرودگاه امام خمینی (ره)
  • بارگیری کالاها
  • انتقال بار شما به فرودگاه مقصد
  • تحویل کالاها در هند

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ارسال بار هوایی به هند کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید:

شمارۀ تماس 02188992504

همچنین شما می‌توانید مشخصات بار خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت هزینۀ ارسال بار هوایی به هند را در اختیارتان می‌گذاریم:

محاسبۀ هزینۀ حمل بار هوایی به هند

برای محاسبۀ هزینۀ ارسال بار هوایی به هند باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. هر کدام از این پارامترها به نوبۀ خود بر میزان هزینۀ حمل تاثیر دارند.

البته به این نکته توجه کنید که برخی از عوامل زیر با توجه به تغییر قیمت ارز و قوانین کشور مبدا و مقصد دائما در حال به روز شدن هستند. بنابراین هزینۀ ارسال بار در هر محدودۀ زمانی متفاوت است.

۱- نوع بار (کالای عمومی یا کالای خطرناک)

 برخی از کالاها جزء کالاهای خطرناک هستند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوۀ حمل این کالاها می‌تواند موجب ضرر شما بشود. حمل‌ونقل کالاهای ویژه، مقررات مخصوصی دارد و بسته بندی آن‌ها نیز متفاوت با سایر کالاهاست. حتی شاید لازم باشد که برای حمل‌ونقل آن‌ها از مسیر دریایی هند استفاده کنید.

۲- میزان و حجم بار در ارسال بار هوایی به هند

هزینۀ حمل بار با وزن کالا رابطۀ مستقیم دارد و هرچقدر که وزن بار بیشتر باشد، هزینۀ ارسال نیز افزایش می‌یابد.

گاهی اوقات برخی از کالاها وزن کمی دارند اما حجم زیادی را اشغال می‌کنند. در این حالت با استفاده از یک فرمول، که در تصویر زیر آمده، وزن حجمی بار را بدست آورده و سپس دو عدد وزن حجمی و وزن واقعی کالا را مقایسه می‌کنیم.

در نهایت نیز عدد بزرگتر را به عنوان وزن معیار درنظر می‌گیریم.

تاثیر وزن و حجم کالا بر هزینه ارسال بار هوایی به هند

۳- نوع پرواز مورد استفاده

ارسال بار هوایی به هند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود.

در روش اول بار شما به طور مستقیم از ایران به هند حمل می‌شود. اما در روش دوم، ابتدا محمولۀ شما از ایران به کشوری واسطه ارسال شده سپس از آنجا به سمت هند فرستاده می‌شود.

بنابراین در روش دوم، مسافت حمل بیشتر از روش اول است. پس اگر از پرواز غیرمستقیم برای ارسال هوایی بار به هند استفاده کنید، هزینۀ حمل بارتان افزایش خواهد یافت.

۴- هزینۀ ورود و خروج محموله

در همۀ کشور‌ها مبلغی به عنوان مالیات خروج کالا، ارزش افزوده و گمرک در نظر گرفته می‌شود. برای تعیین دقیق هزینۀ حمل باید نرخ مالیات، ارزش افزوده و هزینۀ گمرک را هم محاسبه کنید.

۵- اینکوتِرمز

اینکوترمز به اصطلاحی گفته می‌شود که به منظور تعیین و شفاف‌سازی وظایف فروشنده و خریدار به وجود آمده است.

قوانین اینکوترمز نیز بر هزینۀ حمل بار تاثیر زیادی دارند. برای اطلاع از این اصطلاحات و آشنایی بیشتر با آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم سری به مقالۀ اینکوترمز ۲۰۲۰ بزنید.

تاثیر قوانین اینکوترمز بر هزینۀ ارسال بار هوایی به هند

۶- نوع قرارداد

در متن هر قراردادی یک سری قوانین و مقررات به منظور شفاف‌سازی مسئولیت شرکت و مشتری بیان شده است. هریک از این قوانین به صورت جداگانه دسته بندی شده و شما می‌توانید آن‌ها را تایید کنید.

۷- شرایط بیمه در ارسال هوایی

همانطور که می‌دانید در انتقال‌ محموله‌های بین المللی، هر کیلوگرم بار به ازای SDR بیمه می‌شود. اما اگر تصور می‌کنید که محمولۀ شما در دستۀ کالاهای حساس یا با ارزش بالا است و امکان صدمه و آسیب آن‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌شود که از بیمۀ تکمیلی استفاده کنید.

ما در مجموعۀ ایزی‌فریت لیستی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های بیمۀ تکمیلی را در اختیارتان می‌گذاریم تا با مقایسۀ خدمات مختلف آن‌ها، بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید.

برای دریافت لیست شرکت های بیمه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شمارۀ تماس 02188992504

مدت زمان ارسال بار به هند با هواپیما

برای ارسال بار هوایی به هند دو گزینه پیش روی شماست: استفاده از پروازهای مستقیم یا غیرمستقیم.

در روش اول بار شما به طور مستقیم از ایران به هند ارسال می‌شود. در این روش حدود ۲ تا ۳ روز زمان لازم است تا بار شما از ایران به هند برسد.

در روش دوم بار شما از ایران به کشوری غیر از هند ارسال و سپس از آنجا با پرواز دیگری به هند فرستاده می‌شود. در روش غیرمستقیم حداکثر ۷ روز زمان نیاز است تا بارتان به هند برسد.

برای ارسال بار هوایی به هند فرودگاه‌های مختلفی وجود دارند. از جمله این فرودگاه‌ها می‌توانیم به فرودگاه بمبئی، فرودگاه احمدآباد و فرودگاه دهلی اشاره کنیم.

در ایران هم فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مبدا ارسال بار شما به هند خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای حمل بار هوایی

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی به هند با توجه به ماهیت بارتان و روش انتخابی شما (فریت بار یا کارگو) متفاوت است.

به طور کلی برای کارگو هوایی به هند مدارک زیر مورد نیازتان خواهند بود:

  • مجوز واردات
  • گواهی مبدا
  • بارنامه و بیمه‌نامه
  • معرفی‌نامه شرکت جهت انجام امور گمرکی
  • مدارک شناسایی
  • فاکتورهای پروفرما
  • قبض انبار
  • پکینگ لیست (Packing List)
  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • ارائۀ گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
  • ارائۀ برگۀ استاندارد (در صورت لزوم)
  • ارائۀ برگۀ MSDS (برای محصولات آزمایشگاهی و پتروشیمی)

برای فریت بار به هند نیز بهتر است مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت)
  • کپی و اصل بلیط هواپیمایی
  • بارنامۀ ارسال بار
  • پکینگ لیست (در صورت نیاز)
  • پتۀ گمرکی جهت فریت بار

کالاهای پرطرفدار برای صادرات به هند

در این قسمت معروف‌ترین کالاهای صادراتی به هند را به شما معرفی می‌کنیم. بیشتر این کالاها توسط هواپیما به هند ارسال می‌شوند. در این لیست کالاهایی نیز وجود دارند که به دلیل محدودیت، امکان ارسال هوایی بار به هند برایشان وجود ندارد.

نفت و مشتقات نفتی

کشور هند تمایل زیادی به واردات نفت و مشتقات نفتی دارد. بنابراین بخش زیادی از واردات این کشور در زمینۀ نفت، گاز و مشتقات نفتی از کشور ما تامین می‌شود.

خشکبار و حبوبات

از محصولات دیگری که در کشور هند پرطرفدار است، می‌توان به حبوبات و خشکبار اشاره کرد. از طرفی کشور ما هم در این زمینه از پتانسیل خوبی برخوردار است و محصولاتی مانند خرما، پسته، بادام و … را به هند صادر می‌کند.

محصولات کشاورزی

با توجه به شرایط آب و هوایی کشور هند، امکان پرورش برخی از محصولات کشاورزی و میوه‌ها وجود ندارد. به همین خاطر حجم زیادی از میوه‌ها و محصولاتی که در آن جا کشت نمی‌شود، از ایران به این کشور صادر می‌گردد.

از جمله محصولات کشاورزی پرطرفدار می‌توانیم به زعفران اشاره کنیم که در ایران به صورت انبوه تولید می‌شود.

مصالح و سنگ های ساختمانی

مصالح ساختمانی هم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برای صادرات به هند هستند. در بین این مصالح ساختمانی موادی مثل گچ، سیمان و سنگ‌های زینتی از محبوبیت بالایی برای صادرات برخوردارند.

خدمات ایزی فریت برای ارسال بار هوایی به هند

خدمات ما در ایزی فریت به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

امکان ردیابی آنلاین:

با کمک ایزی فریت این امکان برایتان فراهم است تا در هر زمان که بخواهید، مسیر و موقعیت کالای خود را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک بررسی کنید.

امکان دسترسی به اسناد و مدارک حمل:

یک نسخه از تمامی اسناد و مدارک حمل بار شما در پنل اختصاصی خودتان، در سایت ایزی فریت بارگذاری شده و بایگانی می‌شود. در این صورت هر زمان که بخواهید می‌توانید به آسانی به مدارکتان دسترسی داشته باشید.

به‌صرفه بودن خدمات:

علت اینکه مشتریان مختلف خدمات ما را انتخاب می‌کنند، کیفیت بالای موارد قبلی در کنار هزینۀ مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ارسال بار هوایی را تنها از ما بخواهید.

برای آَشنایی بیشتر با خدمات ایزی فریت، ویدئوی کوتاه زیر را مشاهده بفرمایید.

پاسخ به سوالات متداول شما

مدت زمان ارسال بار هوایی به هند چقدر است؟

در حمل هوایی اگر از پروازهای مستقیم استفاده کنید، بین ۲ تا ۳ روز زمان لازم است تا بار شما از ایران به هند برسد. اما اگر پروازهای غیرمستقیم را انتخاب کنید، حداکثر ۷ روز زمان خواهد برد.

چه مدارکی برای حمل بار هوایی به هند نیاز است؟

مدارک لازم برای فریت بار هوایی به هند: مدارک شناسایی، کپی و اصل بلیط هواپیمایی، بارنامۀ ارسال بار، پکینگ لیست، پتۀ گمرکی.
مدارک لازم برای کارگو بار هوایی به هند: کارت بازرگانی، فاکتورهای پروفرما، مدارک شناسایی، گواهی استاندارد، گواهی بهداشت، گواهی مبدا، برگۀ MSDS، بیمه‌‎نامه، بارنامه و پکینگ لیست.

هزینۀ حمل بار به هند با هواپیما چقدر است؟

عوامل مختلفی بر هزینۀ حمل بار هوایی تاثیر دارند. برای تعیین دقیق هزینۀ حمل هوایی باید تمام این عوامل را در نظر بگیرید: ماهیت بار، حجم و وزن کالا، تعرفه‌های گمرک، قوانین اینکوترمز، نوع قرارداد، هزینۀ بیمۀ تکمیلی و مسافت بین مبدا و مقصد.

برای ارسال بار هوایی به هند چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

ما در ایزی فریت با بهترین و معتبرترین شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی همکاری می‌کنیم. تنها کافیست ویژگی‌های بار و میزان هرینۀ مورد نظرتان را به ما بگویید. در کمتر از ۲۴ ساعت شرکتی که به دنبال آن هستید را به شما معرفی می‌کنیم.

نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟ کارشناسان ما در مجموعۀ ایزی فریت پاسخگوی شما هستند. با ما تماس بگیرید:

شمارۀ تماس ۰۲۱۸۸۹۹۲۵۰۴

همچنین شما می‌توانید مشخصات بار خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. ما با در نظر گرفتن ویژگی‌های بار شما و روشی که برای ارسال آن در نظر دارید، بهترین شرکت‌ باربری را به شما معرفی می‌کنیم.

ارسال بار هوایی به هند

در مورد ارسال بار هوایی به هند سوالی دارید؟ پایین همین مطلب برایمان کامنت کنید. خیلی سریع به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button